Gå til innhold

Klinte med stygg fyr

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, NotNaomi skrev:

Når sårer det noen "nødvendig" da? Du vet. Dette handler om tanker og holdninger du har. Det er det som må endres. Ikke hva du kan si som anonym på nett eller ikke. Skjønner? En kaller ikke folk stygge,for det er bare feil. Totalt feil. Det kommer alltid an på øynene som ser vet du. Og hva øynene dine ser,handler igjen om holdninger. 

Det samme gjelder forøvrig om ta hadde kalt noen feit eller andre personkarakteristikker. Det ene utelukker ikke det andre. 

Anonymkode: c1ecb...5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder forøvrig om ta hadde kalt noen feit eller andre personkarakteristikker. Det ene utelukker ikke det andre. 

Anonymkode: c1ecb...5d6

Les hva jeg svarte da ;)

Anonymkode: 67147...bc9

Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, brukerdebatt, personangrep og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet
På 8/14/2017 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg var på fest i helgen og klarte å bli ganske full, klinte da men en veldig merkelig og stygg fyr som ikke har fått seg noe på flere år type stygg fyr, veldig veldig merkelig og rar og ekkel var han også. Veldig veldig glad det ikke skjedde noe mer, men får panikk uansett for det kunne jo ha skjedd, hjelp.

Er det fler som har gjort noe lignende ? 

Det der er faktisk noe av det teiteste jeg hører. Folk som gjør noe på fylla, og liksom ikke kan stå for det dagen etterpå. Da er det bare sååå flaut. Du klinte med ham da, og var sannsynligvis ikke blind. Her er det jo du som er merkelig. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, sol87 skrev:

Det der er faktisk noe av det teiteste jeg hører. Folk som gjør noe på fylla, og liksom ikke kan stå for det dagen etterpå. Da er det bare sååå flaut. Du klinte med ham da, og var sannsynligvis ikke blind. Her er det jo du som er merkelig. 

Jo man blid "blind" av alkohol, bare vent til den dagen du selv gjør noe du ellers ikkeville gjort i berusa tilstand. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo man blid "blind" av alkohol, bare vent til den dagen du selv gjør noe du ellers ikkeville gjort i berusa tilstand. 

Jeg har gjort ting i beruset tilstand som jeg kanskje ikke ville gjort edru, men jeg blir ikke til en idiot, da hadde jeg nok droppet alkohol. Hvis du blir så full at du ikke ser hvordan folk ser ut, bør du vurdere å slutte med drikking. 

Skrevet
4 timer siden, sol87 skrev:

Jeg har gjort ting i beruset tilstand som jeg kanskje ikke ville gjort edru, men jeg blir ikke til en idiot, da hadde jeg nok droppet alkohol. Hvis du blir så full at du ikke ser hvordan folk ser ut, bør du vurdere å slutte med drikking. 

Tror det er lettere sagt enn gjort dessverre. Norge er alkolisert. Og om man er singel som TS så er det lett for å havne på flere fester for å være sosial og mulighet til å møte noen. 

Men TS. Det er mulig å drikke med måte. Hvis du ikke kan drikke med måte, er det beste å ''late som man drikker alkohol'' eller kun ta med seg redbull/battery og være edru :) Da slipper du å komme i disse dumme situasjonene like ofte :) 

Men tro meg, det kunne vært værre. Du får glemme det. og drikk mindre, så skjer det nok ikke igjen..

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du vil fram til med denne tråden? Hvis det er noen som er ekkel i denne saken så er det da deg? Utseende er da subjektivt? Og det å kalle andre stygge og ekle kan du holde deg for god for. Da kan du heller formulere deg med at du hooket med noen som ikke var tiltrukket av. 

Anonymkode: db14a...91c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sofie31 skrev:

Tror det er lettere sagt enn gjort dessverre. Norge er alkolisert. Og om man er singel som TS så er det lett for å havne på flere fester for å være sosial og mulighet til å møte noen. 

Men TS. Det er mulig å drikke med måte. Hvis du ikke kan drikke med måte, er det beste å ''late som man drikker alkohol'' eller kun ta med seg redbull/battery og være edru :) Da slipper du å komme i disse dumme situasjonene like ofte :) 

Men tro meg, det kunne vært værre. Du får glemme det. og drikk mindre, så skjer det nok ikke igjen..

Nå er ikke dette en gjenganger for meg da, det er ikke sånn at jeg alltid hooker med noen jeg ikke vil hooke med, det skjedde denne ene gangen... 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du vil fram til med denne tråden? Hvis det er noen som er ekkel i denne saken så er det da deg? Utseende er da subjektivt? Og det å kalle andre stygge og ekle kan du holde deg for god for. Da kan du heller formulere deg med at du hooket med noen som ikke var tiltrukket av. 

Jeg tror de fleste skjønner hva jeg vil frem til? Jeg ville høre om det var fler som hadde opplevd det for å lette på skuldra litt. Det har jeg svart på mange ganger...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste skjønner hva jeg vil frem til? Jeg ville høre om det var fler som hadde opplevd det for å lette på skuldra litt. Det har jeg svart på mange ganger...

Det er helt greit det. Men da er det kanskje lurt å ordlegge seg litt smartere?
Som sagt, et enkelt, " har noen opplevd å hooke med noen man virkelig ikke er tiltrukket av?"
Dropp å beskrive andre som ekle og stygge, har du ikke lært folkeskikk når du vokste opp?

Skrevet
På 16.8.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit det. Men da er det kanskje lurt å ordlegge seg litt smartere?
Som sagt, et enkelt, " har noen opplevd å hooke med noen man virkelig ikke er tiltrukket av?"
Dropp å beskrive andre som ekle og stygge, har du ikke lært folkeskikk når du vokste opp?

Jo jeg KUNNE, men nå var det mest for å fange oppmerksomheten til tråden, siden det er få som svarer om jeg hadde skevet det så mildt. Trodde virkelig ikke det ville få SÅ mye oppmerksomhet av det, ikke på denne måten ihvertfall. Det er jo som sagt ikke noe jeg går rundt å kaller folk personlig, men dette er en anonym tråd. Så ta det lungt. 

Skrevet
På 14.8.2017 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg var på fest i helgen og klarte å bli ganske full, klinte da men en veldig merkelig og stygg fyr som ikke har fått seg noe på flere år type stygg fyr, veldig veldig merkelig og rar og ekkel var han også. Veldig veldig glad det ikke skjedde noe mer, men får panikk uansett for det kunne jo ha skjedd, hjelp.

Er det fler som har gjort noe lignende ? 

Var det meg? 

Jeg hadde øl-brillene godt plantet på nesegrevet i helgen, så.. Ja, jeg har gjort noe lignende.

Skrevet
På 14.8.2017 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg var på fest i helgen og klarte å bli ganske full, klinte da men en veldig merkelig og stygg fyr som ikke har fått seg noe på flere år type stygg fyr, veldig veldig merkelig og rar og ekkel var han også.

Du slapp iallefall å gnage av deg armen og rømme dagen etterpå, så hva syter du for :)  Er det på tide å gå litt i seg selv og drikkingen sin når man havner i slike situasjoner frivillig?

• Liker 1
Skrevet
På 15.8.2017 den 22.42, sol87 skrev:

Det var disse ølbrillene da, jo større konsum jo penere dame/ mann :) Men å klage over det dagen derpå er litt rart ja.

Skrevet
På 16.8.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Dette blir jo litt slik som å stikke tungen bort på et rimet stål om vinteren :)  Må bare prøve å se hva som skjer.

Skrevet
På 14.8.2017 den 20.15, Stille leser skrev:

Det går over. Har pult masse stygge damer i fylla. (alle skal få)

He he .....   Samme her + et lass med gamle kjerringer.

Life is for living   alder er bare et tall

Anonymkode: e297b...a25

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nå snart 40 og skammer meg fortsatt over en jeg klinte med på videregående. Ja, han var ille.

Anonymkode: 81c68...274

• 3 måneder senere...
Skrevet

Stakkars fyr. Tenk å være den fyren som er så stygg at en jente som klinte med ham kommer på KG for å lage en tråd om hvor traumatisk det var for henne

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...