kikkana Skrevet 12. august 2017 #1 Del Skrevet 12. august 2017 Etter å ha blitt litt lei av å dra på egen hytte, har jeg og frøken tenkt å leie hytte i naturen noen dager, men finner ikke noe utvalg på nettet. Bare sånne svindyre jåle hytter som ligger 2 meter fra diverse sentrum. Er opprinnelig fra Nordland, der har Statskog plenty med hytter mange med gratis overnatting også, men her i trønderlag ser jeg de eier ca 0% skog. Så det jeg lurer på, er om det ikke er en sånn organisasjon hvor man betaler en liten sum og så har man mulighet til å leie? Vet dette fantes for noen år siden, men husker bare ikke navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokjeksen Skrevet 12. august 2017 #2 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) . Endret 12. august 2017 av oreokjeksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 12. august 2017 #3 Del Skrevet 12. august 2017 4 minutter siden, kikkana skrev: Etter å ha blitt litt lei av å dra på egen hytte, har jeg og frøken tenkt å leie hytte i naturen noen dager, men finner ikke noe utvalg på nettet. Bare sånne svindyre jåle hytter som ligger 2 meter fra diverse sentrum. Er opprinnelig fra Nordland, der har Statskog plenty med hytter mange med gratis overnatting også, men her i trønderlag ser jeg de eier ca 0% skog. Så det jeg lurer på, er om det ikke er en sånn organisasjon hvor man betaler en liten sum og så har man mulighet til å leie? Vet dette fantes for noen år siden, men husker bare ikke navnet. Inatur leier ut hytter som kan passe til beskrivelsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 12. august 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2017 4 minutter siden, Gjøksuppe skrev: Inatur leier ut hytter som kan passe til beskrivelsen Jo, takker. Var jo faktisk noe der som ikke kostet så mye også. Men lurer fremdeles på hva den tur organisasjonen heter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. august 2017 #5 Del Skrevet 12. august 2017 Villmark finnes ikke i Norge mer. Men utmark og "bortgjemte" steder er det jo. Søk etter seter i fjellheimen. De er ofte veldig avsides og enkle. Noen nedlagte kun til utleie, noen i drift der dere kan være med på driften. Det er artig og lærerikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 12. august 2017 #6 Del Skrevet 12. august 2017 Den Norske Turistforeningen (DNT) har vel hytter rundt om kring hvor medlemmer kan bo veldig billig/gratis? De opererer over store deler av landet vet ikke om det var slik du tenkte. Hyttene her er vel slik at hvem som helst kan komme og gå hvis det er plass (av medlemmer)? Men kan sikkert være veldig gøy likevel. Så kan dere gå "hytte til hytte" også. https://www.ut.no/omrade/ (her er oversikt over turløyper, hytter og områder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 12. august 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 12. august 2017 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Villmark finnes ikke i Norge mer. Men utmark og "bortgjemte" steder er det jo. Søk etter seter i fjellheimen. De er ofte veldig avsides og enkle. Noen nedlagte kun til utleie, noen i drift der dere kan være med på driften. Det er artig og lærerikt. Ikke sør for dovre nei, der er jo bare ett urbant h@lvette. Det finnes nordover, men naturen taper stadig terreng der også. Noe jeg ikke fatter, ettersom befolkningsveksten ikke øker nevneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #8 Del Skrevet 14. august 2017 En eller annen plass i innlandet, Valdres kanskje? Kanskje noen har en liten bortgjemt støl eller fjelø-hytte, ett weller annet sted? Anonymkode: 8da77...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #9 Del Skrevet 21. august 2017 Sjekk Airbnb og Finn. Anonymkode: dad80...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå