Gå til innhold

Noen som har prøvd Dong Quai?


lillevenn17

Anbefalte innlegg

Hei!
Leste om DQ og lurte på om noen av dere har erfaring med det? Har prøvd å google, men finner bare veldig gamle tråder. 
Vurderer å prøve, men er usikker når jeg bør begynne. Er på CD 32 nå, hatt to positive EL tester på CD 30 og 31. Temper, og den går saaakte oppover, men ikke fått bekreftet EL enda. 
Forrige syklus var 84 dager, TR trigget av Primolut i forsøk på å lure kroppen i gang til normal syklus. Og syklusen før der igjen var 39 dager. Sluttet på p-pillen i januar. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.8.2017 den 11.14, lillevenn17 skrev:
Hei!
Leste om DQ og lurte på om noen av dere har erfaring med det? Har prøvd å google, men finner bare veldig gamle tråder. 
Vurderer å prøve, men er usikker når jeg bør begynne. Er på CD 32 nå, hatt to positive EL tester på CD 30 og 31. Temper, og den går saaakte oppover, men ikke fått bekreftet EL enda. 
Forrige syklus var 84 dager, TR trigget av Primolut i forsøk på å lure kroppen i gang til normal syklus. Og syklusen før der igjen var 39 dager. Sluttet på p-pillen i januar. 

Hei 
Jeg Prøvde Dong Quai for 3 år siden. Det eneste den gjorde var å ødelegge syklusen min. Fortsatt ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ayesh skrev:

Hei 
Jeg Prøvde Dong Quai for 3 år siden. Det eneste den gjorde var å ødelegge syklusen min. Fortsatt ikke gravid.

Samme skjedde meg, syklusen ble helt tullete.

sluttet på alt, syklusen rettet seg, jeg ble gravid.

om du i tillegg går på primolut så bør du kanskje ikke klusse noe mer? Ville iallefall forhørt meg med legen, kjedelig om effekten av primolut f.eks blir dårligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Thinkerbelle skrev:

Samme skjedde meg, syklusen ble helt tullete.

sluttet på alt, syklusen rettet seg, jeg ble gravid.

om du i tillegg går på primolut så bør du kanskje ikke klusse noe mer? Ville iallefall forhørt meg med legen, kjedelig om effekten av primolut f.eks blir dårligere..

Poenget med Primolut var å trigge syklusene mine. Forrige syklus var 84 dager før jeg fikk mens pga. Primolut. Det var ikke for å utsette eller klusse til noe. Er nå på dag 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...