Gå til innhold

The Voice Norge

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Skrevet

Åh, Andrea og Kaja 🙌🏻🙌🏻

De to kara på Lene sitt lag kjører jo helt samme stil. Flinke da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med dere alle. Synes noen av de velger så utrolig kjedelige sanger. Begge de to med skjegg (dårlig på navn) velger alltid ballader. Savner sanger med litt mer fart i. Gjerne rock. Synes The Voice har vært et stort snork til nå :Gjesp: Har sett mye på The Voice Uk og USA.Mye bedre.

Heier på Jeremaya og Kaja.

• Liker 2
Skrevet
38 minutes ago, Snuppah00 said:

Enig med dere alle. Synes noen av de velger så utrolig kjedelige sanger. Begge de to med skjegg (dårlig på navn) velger alltid ballader. Savner sanger med litt mer fart i. Gjerne rock. Synes The Voice har vært et stort snork til nå :Gjesp: Har sett mye på The Voice Uk og USA.Mye bedre.

Har hørt en god del av Jeremaya tidligere, og må si meg enig i at det blir kjedelige sanger nå... Synes han er god, men vet at det bor mye mer i han. 

Anonymkode: 2631d...a8a

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvem jeg heier på. Ingen har gjort et veldig stort inntrykk på meg i alle fall. Fleste av deltakerne er jenter i 20 årene  (mest tidlig i 20 årene) og føler mange er så like. Går mye i samme sjanger. 

Anonymkode: 9e8fb...c69

Gjest skorpio
Skrevet

Hvorfor sier programlederen at alle deltakerne er ferdig? Er da mange, mange flere deltakere!? Synger de en annen dag da?  

Skrevet

Var bare Kaja og Agnes som traff meg i dag. Mye kjedelig og for dårlig i dag. Mye rare sangvalg...

Anonymkode: 77524...ae7

Skrevet
3 minutter siden, skorpio skrev:

Hvorfor sier programlederen at alle deltakerne er ferdig? Er da mange, mange flere deltakere!? Synger de en annen dag da?  

Ja, det er bare Lene og Yosef sine som synger i dag. Morten og Martin sine neste gang. 

Anonymkode: b746d...08e

Skrevet
2 minutter siden, skorpio skrev:

Bare Lene og Yosef sine i dag.

Anonymkode: 77524...ae7

Skrevet

Mye kjedelige sanger i dag. Hun Agnes er sikkert flink, men for meg er hun utrolig kjedelig. Syns hun har en alt for lite egnet personlighet for bransjen også. Hun er så veldig "unnskyld for at jeg er her." 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Heia Andrea 👊🏼

Endret av Gia_
Holdt ikke tunga rett i munnen :p
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye kjedelige sanger i dag. Hun Agnes er sikkert flink, men for meg er hun utrolig kjedelig. Syns hun har en alt for lite egnet personlighet for bransjen også. Hun er så veldig "unnskyld for at jeg er her." 

Synes hun blir bedre og bedre da, slo seg litt løs idag da.. viktig å huske at hun sikkert hadde lite/ingen erfaring med å stå på scene før dette, og bare er 16 år, så håper hun får sjangsen til å bli med videre. 

Skrevet

Mye kjedelig i dag. Nesten så jeg sovnet av noen av sangene gitt. Vet heller ikke hvem jeg heier på. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Gia_ skrev:

Synes hun blir bedre og bedre da, slo seg litt løs idag da.. viktig å huske at hun sikkert hadde lite/ingen erfaring med å stå på scene før dette, og bare er 16 år, så håper hun får sjangsen til å bli med videre. 

Andrea og Agnes er ikke samme person. Andrea synes jeg har hatt fremgang, så hun er jeg positiv til. Agnes er hun på Lenes lag som ble stemt videre av seerne. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Andrea og Agnes er ikke samme person. Andrea synes jeg har hatt fremgang, så hun er jeg positiv til. Agnes er hun på Lenes lag som ble stemt videre av seerne. 

Ja, sawwi, så nå at det var ei Agnes etter nyhetene 🙈

Skrevet

Hadde håpet på litt andre sanger enn bare kjedelig pop og ballader i går. Synes dommerene kunne be de om å variere låtvalget litt. Blir kjedelig i lengden dette her. Kommer til å følge med videre, håper på litt mer rocka sanger fremover :)

Anonymkode: b22e0...035

Skrevet
19 timer siden, Snuppah00 skrev:

Hvor ser du det?😊 Elsker The Voice US, men tv2 sluttet jo å sende etter sesong 4(?)..

Skrevet

Altfor lite rock! Mye mer variert på the voice usa ja, helt enig. Se f.eks. denne auditionen fra forrige sending. 

Savner et sånt trøkk på den norske☹

Skrevet

Syns det er ufattelig kjedelig. Synd at dommerne har sendt ut de få som skilte seg litt ut, bl.a med låtvalg. F.eks Anna med 99 problems, hun var skamrå. Istedenfor sendte de videre nok en standard blond syngedame med ballade. 

Mange er jo flinke, men underholdningsverdien er svært lav når samtlige velger ballader og mange av dem helt ukjente ballader. Håper på mer neste fredag! Har ingen jeg heier på, greier knapt skille dem fra hverandre. 

Anonymkode: e9b2b...a7e

• Liker 1
Skrevet

Men nå var ikke dommere så flinke til å velge ut sanger de heller. Gikk mye i det samme.

Kan ikke huske at de andre sesongene var så kjedelige?

Anonymkode: b22e0...035

Skrevet

Dumt ingen rockere er med eller at noen vil velger rockesanger. Her snakker vi. Mye bedre enn kjedlige popbabes. helt rått!

Anonymkode: 7d9ef...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...