Gå til innhold

Klikkelyder/knitring fra stereoanlegg- overvåket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kall meg paranoid. Men nå må jeg bare spørre..

En raus ekskjæreste forærte meg en gang et stereoanlegg. Surprise liksom.Plutselig en dag sto det der.

Vel jeg beholdt det etter bruddet Han fikk mye av meg også. Måltider og klær Nok om det.

Anlegget står her altså og det lager knitrelyder når det ikke er i bruk.Bare iblant og noen ganger er det verre enn andre.Jeg vet hva jeg hører og det spraker og knitrer tydelig .Med ca 30 sekunders intervaller når det står på som verst.

Jeg har ikke reflektert veldig over fenomenet Før i det siste. 

Kan det være at jeg blir avlyttet og ville isåfall en slik sender avgi en slik lyd? 

Jeg er ikke så bevandret i tekniske duppeditter. Jeg vilie ikke kunne avsløre et avvik bare ved å granske anlegget.Men den lyden. 

Noen som kan si litt om dette?

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kall meg paranoid. Men nå må jeg bare spørre..

En raus ekskjæreste forærte meg en gang et stereoanlegg. Surprise liksom.Plutselig en dag sto det der.

Vel jeg beholdt det etter bruddet Han fikk mye av meg også. Måltider og klær Nok om det.

Anlegget står her altså og det lager knitrelyder når det ikke er i bruk.Bare iblant og noen ganger er det verre enn andre.Jeg vet hva jeg hører og det spraker og knitrer tydelig .Med ca 30 sekunders intervaller når det står på som verst.

Jeg har ikke reflektert veldig over fenomenet Før i det siste. 

Kan det være at jeg blir avlyttet og ville isåfall en slik sender avgi en slik lyd? 

Jeg er ikke så bevandret i tekniske duppeditter. Jeg vilie ikke kunne avsløre et avvik bare ved å granske anlegget.Men den lyden. 

Noen som kan si litt om dette?

Anonymkode: 85ff7...dd8

Mere klikkelyder vil jeg vel heller kalle det

Ts

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette lurer jeg også på

Anonymkode: a5af9...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Vi lever i 2017. Hvor folk blir oppfordret til å filme og ta opp alt som skjer. Noian er tydeligvis utbredt. Uff. Glad jeg holder beina på bakken. Lurer ofte på hva historien vil si om denne tidsepoker. Noians tidsepoke.

Ts. Hvorfor skulle han ville avlytte deg?? Hva skal målet være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket stereoanlegg er det, et slikt lite kompaktanlegg eller et større?, eldre eller nyere? Hvis det lager knitrelyder så kan det være tett før det går opp i flammer! Du har større mulighet til å bli overvåket av PCen eller mobilen enn av stereoanlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en FMradio kan du prøve å stille den inn på en blank kanal og bære den rundt i leiligheten. Om du får inn en pipelyd og kan følge den i en rettning mot stereoanlegget mens det er skrudd av, kan det være plassert et avlytningssender der. 

Anonymkode: 2efa0...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har en FMradio kan du prøve å stille den inn på en blank kanal og bære den rundt i leiligheten. Om du får inn en pipelyd og kan følge den i en rettning mot stereoanlegget mens det er skrudd av, kan det være plassert et avlytningssender der. 

Anonymkode: 2efa0...b32

Hva er blank kanal?

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er blank kanal?

Anonymkode: 85ff7...dd8

En stasjon der du ikke får inn andre kanaler.

Anonymkode: 2efa0...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, NotNaomi skrev:

Vi lever i 2017. Hvor folk blir oppfordret til å filme og ta opp alt som skjer. Noian er tydeligvis utbredt. Uff. Glad jeg holder beina på bakken. Lurer ofte på hva historien vil si om denne tidsepoker. Noians tidsepoke.

Ts. Hvorfor skulle han ville avlytte deg?? Hva skal målet være?

Han er tvangsinnlagt psykiatrisk pasient. Han har ødelagt andres liv.Mye jeg ikke visste da jeg var med han.

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En stasjon der du ikke får inn andre kanaler.

Anonymkode: 2efa0...b32

Altså helt stille eller at det suser?

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gruselgrafs skrev:

Hvilket stereoanlegg er det, et slikt lite kompaktanlegg eller et større?, eldre eller nyere? Hvis det lager knitrelyder så kan det være tett før det går opp i flammer! Du har større mulighet til å bli overvåket av PCen eller mobilen enn av stereoanlegget.

Ikke hvis han har installert noe inni der. Han er eller var en typisk taus Petter Smart som kunne være troende til å ha en skjult agenda.

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har en FMradio kan du prøve å stille den inn på en blank kanal og bære den rundt i leiligheten. Om du får inn en pipelyd og kan følge den i en rettning mot stereoanlegget mens det er skrudd av, kan det være plassert et avlytningssender der. 

Anonymkode: 2efa0...b32

Ja nå har jeg prøvd dette og får en pipelyd hver gang jeg nærmer meg anlegget! .Andre plasser i huset kommer det ikke pipelyd. 

Hva gjør jeg nå??

Ts

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kast den. Den kan være farlig og ta fyr pga teknisk feil. 

Anonymkode: cc65c...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kast den. Den kan være farlig og ta fyr pga teknisk feil. 

Anonymkode: cc65c...e98

Nei.Den har vært slik siden den var ny.

Ts

Anonymkode: 85ff7...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du bekymrer deg, så bare kvitt deg med hele stereoanlegget. Det enkle er noen ganger det beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Sjekk om noen skruer ser "brukt" ut, det kan tyde på at anlegget har vært åpnet. Sjekk både høyttalere og selve anlegget. Finner du noe mistenkelig, så åpner du og ser etter.

Anonymkode: afd89...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...