Gå til innhold

Hvilken farge liker dere best av disse?


lady90

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Cocosa skrev:

Ingen. Stygge alle sammen. Hadde valgt hvit av de som ligger her.

Synes du alle disse er stygge? Kan jeg spørre hva du ville valgt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, asterix skrev:

Hadde aldri valgt Peugeot. Farge er da irrelevant når det kommer til valg av bil.

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lady90 skrev:

Synes du alle disse er stygge? Kan jeg spørre hva du ville valgt da?

Jeg skriver jo at jeg ville valgt hvit :)

 

om noen av dem - grå.

Endret av Cocosa
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg virkelig ikke forstår hva som får folk til å velge Peugeot så synes jeg biler med litt farge på desidert er finest, og den kobberfargen er det lite å utsette på. Hvit/grå/sort/sølv er dritkjedelig, fint å velge noe litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, lady90 skrev:

Den er innmarri kul i hvit også, den kommer i 2 hvitnyanser:

Bilderesultat for peugeot 3008 white

 

 

Bilderesultat for peugeot 3008 white

 

Er det noen som har erfaringer med hvit bil? Jeg er redd den blir vanskelig å holde ren? Har svart bil idag, og den er et mareritt

Kjører ein kvit mercedes, holder seg ok rein, med unntak når me har kjørt på grusveier der kyr/sauer har gått - då er det rett til vaskehallen for å redde lakken :bond:
det som er positivt med kvit bil er at det er veldig populært og lett å få selge vidare... Me har kvitfarge lignande det nederste bildet :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Citpensacola skrev:

Bortsett fra at jeg virkelig ikke forstår hva som får folk til å velge Peugeot så synes jeg biler med litt farge på desidert er finest, og den kobberfargen er det lite å utsette på. Hvit/grå/sort/sølv er dritkjedelig, fint å velge noe litt annerledes.

Bare lurer på hva du har imot Peugeot? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass kjedelig at jeg nok ville ha gått for grått. Mulig kobber er penere når man ser den i dagslys, men på bildet ser den bare brun ut.

Anonymkode: 3a315...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, lady90 skrev:

Bare lurer på hva du har imot Peugeot? 

De har overhodet ingen x-factor. Ingen egenskaper de skiller seg ut på. De er ikke de sikreste, ikke de mest pålitelige, ikke de morsomste å kjøre, ikke de mest praktiske, ikke de med best byggekvalitet osv osv. Objektivt sett finnes det egentlig ingen gode grunner til å velge Peugeot fremfor andre ting. Det er tross alt et hav med forskjellige merker og modeller å velge mellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Citpensacola skrev:

De har overhodet ingen x-factor. Ingen egenskaper de skiller seg ut på. De er ikke de sikreste, ikke de mest pålitelige, ikke de morsomste å kjøre, ikke de mest praktiske, ikke de med best byggekvalitet osv osv. Objektivt sett finnes det egentlig ingen gode grunner til å velge Peugeot fremfor andre ting. Det er tross alt et hav med forskjellige merker og modeller å velge mellom.

x-factoren er stor med den nye Peugeot 3008, den er overlegen interiørmessig (også eksteriørmessig i mine øyne). De fikk 5 stjerner i Euro NCAP. I tillegg ble den kåret til "Car of the year" i 2017 i Europa. Den er også veldig god å kjøre.

Jeg synes ikke det er noen andre som slår denne på design i SUV segmentet. Har prøvekjørt Mazda CX-5, den var ikke i nærheten av Peugoten når det kommer til kjøreglede. Mitsubishi Outlander synes jeg er stygg både utvendig og spesielt innvendig. Volkswagen Tiguan f.eks. ser ut som en blikkboks i forhold. Nissan Qashqai er også utrolig kjedelig inni + at det er en liten bil. 

Jeg har kikket på alt jeg har kommet over av SUV'er i dette segmentet, og Peugeoten var den beste av dem alle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig i at det er lite å rope hurra for i mini-liksom-SUV-segmentet. Det er jo i utgangspunktet en idiotisk biltype. Oppskriften er jo å ødelegge kjøreegenskapene på en i utgangspunktet grei biltype ved å gi den meningsløs bakkeklaring. Ikke får man firehjulstrekk eller noe faktisk nyttig med på kjøpet heller. Det er jo bare tøysebiler for folk som er "trendy".

Forøvrig får svært mange 5 stjerner i Euro NCAP, og "Car of the year" er jo bare noe meningsløst tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyselig den som viser brunfargen. Syns generelt ingen av de var så fine, men ville tatt nederste.

Holder meg til svarte og hvite biler (ulempe med skitt) selv.

Anonymkode: 8efb8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte ingen av fargene. Synes kobber så brun ut og gull så gusjefarget ut. Prøver ikke å være frekk, er bare helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva synes dere om denne? For dristig? Jeg liker fargen, men er redd den blir vanskelig å selge igjen?

Bilderesultat for peugeot 3008 blue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, lady90 skrev:

Eller hva synes dere om denne? For dristig? Jeg liker fargen, men er redd den blir vanskelig å selge igjen?

Bilderesultat for peugeot 3008 blue

Drømmefarge😍😍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lady90 skrev:

Eller hva synes dere om denne? For dristig? Jeg liker fargen, men er redd den blir vanskelig å selge igjen?

Bilderesultat for peugeot 3008 blue

Denne fargen er absolutt lekrest av alle de fargene du har vist oss :hjerte:

Anonymkode: e8e72...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...