hocane Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hvor viktig er det for deg at personen du vil være sammen med trener og har et sunt kosthold?
Frøken_fjong1 Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 For meg er det viktig at vedkommende holder seg i form og ikke bare spiser junk. Men han trenger ikke å være topptrent😁 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 30 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: For meg er det viktig at vedkommende holder seg i form og ikke bare spiser junk. Men han trenger ikke å være topptrent😁 Men må ha kropp som Matt Boomer? Anonymkode: 9af21...124
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Ikke viktig. Så lenge han spiser normalt bryr jeg meg ikke om hva han dytter i seg eller om han trener. Kroppen hans er fin som den er Anonymkode: 4c3b2...890 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Det er ikke viktig for meg i det hele tatt. Anonymkode: ad836...978 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 100%. Er ikke interessert i noen om de ikke trener og spiser sunt. Kan ikke være sammen med en latsabb når jeg er det motsatte. Anonymkode: b5f72...fa2 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Veldig viktig. Det er fordi det betyr veldig mye for meg i mitt liv, og det er noe jeg bruker mye tid på. Anonymkode: cac58...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 100%. Er ikke interessert i noen om de ikke trener og spiser sunt. Kan ikke være sammen med en latsabb når jeg er det motsatte. Anonymkode: b5f72...fa2 Å ikke trene er vel ikke nødvendigvis synonymt med å være en latsabb? Man kan ha mange interesser og aktiviteter i livet, utenom trening. Anonymkode: 4c3b2...890 7
Aquaman Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å ikke trene er vel ikke nødvendigvis synonymt med å være en latsabb? Man kan ha mange interesser og aktiviteter i livet, utenom trening. Anonymkode: 4c3b2...890 Enig, man kan jo også jobbe mye.
Lill3My Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 Like viktig at han ikke er en latsabb, altså at han gjør noe annet enn å sløve i sofaen. Husplikter, turer, sosiale ting osv. Kosthold er viktig! Vil ha mannen i mitt liv ved lin side lengst mulig og da spiller kostholdet en mye større rolle enn hva folk flest er meklar over. 90% av vårt kosthold er basert på rene råvarer. Likevel er de tømt fint plass til en is her og en dessert der, men å leve på junk food er ikke aktuelt for noen av oss så der er vi like. Jeg er mer opptatt av trening enn ham. Men han er aktiv innen klatring og er ellers ofte med meg på fjelltur, sykkeltur osv.. Så for meg er det egentlig viktigst at vi har aktiviteter å drive med sammen men også hver for oss
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #12 Skrevet 7. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ikke trene er vel ikke nødvendigvis synonymt med å være en latsabb? Man kan ha mange interesser og aktiviteter i livet, utenom trening. Anonymkode: 4c3b2...890 Jeg synes man er en latsabb om man ikke trener. Jeg har en aktiv jobb og også mange aktiviteter i livet, men trener i tillegg fordi jeg vil ha en sunn kropp. Hva du mener betyr i grunn ikke så mye for hva jeg mener. Beklager om du tok deg nær av det og følte du blir kalt latsabb fordi du ikke trener, men jeg mener det likevel. Anonymkode: b5f72...fa2 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. august 2017 #13 Skrevet 7. august 2017 Ikke viktig. Synes egentlig sånne som er veldig opptatte av trening/kosthold er selvopptatte og lite spennende mennesker. Foretrekker godt hode fremfor trent kropp. At man ikke trener er heller ikke det samme som at man er lat og inaktiv - man kan fint være aktiv og ha mange interesser uten å drive med trening.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 10 minutter siden, Aquaman skrev: Enig, man kan jo også jobbe mye. Og jeg er heller ikke interessert i noen som bruker nærmest all sin tid på jobb, fordi de da ser på livet på en helt annen måte enn det jeg gjør. Bryr ikke meg om de vil jobbe bort hele sitt liv, men i mine øyne betyr det at man ikke forstår verdien av livet og at det ikke varer evig. Anonymkode: b5f72...fa2
Aquaman Skrevet 7. august 2017 #15 Skrevet 7. august 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg er heller ikke interessert i noen som bruker nærmest all sin tid på jobb, fordi de da ser på livet på en helt annen måte enn det jeg gjør. Bryr ikke meg om de vil jobbe bort hele sitt liv, men i mine øyne betyr det at man ikke forstår verdien av livet og at det ikke varer evig. Anonymkode: b5f72...fa2 Spørsmålet var jo om man var en latsabb om man ikke trente. For øvrig kan man ha høy forståelse for at livet ikke varer evig og likevel jobbe mye fordi man f.eks brenner for nettopp det man jobber med. Endret 7. august 2017 av Aquaman
Ulla Ullsokk Skrevet 7. august 2017 #16 Skrevet 7. august 2017 Viktig! Men ville heller ikke hatt en som trente ekstremt mye og aldri unnet seg en pizza! En bra balanse må det være! 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #17 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Aquaman skrev: Spørsmålet var jo om man var en latsabb om man ikke trente. For øvrig kan man ha høy forståelse for at livet ikke varer evig og likevel jobbe mye fordi man f.eks brenner for nettopp det man jobber med. Var du som brukte unnskyldningen at man kan jobbe mye for ikke å trene. Jeg også liker det jeg jobber med, men har et liv utenfor og er ikke interessert i noen som ikke har like store interesser for livet utenfor jobb som jeg. Anonymkode: b5f72...fa2
hocane Skrevet 7. august 2017 Forfatter #18 Skrevet 7. august 2017 12 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Viktig! Men ville heller ikke hatt en som trente ekstremt mye og aldri unnet seg en pizza! En bra balanse må det være! Jeg kan unne meg en pizza på lørdagen men aldri i en hverdag.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #19 Skrevet 7. august 2017 Betyr ingenting, så lenge ikke livstilen er direkte destruktiv. Anonymkode: b0a91...183 1
Gjest Froning Skrevet 7. august 2017 #20 Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, hocane skrev: Hvor viktig er det for deg at personen du vil være sammen med trener og har et sunt kosthold? Trener en del selv og det er mer en hobby framfor en livstil så for meg er det ikke viktig. Drikker du bernaise-sause til frokost hverdag og lever som en slask så er det turnoff. Livet er for kort til å ikke skeie ut og kose seg😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå