Gå til innhold

om det å leke alv og sånt...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Greia er å ha sin egen fantasiverden. Å leke litt. Å slippe unna den grå hverdagen. Å slippe ut barnet sitt som en har inni seg. Å se verden med et barns øyne. Synes det er en fin greie, jeg. Ikke teit i det hele tatt. Noen går på kino, andre har en vellutviklet fantasi - også som voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt søtt med masse nerder utenfor Colosseum, som beskytter plassene sine med sverd og brynje jeg da... :wink:

"Åhhh seee... nerder.. og en flokk nerdunger! nåmiiiinn!!" :wink:

Men er enig med GreenSky.. Man blir ikke gammel før man slutter å leke! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åhhh seee... nerder.. og en flokk nerdunger! nåmiiiinn!!" :wink:

Sånne som meg, for eksempel... Satt riktignok ikke i kø i fullt kostyme - men premieren var fullt show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som meg, for eksempel... Satt riktignok ikke i kø i fullt kostyme - men premieren var fullt show!

Hihi, som sagt, syntes det var søtt.. =) Altså, jeg kjenner flere som satt i køen (faktisk som #3 ellerno), så jeg vet at det ble et ganske så spesielt miljø der. Alle jeg har pratet med som var i køen sier de opplevde det som en positiv erfaring, noe jeg ikke tviler på! =)

Er noe jeg ikke ville gjort selv, men det er en hobby for de som liker det, f.eks laiv rollespill.

(VAr vel heller ment som et humoristisk innlegg, så beklager om du føler deg støtt av det :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke støtt i det hele tatt - har såpass sjølironi at jeg VET at det er nerdete, og er litt stolt av det. Og jeg skal på laiv til sommeren, så jeg hører vel litt til i det miljøet, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe skal igrunn ikke prate så høyt om nerdefaktor, med tanke på at jeg knoter veldig mye forann skjermen., OG holder på med rpg selv... O.o

Men syntes det var en ganske så morsom vits jegf leste i Larsons gale verden en gang.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er alver, Tolkien selv mente han var en Hobbit, hvorfor i all verden er det så galt da?

Bruker ikke LOTR-alvenavnet mitt, fikk dilla på Elfquest lenge før jeg oppdaga Tolkiens univers, så jeg har navnet mitt derfra. Syns egentlig alvenavnet mitt fra LOTR var litt kjedelig...

Du er ikke gammel før du har glemt å leke, og du er ikke kjedelig før du prøver å mobbe dem som er modige nok til å innrømme at de leker.

Ikke vondt ment mot noen, men la nå janteloven ligge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ossn funker disse alvespråkene a?

Nå har ikke jeg sett noe av ringenes herre, men lærer dere språket der eller?? Skjønner ikke helt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Ossn funker disse alvespråkene a?  

Nå har ikke jeg sett noe av ringenes herre, men lærer dere språket der eller?? Skjønner ikke helt jeg!

Hmm, samme lurer jeg på...

Nå har jeg funnet ut alvenavnet mitt.

Må være vanskelig å uttale :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på nettet... ;) Er ikke verre enn å bruke google.no, litt initiativ og en smule hjernekapasitet, så klarer man nok å finne ut av litt av hvert tror jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Søk på nettet... ;) Er ikke verre enn å bruke google.no, litt initiativ og en smule hjernekapasitet, så klarer man nok å finne ut av litt av hvert tror jeg...  :wink:

PMS i dag, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nå har nerdete tenåringsgutter alltid hatt Star Trek' date=' så lå nå tenåringsjentene få lov til å leke alver.[/quote']

Enig! Alt som stimulerer nerdesenteret i hjernen må da være av det gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...