Gå til innhold

Når brukte du skjørt sist?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Liker godt å gå i skjørt, særlig på sommeren.  Bruke et denim skjørt senest i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14. august 2017 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Hva bruker du til topp/genser til ved siden av det sorte skjørtet på en hverdag som i dag? Er ikke enig meg selv om hva jeg skal bruke eller ikke minst passer. 

Anonymkode: 816c7...1be

I dag er det 14 grader og regnbyger, så ville sannsynligvis hatt på sort strømpebukse, og så skjorte, t-skjorte eller bluse med en strikkejakke over, gjerne litt oversized og lang. Kanskje en jakke hvis det blåser eller en strikkegenser. Sannsynligvis joggesko eller converse på beina. Eks;

img_0449.png

 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/91/72/d9/9172d957e0cdacc3141117421139169e.jpg

7af569d941214b993fc8bbe139a2ac7f.jpg

 

9de64ba19f8c2e9d4e0c567c5cee3724--adidas

 

Anonymkode: 0f7de...eab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja strømpebukse i 14 grader er ok, jeg bruker knelangt skjørt når det er litt kjøligere.  Liker fargekontrast på toppen, gjerne en lys genser til mørkt skjørt eller bryte fargene med en blazer, jakke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder kjole? Det er jo nesten det samme :-)

Jeg bruker veldig, veldig sjelden skjørt eller kjole i hverdagen. Vil si nesten aldri. Men forrige helg var jeg ute på byen med venninner, og da hadde jeg kjøpt en ny kjole for anledningen. En svart og hvit kjole fra InWear, kjempefin!

Det blir nok eneste gangen jeg går i skjørt/kjole før julaften i år....!

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt enig med deg Jolene, syntes også bukse blir litt maskulint av og til.  Kommer selfølgelig an på anledningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag. Bruker skjørt og kjole like ofte som bukser.

Anonymkode: 6000d...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag. Bruker alltid skjørt eller kjole både til hverdags og fest (men ikke til tur og trening)

Anonymkode: 57588...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Stina234 skrev:

Ja strømpebukse i 14 grader er ok, jeg bruker knelangt skjørt når det er litt kjøligere.  Liker fargekontrast på toppen, gjerne en lys genser til mørkt skjørt eller bryte fargene med en blazer, jakke

Såpass frosene ja, her er det bare bein under kjole/skjørt helt ned til 6garader. Jente 30år.

Anonymkode: 73f0a...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare bein til slutten av oktober, uavhengig av vær og temperatur ;) Hater strømper, og nekter å ta dem i bruk før tidligst november! Heldigvis fryser jeg veldig sjelden :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, miore skrev:

Her er det bare bein til slutten av oktober, uavhengig av vær og temperatur ;) Hater strømper, og nekter å ta dem i bruk før tidligst november! Heldigvis fryser jeg veldig sjelden :)

Oj.... du er ikke mye frostpinn! 

Skjørt og bare bein SÅ sent på høsten altså?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2017 den 8.20, tonelise10 skrev:

Jeg ser at det er mange av oss jenter som ikke bruker så mye skjørt. Det går mer i bukser, jeg vet ikke om det er tilfeldig eller ikke.

Så da lurer jeg på når var det du brukte skjørt sist? Og hva er det som er årsaken til du ikke gjør det?

Måtte bare spørre :)

PS! I dag går jeg for skjørt selv når jeg skal ut på shopping :nori:

Det har med klimaet å gjøre. Jeg brukte skjørt i sommer. Nå har høstkulda kommet og jeansen kommet på igjen.

Anonymkode: 9b96a...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjørt på meg nå. Går stort sett i kjoler eller skjørt. Liker det spesielt om vinteren med litt grovere strømpebukse. Blir ofte kaldt om vinteren med bukser, og hvis jeg da har strømpebukse under blir det for tett. Så skjørt er mye bmer komfortablt om vinteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Stina234 skrev:

Er litt enig med deg Jolene, syntes også bukse blir litt maskulint av og til.  Kommer selfølgelig an på anledningen.

Det er fint å bruke skjørt. Godt at noen gjør det!

Er du helt ny dame her? Sjenert står det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt en måned siden :) Jeg er mer komfortabel i bukser og synes det er mest praktisk så derfor bruker jeg som oftest det.

Anonymkode: 43f5c...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Har skjørt på meg nå. Går stort sett i kjoler eller skjørt. Liker det spesielt om vinteren med litt grovere strømpebukse. Blir ofte kaldt om vinteren med bukser, og hvis jeg da har strømpebukse under blir det for tett. Så skjørt er mye bmer komfortablt om vinteren.

Hva slags type skjørt bruker du da? Hva trives du best i?

Ikke at du MÅ svare selvsagt.... jeg kan grave og spørre for mye noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hottrio skrev:

Hva slags type skjørt bruker du da? Hva trives du best i?

 

Litt lange skjørt. Både mønstret, ensfarvet, lyse og mørke. Elsker strikkeskjørt, men også behagelige bomullskjørt. Liker godt klokkefasong. Går til og med på skiturer og fjellturer i skjørt. Liker ikke moderne treningstøy som sitter tett på huden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...