AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #41 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: Du kaller ikke folk stygge. Det er en ting. Det er ikke noe små barn gjør en gang! Så du er umoden. Stå for det du gjør. Det er det andre. Det er ditt problem. Du har problemer med dette,og det handler kun om dine holdninger. Usikkerhet på deg selv. Det var ikke et svar på hva jeg ikke har insett. Nei man kaller ikke folk stygge, det ville jeg aldri ha gjort. Men på et forum så har det faktisk ikke noe å si, tro det eller ei, men det er et forum, det sårer ingen, jeg har ikke gjort noen noe vondt ved å slrive dette inlegget, isåfall så ligger usikkerheten du mener jeg har, et helt annet sted Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #42 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet jo nå hva slags person du er ut i fra dine uttalelser i tråden her. Vemmelig. Kanskje ikke så rart du får noen reaksjoner på et ubehøvlet innlegg totalt blottet for empati for en annen person. Men selvsagt ut i fra personligheten din så blåser du nok langt i det. Haha Anonymkode: c1ecb...5d6 Nei, dere vet overhode ikke hva slags person jeg er. Ja jeg blåser i det, og det er fordi jeg vet inderlig godt selv hva slags person jeg er. Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #43 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Du kaller ikke folk stygge. Det er en ting. Det er ikke noe små barn gjør en gang! Så du er umoden. Stå for det du gjør. Det er det andre. Det er ditt problem. Du har problemer med dette,og det handler kun om dine holdninger. Usikkerhet på deg selv. Jeg føyer til: Du mangler ydmykhet- når alle i denne tråden forteller deg det du ikke vil høre og du nekter å i det hele tatt vurdere om de kanskje har rett. Du tror at det ikke har noen betydning vhordan du omtaler mennesker i et anonymt forum. Du har altså ikke skjønt hvordan holdninger spres via kommunikasjon. Når du skriver så nedlatende om utseendet til noen så bidrar du til å 1) opprettholde et overfladisk og usympatisk samfunn og 2) signalisere til dine medmennsker at det er greit å snakke dritt om folk. Når du snakker dritt får du folk til å tenke dritt. Når folk tenker dritt så gjør dem dritt. Du er overfladisk som i det hele tatt bryr deg om utseendet på personer du møter, og som blir brydd av å ha rota med noen du synes er stygge. Og ja, som folk skriver, det handler om usikkerheten din. Den vokser du forhåpentligvis fra. Anonymkode: 0390f...339 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #44 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke et svar på hva jeg ikke har insett. Nei man kaller ikke folk stygge, det ville jeg aldri ha gjort. Men på et forum så har det faktisk ikke noe å si, tro det eller ei, men det er et forum, det sårer ingen, jeg har ikke gjort noen noe vondt ved å slrive dette inlegget, isåfall så ligger usikkerheten du mener jeg har, et helt annet sted Anonymkode: 67147...bc9 Det handler vel heller om at de fleste som har svart deg negativt her i tråden har et helt annet verdisyn enn det du har. Muligens også mange flere speilnevroner. Anonymkode: c1ecb...5d6 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #45 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dere vet overhode ikke hva slags person jeg er. Ja jeg blåser i det, og det er fordi jeg vet inderlig godt selv hva slags person jeg er. Anonymkode: 67147...bc9 Du har nok en personlighet du viser ute blant folk og en annen bak tastaturet. Det tror jeg. Anonymkode: c1ecb...5d6 2
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #46 Skrevet 14. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke et svar på hva jeg ikke har insett. Nei man kaller ikke folk stygge, det ville jeg aldri ha gjort. Men på et forum så har det faktisk ikke noe å si, tro det eller ei, men det er et forum, det sårer ingen, jeg har ikke gjort noen noe vondt ved å slrive dette inlegget, isåfall så ligger usikkerheten du mener jeg har, et helt annet sted Anonymkode: 67147...bc9 Det ville du aldri ha gjort? Du gjør jo det! Det er ikke bra å tale med to tunger vet du. At du sier en ting her og en annen ting der. Det handler om å vokse og bli klok. Ikke være falsk. Det er bare deg det går ut over i det lange løp!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #47 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Det ville du aldri ha gjort? Du gjør jo det! Det er ikke bra å tale med to tunger vet du. At du sier en ting her og en annen ting der. Det handler om å vokse og bli klok. Ikke være falsk. Det er bare deg det går ut over i det lange løp! Her på dette forumet skriver man hva man tenker fordi man kan være anonym og uttale seg anderledes enn man ellers ville ha gjort, er en grunn til at det finnes en anonymknapp. Alle mennesket tenker mye rart og tenker ting man ikke kan uttale seg om, har meninger man ikke kan uttale seg om. Så lenge man ikke sårer noen, så er det heller ikke et problem. Det jeg skrev her vil ikke gå uttover meg på noe som helst måte. Jeg er heller ikke falsk. Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #48 Skrevet 14. august 2017 Jeg gikk på en skikkelig smell en gang. 19 år og altfor full. Våkna i sjokk over at jeg hadde blitt med en hjem som jeg vanligvis ikke ville sett to ganger på. I ettertid innser jeg at han var en liten luring, og nok utnytta seg av at jeg ikke var tilregnelig. Vet han har gjort lignende med flere. Er det greit å kalle han stygg, rar og ekkel da, ærede jury? Anonymkode: 7243c...6fb 1
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #49 Skrevet 14. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her på dette forumet skriver man hva man tenker fordi man kan være anonym og uttale seg anderledes enn man ellers ville ha gjort, er en grunn til at det finnes en anonymknapp. Alle mennesket tenker mye rart og tenker ting man ikke kan uttale seg om, har meninger man ikke kan uttale seg om. Så lenge man ikke sårer noen, så er det heller ikke et problem. Det jeg skrev her vil ikke gå uttover meg på noe som helst måte. Jeg er heller ikke falsk. Anonymkode: 67147...bc9 Hvorfor kan en ikke uttale seg om det da? Spør jeg deg?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #50 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Hvorfor kan en ikke uttale seg om det da? Spør jeg deg? Fordi det sårer en person unødvendig. Anonymkode: 67147...bc9
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #51 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det sårer en person unødvendig. Anonymkode: 67147...bc9 Når sårer det noen "nødvendig" da? Du vet. Dette handler om tanker og holdninger du har. Det er det som må endres. Ikke hva du kan si som anonym på nett eller ikke. Skjønner? En kaller ikke folk stygge,for det er bare feil. Totalt feil. Det kommer alltid an på øynene som ser vet du. Og hva øynene dine ser,handler igjen om holdninger.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #52 Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Når sårer det noen "nødvendig" da? Du vet. Dette handler om tanker og holdninger du har. Det er det som må endres. Ikke hva du kan si som anonym på nett eller ikke. Skjønner? En kaller ikke folk stygge,for det er bare feil. Totalt feil. Det kommer alltid an på øynene som ser vet du. Og hva øynene dine ser,handler igjen om holdninger. Jeg trenger ikke endre på en dritt og syntes jeg har bra nok holdninger som der er. Å såre noen nødvendig er når man f.eks slår opp med en person hvis man ikke har følser for denne personen, bare som et eksempel. Å gå bort til en person å kalle den stygg er å såre noen unødvendig for det er ikke til nytte for noenting. Men å skrive på et forum at man klinte med en stygg ekkel og rar fyr ser ikke jeg på som noe man trenger å lage en diskusjon ut av. For det har ikke såret noen. Anonymkode: 67147...bc9
Gjest Stille leser Skrevet 14. august 2017 #53 Skrevet 14. august 2017 (endret) Det går over. Har pult masse stygge damer i fylla. (alle skal få) Endret 14. august 2017 av Stille leser
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #54 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han tenkte det samme om deg Anonymkode: c7a9c...167 Ikke nødvendigvis. Det vet vi ingenting om. Anonymkode: be2bf...1dd
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2017 #55 Skrevet 14. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger ikke endre på en dritt og syntes jeg har bra nok holdninger som der er. Å såre noen nødvendig er når man f.eks slår opp med en person hvis man ikke har følser for denne personen, bare som et eksempel. Å gå bort til en person å kalle den stygg er å såre noen unødvendig for det er ikke til nytte for noenting. Men å skrive på et forum at man klinte med en stygg ekkel og rar fyr ser ikke jeg på som noe man trenger å lage en diskusjon ut av. For det har ikke såret noen. Anonymkode: 67147...bc9 Er du sikker på at det ikke har såret noen?
Sofie31 Skrevet 14. august 2017 #56 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på fest i helgen og klarte å bli ganske full, klinte da men en veldig merkelig og stygg fyr som ikke har fått seg noe på flere år type stygg fyr, veldig veldig merkelig og rar og ekkel var han også. Veldig veldig glad det ikke skjedde noe mer, men får panikk uansett for det kunne jo ha skjedd, hjelp. Er det fler som har gjort noe lignende ? Anonymkode: 67147...bc9 Det skjedde med meg en gang at jeg klinte med en jeg ikke var tiltrekt av. Jeg synes det var litt rart jeg hadde klinet med en jeg ikke så på som noe mer en person man kunne være kompis med meg, men slik blir man om man er full nok. Derimot var jo ikke min bekymring akkurat at jeg hadde gjort det. Men jeg var veldig redd han trodde jeg var interessert i ham. Du er jo kun redd for at du vil gjøre det igjen. Da er det jo egentlig å bare glemme det, og drikke mindre i fremtiden. Det høres ikke ut som du bryr deg så mye om hans følelser, så da er det jo ikke noe poeng i seg selv dette innlegget her? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #57 Skrevet 14. august 2017 6 minutter siden, Sofie31 skrev: Det skjedde med meg en gang at jeg klinte med en jeg ikke var tiltrekt av. Jeg synes det var litt rart jeg hadde klinet med en jeg ikke så på som noe mer en person man kunne være kompis med meg, men slik blir man om man er full nok. Derimot var jo ikke min bekymring akkurat at jeg hadde gjort det. Men jeg var veldig redd han trodde jeg var interessert i ham. Du er jo kun redd for at du vil gjøre det igjen. Da er det jo egentlig å bare glemme det, og drikke mindre i fremtiden. Det høres ikke ut som du bryr deg så mye om hans følelser, så da er det jo ikke noe poeng i seg selv dette innlegget her? Nei jeg bryr meg ikke om hans følser, for jeg aner ikke hvem han er så følser for meg kan han ikke ha. Poenget var å høre om andre hadde opplevd noe av det samme. Det er det tydligvis, glad jeg ikke er alene om det. Anonymkode: 67147...bc9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #58 Skrevet 14. august 2017 22 minutter siden, NotNaomi skrev: Er du sikker på at det ikke har såret noen? Hvem skulle det ha vært ? Anonymkode: 67147...bc9
Sofie31 Skrevet 14. august 2017 #59 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg bryr meg ikke om hans følser, for jeg aner ikke hvem han er så følser for meg kan han ikke ha. Poenget var å høre om andre hadde opplevd noe av det samme. Det er det tydligvis, glad jeg ikke er alene om det. Anonymkode: 67147...bc9 Ok. For meg var det veldig logisk da.. Når man drikker blir man mer kosete, mer kåt, føler seg lettere alene osv. Man blir mindre dømmende og ser andre i ett mer positivt lys. Så ja, det har selvsagt skjedd med flere enn deg.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #60 Skrevet 14. august 2017 8 minutter siden, Sofie31 skrev: Ok. For meg var det veldig logisk da.. Når man drikker blir man mer kosete, mer kåt, føler seg lettere alene osv. Man blir mindre dømmende og ser andre i ett mer positivt lys. Så ja, det har selvsagt skjedd med flere enn deg.. Ja, det er kanskje mer vanlig enn jeg trodde, men får vel bare lære meg å drikke mindre. Takk for konstruktivt svar fortesten Anonymkode: 67147...bc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå