Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Froning skrev:

Drikker du bernaise-sause til frokost hverdag og lever som en slask så er det turnoff.

Béarnaise :mynona:

Anonymkode: b2ec2...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men må ha kropp som Matt Boomer?

Anonymkode: 9af21...124

Jeg måtte Google.  😂😳 nei altså jeg har ikke noe sånn at kroppen må være sånn og sånn. Men jeg liker ikke slappfisker og for mye fett, noe som igjen henger sammen med livsstilen . Dårlig livsstil er i mine øyne turnoff. :sukk:

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Ikke viktig. Synes egentlig sånne som er veldig opptatte av trening/kosthold er selvopptatte og lite spennende mennesker. Foretrekker godt hode fremfor trent kropp. 

At man ikke trener er heller ikke det samme som at man er lat og inaktiv - man kan fint være aktiv og ha mange interesser uten å drive med trening. 

Veldig veldig enig!

Anonymkode: 4c3b2...890

AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig. Men ønsker jo heller ingen latsabb, selv har jeg helt normalt kosthold, går tur og yoga. Så fint å finne en mann, som blir med å gå tur, har et vanlig kosthold. Så ønsker ikke en treningsnarkoman, og ikke en latsabb.

Anonymkode: 13911...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig viktig. Er veldig atletisk selv, liker sport og trenger å dele det med noen. Kjæresten er supersporty, kanskje litt mer enn meg, og må si at jeg hadde reagert dersom han slutta helt å trene.

Anonymkode: 2f8da...40a

AnonymBruker
Skrevet

Veldig viktig. Vil han skal ta vare på seg og se bra ut. Gjør det selv og forventer det samme av partner ellers passer vi ikke sammen.

Anonymkode: 2ded5...cd7

Skrevet
46 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Jeg måtte Google.  😂😳 nei altså jeg har ikke noe sånn at kroppen må være sånn og sånn. Men jeg liker ikke slappfisker og for mye fett, noe som igjen henger sammen med livsstilen . Dårlig livsstil er i mine øyne turnoff. :sukk:

Googlet han selv. Ble ikke altfor imponert. Skal få bedre kropp enn det der.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, hocane skrev:

Ble heller ikke imponert. :sjokkbla: hadde forventet en mer markert kropp. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig viktig. Må ikke trene det samme, og kan godt ha fysisk jobb som holder i form. Men må ha interesser utover å sitte i sofaen. Dessuten er det greit med folk som liker seg ute, for jeg orker ikke flere forhold med folk som ikke ønsker å bevege seg ut døra (prøvd det, det fungerer ikke). 

Kosthold er veldig viktig og. Det har noe med helse og trivsel og. Vil noen leve på junk er det greit, men ikke sammen med meg. Og å hele tiden ha to middager synes jeg ikke er trivelig. Har en del begrensninger på kosthold pga allergier, så må være villig til å følge deler av dette hjemme. Hjemme er min frisone for å tenke på smitte. 

Anonymkode: 2568e...7f2

Skrevet
1 time siden, Frøken_fjong1 skrev:

16 minutter siden, hocane skrev:

Henry Cavill on a budget!

Skrevet
9 timer siden, hocane skrev:

Jeg kan unne meg en pizza på lørdagen men aldri i en hverdag.

Jeg er for å holde kostholdet bra, men "aldri" er et sterkt ord! Hva hvis du blir invitert på en italiensk restaurant en onsdag med gode venner. Hadde du gått for salat da, eller kunne du heller tenkt at du heller kunne skeie ut mindre på lørdag? Hvis man ikke er fleksibel i det hele tatt, så er det selvopptatt og nevrotisk, som mange supertrente er. Det er usexy, synes jeg.

Og jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av kosthold og trening.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, hocane skrev:

Jeg kan unne meg en pizza på lørdagen men aldri i en hverdag.

Den dagen du er redd for å spise visse retter eller matvarer kun fordi det er en hverdag, da vet du at du hat en usunn tankegang om mat.

Det er sunnere å spise alt mulig, men bare tenke på mengde :) Mat er ik farlig folkens, spis bare med måte uansett hva du skulle ha lyst på

Anonymkode: 93300...fa6

• Liker 7
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig viktig. Vil han skal ta vare på seg og se bra ut. Gjør det selv og forventer det samme av partner ellers passer vi ikke sammen.

Anonymkode: 2ded5...cd7

Man kan ikke se bra ut dersom man ikke trener? Ja, ja... Tror folk overdriver treningens betydning for vekt og utseende. Det er mengden mat man spiser som hovedsakelig bestemmer hvor mye man veier. Og hvordan man ser ut i ansiktet får man ikke gjort noe med, all verdens trening eller ikke. 

Skrevet
41 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg er for å holde kostholdet bra, men "aldri" er et sterkt ord! Hva hvis du blir invitert på en italiensk restaurant en onsdag med gode venner. Hadde du gått for salat da, eller kunne du heller tenkt at du heller kunne skeie ut mindre på lørdag? Hvis man ikke er fleksibel i det hele tatt, så er det selvopptatt og nevrotisk, som mange supertrente er. Det er usexy, synes jeg.

Og jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av kosthold og trening.

Jeg er pescetarianer uansett så hadde ikke hatt mye alternativ på en italiensk restaurant

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
2 minutter siden, hocane skrev:

Jeg er pescetarianer uansett så hadde ikke hatt mye alternativ på en italiensk restaurant

Da har du ikke vært på mange italienske resturanter, tror jeg. Og det understreker vel poenget til Ulla Ullsokk...

Skrevet
4 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Da har du ikke vært på mange italienske resturanter, tror jeg. Og det understreker vel poenget til Ulla Ullsokk...

Poenget er at jeg trener 5 dager i uken og pizza er ikke akkurat effektiv treningsmat. Det må venner nesten ha forståelse for.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
Akkurat nå, hocane skrev:

Poenget er at jeg trener 5 dager i uken og pizza er ikke akkurat effektiv treningsmat. Det må venner nesten ha forståelse for.

Helt greit, men da må du også ha forståelse for at mange kan synes dette virker rigid og selvopptatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Et normalt, sunt kosthold er viktig (ingen overdrevne greier - alt med måte). Trening er ikke viktig, men blir/er han overvektig, ønsker jeg at han tar tak pga helse. Men vil helst ha en mann som liker å gå turer, både småturer og gode fjellturer. 

Anonymkode: cc87b...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, flaks for meg at jeg som følge av sykdom er ganske tynn og slank, for samme sykdom gjør meg mye sykere av trening, så en treningsøkt for meg er det vanlige folk ikke kaller oppvarming en gang....... Ellers ser det jo ut som at jeg ikke kan ha en kjæreste som trener og liker det hvis vedkommende forventer samme av meg eller utenfra ser meg som lat.

Anonymkode: 61c16...942

Skrevet

Nei, det er ikke viktig. For meg er det mer viktig at han ikke er fantastisk opptatt av trening og aldri kan unne seg noe. Det viktigste er at man har det godt med seg selv. En fyr som er glad i å gå i skog og mark er nok ikke for meg. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...