Gå til innhold

Pappa vil ikke at jeg skal kjøpe Alfa Romeo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faren min har lovet meg litt penger til bil. Har sett meg ut en vakker Alfa Romeo. Han sier den er for dårlig og den får jeg ikke støtte til. Jeg skal kjøpe Honda eller Toyota, sier han. Blærg. Er ikke det urimelig?

Anonymkode: 46c2f...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappaen din er en smart fyr som har skjønt at prisen på en bil utgjøres ikke bare av anskaffelsesprisen, men også driftskostnadene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig med faren din. Antar siden faren din sponser bilkjøpet ditt, så er du ikke så gammel?! Da har du vel ikke råd til en lite driftsikker bil heller.

Anonymkode: 54071...a35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super duper urimelig ass! Toyota og Honda er bare såååå uglamorøst. Skikkelig 2008 lissom.

Anonymkode: cb846...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker å kjøpe en ny C4 eller en C8 og selge den om tre år synes jeg dette er urimelig av faren din. Om du tenker å kjøpe en brukt Alfa type mer enn 3 år støtter jeg faren din om du ikke er utrolig flink til å skru bil.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du skal stå for alt vedlikehold og kostnader synes jeg han er urimelig, men hvis du trenger hjelp til å skru eller dekning av reparasjoner er jeg helt enig med faren din. Italienske biler er mest for entusiaster med eget verksted.

Anonymkode: 98b48...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så stor forskjell på dagens biler?

Anonymkode: 46c2f...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa Romeo er flotte å se på og ikke minst fantastiske å kjøre, men etter hvert som bilen får noen km på baken, kommer det en del kostnader. I tillegg er ikke prisen ved videresalg noe særlig bra.

Men, jeg har selv eid en rød 156, og den lå som et klister på veien. 

 

Anonymkode: 96943...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa Romeo er kjent for å være en skikkelig drittbil. Hør på faren din, han har garantert mer erfaring med biler enn du har.

Anonymkode: 64b1d...8a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...