Gjest gjest 0 Skrevet 17. mars 2005 #541 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå har jeg virkelig ødelagt for meg selv... Jeg var en tur i sverige i går og virkelig hamstret godteri!! Jeg kjøpte ca 6 kilo! Det var så billig og så vil jeg gi påskeegg til familien... Men samvittigheten tok overhånd etter å ha proppet i meg snop siden i går, så nå har jeg liggi og vridd meg etter pilates dvd'n min i en time. Og jeg tror det tok på! Jeg har lyst til å ta med meg dvd spilleren på hytta i påsken så jeg kan trene litt hver dag, men jeg får tenke litt på det. Uansett er det ypperlige forhold til å ta noen skikkelige gåturer i skog og mark der! (skal til kysten og der er det ikke så mye snø) Jeg reiser på påskeferie på lørdag så da blir jeg borte en uke! Men jeg skal ikke glemme at jeg skal inn i sommerklærne om et par måneder! :-) GOD PÅSKE!!! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 17. mars 2005 #542 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei dere. Syns ikke det gjør så mye at man spiser godteri innimellom altså. Bare la vær å tenk på at du har spist godteri. Alle sprekker jo litt innimellom. Det hjelper jo en på mange måter til å holde ut også..ja I dag har jeg ikke trent. Var så støl etter den "haya-hahhh-boksinga" Men, shopping har det blitt. Flere timer med gåing og flere timer med klær av og på, det tar på altså, hehe... I morgen er det trening igjen! Lurer på hva jeg skal velge på dvd'n da...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mars 2005 #543 Del Skrevet 17. mars 2005 Til salgs: Fint brukt mage selges billig/gis bort. Den har en tendens til å bli stor ved inntak av mat, men er ellers lite til bry. Må kvittes med grunnet plassmangel. Kun seriøse henvendelser. Tlf: 555-magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #544 Del Skrevet 17. mars 2005 Til salgs: Fint brukt mage selges billig/gis bort. Den har en tendens til å bli stor ved inntak av mat, men er ellers lite til bry. Må kvittes med grunnet plassmangel. Kun seriøse henvendelser. Tlf: 555-magen. nå har jeg hvertfall fått stramma magen min etter den latterkrampen... takk det var kveldens trening;) miracle ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #545 Del Skrevet 17. mars 2005 Til salgs: Fint brukt mage selges billig/gis bort. Den har en tendens til å bli stor ved inntak av mat, men er ellers lite til bry. Må kvittes med grunnet plassmangel. Kun seriøse henvendelser. Tlf: 555-magen. nå har jeg hvertfall fått stramma magen min etter den latterkrampen... takk det var kveldens trening;) kjøp 2 betal for 1, få med lårene mine også miracle ikke innlogget miracle ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 17. mars 2005 #546 Del Skrevet 17. mars 2005 Til salgs: Fint brukt mage selges billig/gis bort. Den har en tendens til å bli stor ved inntak av mat, men er ellers lite til bry. Må kvittes med grunnet plassmangel. Kun seriøse henvendelser. Tlf: 555-magen. Takk men, har en selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 18. mars 2005 #547 Del Skrevet 18. mars 2005 Ninakanin, jeg tror ikke du får solgt den magen din her! En liten oppdatering: Føler at jeg er på vei til å finne tilbake til de gode vanene mine. Stort sett sunn mat og lite tøys og tull de siste dagene. Trim er jeg ikke kommet i gang med enda, men jeg kjenner lysten til det også øker sakte men sikkert. Med andre ord gode muligheter for skjerpings fremover Ønsker alle dere andre god helg og lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 18. mars 2005 #548 Del Skrevet 18. mars 2005 Kult Leviin. Lykke til! Går nok kjempe bra! Har trent i dag også. Kickboxing. Nå er jeg så sliten at jeg sitter her og holder på å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 19. mars 2005 #549 Del Skrevet 19. mars 2005 Hej igjen. Skjer a? Nå skal jeg snart på vors, for så ut på byen. Blir kult!! Har trent spinning før i dag, og nå er jeg nydusja og sitter her med et glass vin. Kanskje litt feil kombinasjon, men i dag er det kosedagen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #550 Del Skrevet 20. mars 2005 heiheihei nå står påsken snart for tur! har sagt til min kjære at i år skal ikke påskeegget fylles med godteri!!!! ingen godis i år nei! ellers har helgen gått med til jobb... det er jo trim i seg selv;) men også veldig mye is spising.. det er ikke så bra! men heller ikke såååå ille da;) ingen trening idag nei....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 20. mars 2005 #551 Del Skrevet 20. mars 2005 Lenge siden sist jeg var her. I dag har jeg jogget tur og spist masse godteri. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. mars 2005 #552 Del Skrevet 20. mars 2005 Lenge siden sist jeg var her. I dag har jeg jogget tur og spist masse godteri. :-D Kult! I dag har jeg vært litt fyllesyk og ikke gjort en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. mars 2005 #553 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, jeg henger meg på her! Har lyst å gå ned noen kilo til sommeren, og få strammet litt opp kroppen. Jeg har spist veldig usunt i det siste, masse godteri og junkfood, men har trent mye, slik at vekten heldigvis har holdt seg. Men i dag er det mandag, og fra i dag av (som amnge andre mandager) begynner jeg på en sunnere liv. Skal jobbe hele påsken, så sjansen for at jeg skal sprekke i påsken er mindre. Nå stikker jeg på en spinn 60 time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam butterfly Skrevet 21. mars 2005 #554 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei alle sammen :-) Er det mulig for en nybegynner på kg å være med her? Jeg går for tiden på grethe roede og håper å finne igjen formen etterhvert. Savner veldig å være opplagt, slik man er når formen er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #555 Del Skrevet 21. mars 2005 heihei og velkommen til dere begge to... hertrenger vi nye folk og nye innspill hele veien;) bare å henge dere på, fortelle hvordan det går med dere og kom gjerne med gode råd;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 21. mars 2005 #556 Del Skrevet 21. mars 2005 Hej hej. Velkommen IdaC og madame Butterfly! Hvordan går det med folket? Jeg har det bra. Etter en kosehelg har jeg i dag startet dagen med sund og god mat, trening...og nå litt kylling. Jeg skal prøve å få trent 5 dager denne uken. Håper jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 21. mars 2005 #557 Del Skrevet 21. mars 2005 Velkommen til de nye!! Jeg sitter her med bankende hode, vond nakke, slapp kropp, og starter påsken med å få influensa, antagelig. Hoster ikke noe særlig, litt, det er mest denne elendige "sykdomsfølelsen" i kroppen. Føler meg ikke akkurat på topp... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 21. mars 2005 #558 Del Skrevet 21. mars 2005 Velkommen til de nye!! Jeg sitter her med bankende hode, vond nakke, slapp kropp, og starter påsken med å få influensa, antagelig. Hoster ikke noe særlig, litt, det er mest denne elendige "sykdomsfølelsen" i kroppen. Føler meg ikke akkurat på topp... :veldigsur: Uff...influensaen er visst på vei. Eller...den har tydeligvis kommet? Følte meg litt uggen i går selv, men vet ikke om det var fyllesyke eller rett og slett litt "pjusskhet" fra min side. Da er det bare å slappe av da vet du. Med goood samvittighet. Og en kopp te! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 21. mars 2005 #559 Del Skrevet 21. mars 2005 Takk skal du ha - jeg tar livet med ro jeg... Det gjorde jeg jo før jeg ble syk også Jaja, så har jeg endelig en ordentlig grunn til å ikke trene, i det minste... :oops: Har et tips, hvis noen er interessert i å sjekke om de spiser riktig, nemlig Helsevakten hos www.nutris.com - man kan logge seg inn på en gratis demoversjon på internett. Ved å registrere det man spiser, ser man om man får dekket dagsbehovet av ulike vitaminer og mineraler... Veldig nyttig, syns jeg i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam butterfly Skrevet 22. mars 2005 #560 Del Skrevet 22. mars 2005 Takk for velkomsten Jeg har startet dagen med å gå en tur på 1/2t. Deilig!! Jeg har testet den fyskiske formen min ordentlig; o2 opptak og nivå på kondis. Formen min var utrolig dårlig; det viste jeg jo, men få det svart på hvitt da :oops: Jeg har stusset på hvorfor jeg var så sliten hele tiden, og med mitt o2 opptak var det ikke rart; det er så dårlig at det å være i vanlig aktivitet uten jobb kunne være utfordrene nok. Men dette kan trenes opp igjen og det er jeg igang med nå, fått en slags slagplan fra fysioterapaut. I tillegg føler jeg roede, men jeg trenger motivasjon :klem2: Jeg vil jo over alt få en sunn livsstil, men disse gamli Uvanene sniker seg tilbake noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå