Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Jeg må vel bare hive meg på jeg også... :wink:

Jeg prøver igjen i år jeg og. Målet er å gå ned 4 kilo før 7 februar og tilsammen 8 kilo innen 1 juli. Det burde gå hvis jeg er flink! :-)

Forrige uke trente/mosjonerte jeg 5 ganger og spiste nesten bare sunn mat. Jeg gikk bare ned 400gram den uka da.. men det blir nok bedre etterhvert!

Skal melde meg inn på slankenett nå jeg også...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

hmmm :-?

Prøvde å opprette konto på slankenett nå og deg gikk bra, men jeg kommer ikke inn med det brukernavnet og passordet...

Får vel kontakte brukerstøtte da.... :roll:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å hive meg med her jeg også... Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal gjøre det?? Vel, jeg vet at jeg må trene og/eller spise mindre og sunnere, men hvordan skal jeg få til det da?? :roll:

Vel, her er problemene:

1. Jeg er et skikkelig matvrak og elsker både mat og sjokolade.

2. Jeg elsker å ligge i sofan.

Jeg liker egentlig kjempegodt å trene aerobic og step, men nå bor jeg et stykke unna nærmeste treningssenter. Jeg driver å tar kjøretimer i en alder av 34 år... og det tar sin tid. Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å begynne å trene før jeg har fått førerkort... :roll: Jeg jobber skift og det skjærer seg litt fordi jeg er avhengig av å gå på timer med aerobic eller step på et av treningssenterene i byen, og det blir altfor strevsomt uten bil... Jeg kan selvsagt gå på forskjellige timer, men jeg kan liksom ikke bare gå innom treningssenteret uten at det er en "time". Har aldri prøvd egentrening.

I tillegg føler jeg meg sliten når jeg er ferdig med en lang arbeidsdag :oops:

Jeg går en halvtime til og fra jobb mandag - fredag = 1 time hver dag, men jeg går ikke ned et gram i vekt av det.

Ninakanin inspirerte meg til å vurdere å ta CLA igjen? Jeg tok det mens jeg trente og slanket meg litt for et par år siden (da bodde jeg rett ved et treningssenter). Jeg fortsatte med CLA etter at jeg sluttet å trene, men samboeren min fikk til slutt banket inn i hodet mitt at dette bare var tull?

Jeg er 180 cm høy og veier 85 kg. Det største problemet er magen... Jeg VIL ha en slank og stram kropp, men samtidig har jeg lyst til å pakke innpå med smågodt sånn som jeg kunne gjøre når jeg var yngre og veide 20 kg. mindre og ikke la på meg... :roll:

Har forresten også kuttet ut sjokolade og godis utenom helgene, men dette gjør heller ikke noe utslag på vekta. Det har kanskje en sammenheng med at helga strekker seg fra fredag til søndag kveld... :ler:

Jeg har lyst til å være sånn tynn at jeg skulle strevd med å legge på meg... fråtse, fråtse...

Sikkert patetisk av meg å sitte her og sutre... :tunge1: men jeg er rett og slett frustrert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når du er 180cm og veier 80kg skjønner jeg ikke hva problemet er?? Trodde det var en bra vekt til din høyde.. For selv er jeg 180cm og veier 116kg.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 180cm og veier 80kg skjønner jeg ikke hva problemet er?? Trodde det var en bra vekt til din høyde.. For selv er jeg 180cm og veier 116kg.. :oops:

Eh... :oops: Håper du ikke føler deg tråkket på tærne eller noe sånt, men jeg kunne liksom trengt å være litt slankere enn jeg er altså... Ihvertfall fastere i fisken. Og sammenlignet med mange andre her inne, så føler jeg at jeg veier litt mye iforhold til høyden..

Og jeg skrev at jeg veier 85 kg - ikke 80...

Registrer deg gjerne og bli med oss du også, anonym! Ikke at jeg mener at du skal slanke deg, men det er koselig å være flere her inne :)

Hvilken høyde/vekt har forresten dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Det har kanskje en sammenheng med at helga strekker seg fra fredag til søndag kveld...

:hoho:

Sånn er det her og :P Det er usunn mat og godis fra fredagen til sent ut på søndagskvelden... :oops:

Men jeg er med på slankinga! Har nettopp starta opp med trening etter an pause på 9 mnd! Og planen er å gå ned fra 62kg til 50... kommer til å ta evigheter men det får jeg bare finne meg i. Er ikke interresert i no snarveier som pulverkurer el, for det kommer bare på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg

154 høy veier nuh 52 skal ned til 48 (eller rundt der)

Sykkla i 2 timer i dag, ca 4 timer på jobben (barnehageassistent)

Spist greit nok, sett bort i fra 4-6 tyrkispepper drops :-x men de er jo "bare" 300-400 kcal per 100g da så kunne vært værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes vi har kommet godt i gang jeg...

men jeg må si som ephemera si er at jeg er nok ganske så lik som deg... jeg er det største matvraket du kan forestille deg! jeg må bare spise spise og atter spise.. i går satt jeg å tenkte "hva søren skal jeg finne på i kveld, gud for en kjdelig kveld... nei jeg vet.. jeg kan bake meg en kake og slenge meg ned i sofaen" men nei den gang ei, ingen kaker nei..... og dermed var den kvelden ødelagt! mangler kosen..

jeg kan og bare spise for morohetens skyld, ikke fordi jeg er sulten, men fordi det bare er så godt og fordi jeg føler at jeg mååå...

så det jeg egentlig prøver å si er at vi er flere om dette problemet. men sammen skal vi klare det;) vi må oppmuntre hverandre her inne. og det hjelper å se at det ikke bare er jeg som har det problemet.

må jo si at jeg gikk gjennom matbutikken istad, og stoppet opp forann julegodiset som var på halvpris og stod med den ene i hånden og tenke " jammen var det jo billig, bare denne ene skader ikke" ... men jeg var flink... jeg la den fra meg og fikk å hentet meg noen hermetiske ferskener som er uten fett og som jeg skal kose meg med etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_

jeg trente først på sats i 1time(aeriobic)oxo trene jeg 20minutter på stepmaskina den er kulest ;););)

har ikke spist så mye i dag heller men er vandt til det nå ;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt SÅ lyst på sjokolade i kveld, men spiste isteden en appelsin og har tatt sit-ups så det brenner i magemusklene :P

Også har jeg som vanlig gått til og fra jobb idag da = 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også gjerne være med. Begynte på 79,5 kg i september. Målet er 64. Har veiedag om fredagen. før jul var jeg nede i 71, men har vært litt sløv i julen.. 73.1 kg forrige fredag så nå er det full skjerpings framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med - men ikke før torsdag. Nå er jeg nemlig sylta forkjøla, og da må jeg bare ha lov til å kose meg litt.

Jeg er 165 og veier 64 kg, skal ihvertfall under 60 og helst under 58.

Trener endel, skal forsøke å komme igang med pilatesvideoen min. Drikker ikke brus, men spiser sjokolade i mengder :oops:

Er det noen som har lest boka "sukkerbomben" som ble omtalt på tv ikveld? Den sier visst at vi blir avhengige av sukkeret, og øker inntaket hele tiden. Tror nok jeg er avhengig ja, så mye av min skjerpings vil handle om å kutte sukker. Blir tøft, ja. Skal bare spise litt mer snop, og bli frisk av forkjølelsen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Har hatt SÅ lyst på sjokolade i kveld, men spiste isteden en appelsin og har tatt sit-ups så det brenner i magemusklene :P

Også har jeg som vanlig gått til og fra jobb idag da = 1 time.

:klappe:

Bra!!! Sånne små-slag mot sjokolade og sine andre fiender er så utrolig viktige å vinne i begynnelsen, for det skyter fart på motivasjonen! Flink flink flink jente!! Det blir plutselig en god sirkel, fordi neste gang man ser på sjokoladen tenker man "nei men herregud jeg kan da ikke spise den nå som jeg nettopp har latt være, PLUSS at jeg forbrant kcalorier når jeg tok sit-ups!". Da kommer viljestyrken plutselig helt av seg selv!

Jeg har vært dritflink med maten i dag, har skrevet inne på slankenett at typisk meg er å være ganske hard i slankeregimet i begynnelsen av en slankekur, fordi jeg er så utolmodig etter å se resultatene. Problemet med den fremgangsmåten er easy come easy go. Jeg kan fort miste hele motivasjonen hvis jeg skeier ut bare EN gang! Tåpelig:)

Men anyway, nå har jeg vært flink 3 dager på rad, og i dag har jeg kun spist planlagte og sunne måltider, ingen plutselige innfall eller tykke sauser og slike ting. Og i morgen har jeg planer om å gå på trening igjen, for første gang på lenge!! Vil gi meg selv gode rutiner, og så spise mer normalt og avslappet om et par kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen, jenter :)

Nå har jeg gått en halvtime til jobb (i RASKT tempo fordi jeg er forferdelig treg å få opp om morgenen :ler: ) og sitter og drikker vann.

Må kjøpe CLA etter jobb idag for å prøve det igjen også!

Ninakanin: Du nevnte en slanke-te i den andre tråden din. Hvilken te er dette?

Skulle ønske jeg hadde orket å komme igang med trening... :roll: Kanskje et foreløpig alternativ hadde vært å kjøpe en treningsvideo? Skal tenke litt på det. Jeg mener absolutt at det er bedre å røre seg litt og derved unne seg litt mere mat og en liten godis iblant :wink:

Ha en fortreffelig formiddag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter :)

Ninakanin: Du nevnte en slanke-te i den andre tråden din. Hvilken te er dette?

Skulle ønske jeg hadde orket å komme igang med trening... :roll: Kanskje et foreløpig alternativ hadde vært å kjøpe en treningsvideo? Skal tenke litt på det. Jeg mener absolutt at det er bedre å røre seg litt og derved unne seg litt mere mat og en liten godis iblant :wink:

Ha en fortreffelig formiddag, alle sammen!

God morgen.

Nå er ikke jeg Ninakanin, men jeg har brukt en te som heter Forbrenningste den er fra BioFORM, tenkt til å begynne på med den igjen til uka kanskje, bruke opp resten av hva jeg har igjen, tror ikke jeg kommer til å kjøpe en gang til da. Tror jeg skal greie dette på egen hånd.

Jeg har lasta ned noen treningsfilmer. Brukt kazaa. Mye billigere, men nå vet jo ikke jeg hva slaks line du sitter på.

Trent i 40 min så langt i dag, 20 min sykkling 20 min pilates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Nå har jeg forhåpentligvis begynt å snu den negative trenden fra juleferien. Hadde gått opp 1,8 kg når jeg veide meg rett etter nyttår, og er rimelig sikker på at jeg gikk opp enda mer etter det, men turte ikke å gå på vekta! - Tok mot til meg i dag, og hadde gått ned 0,5 av de 1,8 + -kiloene igjen.

Nå tar jeg Herbalife pulver (shake) til frokost, spiser fiberknekkebrød og rugsprø til lunsj, "normal" middag, og knekkebrød og/eller fettfattig yoghurt og fryste bær på kvelden. Spiser frukt innimellom. I tillegg tar jeg Rosenrot-tilskudd og Cell-U-Loss.

Skal denne slankegjengen "organiseres" på noen måte med f.eks. innrapportering av vekt, eller er det meningen at vi bare skal poste et innlegg når vi føler for det?? Noen som har tenkt/vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg også på, gikk ned halvparten av det jeg skal ned før sommeren og har holdt meg på samme sted siden. Men har 10 kg igjen og trenger input. Er egentlig veldig fornøyd med at jeg har klart å holde vekten så lenge.

Nå har jeg syklet på ergometersykkelen min i tre dager nå og er veldig fornøyd med meg selv.

Hjelper forbrenningsteen? Er det flere forskjellige merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...