Gå til innhold

Ville dere klagd på denne drosjesjåføren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde kjørt ca fem minutter og han spurte om han kunne fylle diesel og om jeg hadde det travelt. Jeg hadde jo det egentlig siden jeg måtte på jobb.  På gebrokkent norsk sa han at han var redd bilen ville gå tom for diesel på brua om han ikke fylte. Måtte jo da vente mens han fylte..  På broen hjemover holdt han nesten ikke sin side på veien fordi han så på skjermen i bilen og trykte på den. Det er en smal bro og det er viktig å holde siden sin. Når jeg endelig kom frem så sa jeg at jeg skulle betale 200 i cash og resten på kort, men nei.. det kunne jeg ikke fordi han var ny og kunne ikke dele opp beløpet, så måtte betale hele beløpet på kort. 

Klager sjeldent, men bør jeg det her? 

Anonymkode: 11125...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke klaget på det, nei. Alle kan ha en dårlig dag på jobb, om han var ny så har han kanskje ikke så bra kontrol på betling og fylling av tank som kommer automatisk med mer erfaring

Anonymkode: a090b...dd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du klage på drosjesjåføren. Men hva får du igjen for det ? Slike klager pleier å måtte gå igjennom omstendelige prosesser som også kan ta litt tid. Han var ny i jobben og gjorde noen feil. Sannsynligheten for at han vil utføre jibben sin bedre etter hvert som han får erfaring er ganske stor. Hva ønsker du å oppnå ved å klage på dette ? Tviler på at det blir tildelt "gratis taxitur" som plaster på såret :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ms. Clean skrev:

 Tviler på at det blir tildelt "gratis taxitur" som plaster på såret :P

Jeg klagde på en drosje i utlandet, da jeg mistet flyet hjem pga tilsvarende rot, da fikk jeg en rabattkode jeg kunne bruke på neste tur med samme selskap. Litt ubrukelig, siden jeg ikke bor i den byen, men ok. Det man bør gjøre i slike situasjoner er å kreve redusert betaling der og da. 

Anonymkode: 5b799...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg gjort.

Høres vel i grunnen ut som om eieren av drosjeløyva har lånt den bort til en kompis eller fetteren sin, for den som kjørte hadde tydeligvis ingen peiling på hvordan en drosjesjåfør skal te seg og gjøre jobben sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klagde på en drosje i utlandet, da jeg mistet flyet hjem pga tilsvarende rot, da fikk jeg en rabattkode jeg kunne bruke på neste tur med samme selskap. Litt ubrukelig, siden jeg ikke bor i den byen, men ok. Det man bør gjøre i slike situasjoner er å kreve redusert betaling der og da. 

Mulig at det opereres med rabattkoder her i landet også. Uansett så var det jo ikke noe som gikk til spille p.g.a. sjåføren. Bortkastet tid og energi å klage i denne sammenheng tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å klage.

Er Så Mye ukultur i drosjemiljøet. Så viktig å klage.

Anonymkode: 51eb4...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...