Berentsens Skrevet 14. august 2017 #21 Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som sagt, jeg spør ikke om hvordan jeg skal unngå dette, ærlig talt, vask munnen din? Why? Hat aldri sagt dette høyt til verken han eller vennene hans, detfor skriver jeg som anonym på et forum for å få dette ut av systemet, grunnen til at jev bruker sterke ord er at dere ikke har sett han og derfor var jeg tydelig på det. Anonymkode: 67147...bc9 Fordi du omtale medmennesker som stygge. Mennesker som orker å kline med deg. Du skal være takknemlig. 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #22 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Berentsens skrev: I dine øyne er jeg sikkert det. Men om du drikker litt, så ender du kanskje opp med å ville kline med meg. Det kan godt hende, bortsettfra at jeg aldri skal kline med noen eller i det heletatr røre noen i fylla igjen, for jeg aner jo ikke hva jeg egentlig syntes om det. Så du trenger ikke være bekymra Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #23 Skrevet 14. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ølbriller, et begrep oppfunnet av menn på pub (før gutta her inne begynner å skrike om at damer er kyniske og overfladiske) , er ikke et ukjent fenoment nei Shit happens! Anonymkode: ecde8...6c9 Slapp helt av lille høne. Ingen menn som blir hysteriske. I motsetning til dere kvinner..... Anonymkode: fedbe...992 1
Berentsens Skrevet 14. august 2017 #24 Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan godt hende, bortsettfra at jeg aldri skal kline med noen eller i det heletatr røre noen i fylla igjen, for jeg aner jo ikke hva jeg egentlig syntes om det. Så du trenger ikke være bekymra Anonymkode: 67147...bc9 Nå...det er ikke sant. Regner med at du hopper de stygge når de entrer lokalet neste gang du er ute og drikker.
Bakepulver Skrevet 14. august 2017 #25 Skrevet 14. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ble drita å hadde nærkontakt med en jeg ellers ikke ville hatt det med så er jeg stygg i huet ? Anonymkode: 67147...bc9 Uttalelsene dine vitner om at du ikke er noe særlig hyggelig! 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #26 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Berentsens skrev: Nå...det er ikke sant. Regner med at du hopper de stygge når de entrer lokalet neste gang du er ute og drikker. Aldri skjedd før skjer aldri igjen. Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #27 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Bakepulver skrev: Uttalelsene dine vitner om at du ikke er noe særlig hyggelig! Jeg er drit hyggelig, men til vanlig så har jeg noen begrensninger for hvem jeg skal dele spytt med. Anonymkode: 67147...bc9
Berentsens Skrevet 14. august 2017 #28 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aldri skjedd før skjer aldri igjen. Anonymkode: 67147...bc9 Det har det. Du klinte til med denne såkalte stygge fyren. Selvsagt skjer det igjen. Du klarer ikke å styre deg når du drikker. Sikkert mange som har det slik. 3
Bakepulver Skrevet 14. august 2017 #29 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er drit hyggelig, men til vanlig så har jeg noen begrensninger for hvem jeg skal dele spytt med. Anonymkode: 67147...bc9 Hyggelige mennesker snakker ikke slik om andre mennesker som du gjør! 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #30 Skrevet 14. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke sammen med hvem som helst Anonymkode: 67147...bc9 Mange som blir sammen med folk bare fo å ha noen å pule på da 😅 vedder på at du ikke er så pen som du sier. Du høres ut som en umoden 14 åring, som tror du er den fineste på hele byen og at alle vil ha deg Anonymkode: 7814f...c51 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #31 Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange som blir sammen med folk bare fo å ha noen å pule på da 😅 vedder på at du ikke er så pen som du sier. Du høres ut som en umoden 14 åring, som tror du er den fineste på hele byen og at alle vil ha deg Anonymkode: 7814f...c51 Nei, det er ikke MANGE som blir sammen, forlova og kanskje gift med folk bare for å ha noen å pule, det er bare å gå ut påbyen det. Jeg er ikke 14 år og umoden fordi jeg spør om det er andre som har opplevd noe lignende. Anonymkode: 67147...bc9
Måbarefåsiat... Skrevet 14. august 2017 #32 Skrevet 14. august 2017 På to linjer får du sagt to ganger at han er merkelig og stygg og ekkel. Nå er ikke alle alles smak, men du er jammen meg usympatisk i hvordan du omtaler andre mennesker! 4
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #33 Skrevet 14. august 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på fest i helgen og klarte å bli ganske full, klinte da men en veldig merkelig og stygg fyr som ikke har fått seg noe på flere år type stygg fyr, veldig veldig merkelig og rar og ekkel var han også. Veldig veldig glad det ikke skjedde noe mer, men får panikk uansett for det kunne jo ha skjedd, hjelp. Er det fler som har gjort noe lignende ? Anonymkode: 67147...bc9 Dette handler om deg,og ikke ham! Så er det sagt. Når du blir mer selvsikker og voksen vil du forstå det.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #34 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: På to linjer får du sagt to ganger at han er merkelig og stygg og ekkel. Nå er ikke alle alles smak, men du er jammen meg usympatisk i hvordan du omtaler andre mennesker! Nå er det mange som hat skrevet dette så det er ikke vits å skrive det noe mer, hold deg til temaet eller ikke kommenter. Ja jeg er fullt klar over at jeg skrev det ja, jeg ville bare vite om det er fler som har opplevd dette. Samma hva jeg skriver om en person her inne? Han finner ikke ut av det og dere vet ikke hvem han eller jeg er. usympatisk? Nei, for jeg ville aldri sagt det til han direkte. Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #35 Skrevet 14. august 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke sammen med hvem som helst Anonymkode: 67147...bc9 Si ikke det https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=168948903 Anonymkode: c7a9c...167
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #36 Skrevet 14. august 2017 8 minutter siden, NotNaomi skrev: Dette handler om deg,og ikke ham! Så er det sagt. Når du blir mer selvsikker og voksen vil du forstå det. Du aner jo ingenting om hvor gammel jeg er haha, kanskje jeg er 40 år har aldri sagt at det handler om hab, ja jeg vet jo at det handler om meg, derfor jeg skriver her, lurte bare på om drt er fler som har opplevd dette som jeg har skrever 30 ganger nå. Blir oppgitt over sånne som deg som bare anntar ting. Anonymkode: 67147...bc9
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #37 Skrevet 14. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du aner jo ingenting om hvor gammel jeg er haha, kanskje jeg er 40 år har aldri sagt at det handler om hab, ja jeg vet jo at det handler om meg, derfor jeg skriver her, lurte bare på om drt er fler som har opplevd dette som jeg har skrever 30 ganger nå. Blir oppgitt over sånne som deg som bare anntar ting. Anonymkode: 67147...bc9 En har innsett mer som en oppegående 40-åring. Så du kan umulig være det. Det er din usikkerhet det handler om. Ikke hans utseende.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #38 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: En har innsett mer som en oppegående 40-åring. Så du kan umulig være det. Det er din usikkerhet det handler om. Ikke hans utseende. Hva er det jeg ikke har insett. Hvorfor er jeg usikker ? Har du skjønt hva jeg spør om i tråden? Svar meg på hva jeg ikke har insett. Det lurer jeg veldig på Anonymkode: 67147...bc9
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #39 Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det jeg ikke har insett. Hvorfor er jeg usikker ? Har du skjønt hva jeg spør om i tråden? Svar meg på hva jeg ikke har insett. Det lurer jeg veldig på Anonymkode: 67147...bc9 Du kaller ikke folk stygge. Det er en ting. Det er ikke noe små barn gjør en gang! Så du er umoden. Stå for det du gjør. Det er det andre. Det er ditt problem. Du har problemer med dette,og det handler kun om dine holdninger. Usikkerhet på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #40 Skrevet 14. august 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold deg til temaet, eller la vær på kommenter. Snakker ikke sånn til folk, og det er det viktigste. Hva jeg skriver her inne har ingenting å si. Anonymkode: 67147...bc9 Vi vet jo nå hva slags person du er ut i fra dine uttalelser i tråden her. Vemmelig. Kanskje ikke så rart du får noen reaksjoner på et ubehøvlet innlegg totalt blottet for empati for en annen person. Men selvsagt ut i fra personligheten din så blåser du nok langt i det. Haha Anonymkode: c1ecb...5d6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå