Gå til innhold

Fører feminisme og innvandring til psykiske problemer og dårligere helse blant innenlandske menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fører feminisme og innvandring til dårligere psykisk og fysisk helse blant innenlandske menn? Å en gang hevde at disse aspektene ikke har vært negative for norske og vestlige menn er helt feil. Noe av det verste og mest truende for menn gjennom historien har vært store forflyttinger av mennesker. I dag skjer det i en enorm skala, noe som helt klart gjør dem mer nervøse ovenfor fremtiden, fred og fordragelighet. Ikke minst i forhold til det å bli erstattet som folkegruppe.

Feminisme er minst like skadelig. I den form at det reduserer andelen menn som kan få barn og gjør flere menn fattigere. 

Jeg tror at feminisme og innvandring er noe av det mest skadelige for den nasjonale fysiske og psykiske helsen siden svartedauden, og har ikke minst redusert fertilitet dramatisk. Er ikke det her helt idiotisk?

Anonymkode: 6b7ca...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gir deg visst aldri, du.

Anonymkode: 35e60...4d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det fører til psykiske problemer og dårlig fysisk helse hos norske kvinner at norske menn ikke vil ha forhold eller barn med dem men bare bruke dem til sex og kaste dem på dynga i den tid de er fremdeles fertile. 

Takk for tipset om utenlandske menn. Skal formidle det videre til alle kvinner jeg kjenner som trenger reddes fra norske menn. 

Anonymkode: 38d2b...ec2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller innenlandske menn fører til psykiske problemer for kvinnene haha

Anonymkode: 0100c...6ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reduserer feminismen antallet menn som kan få barn og gjør flere menn fattige? 

Jeg har to barn med en norsk mann, han er tidenes drittsekk og er fattige pga egne dummeste valg. Nå har jeg funnet meg en amerikansk mann, og fy flate, alt man har gått glipp av så lenge! Maken til gentleman som i tillegg er arbeidsom, handy, smart, tøff og en god rollemodell for ungene mine har jeg aldri sett!

Har vært på dates med flere amerikanere og jevnt over er alle gentlemen, der har virkelig norske gutter noe å lære!

Anonymkode: fc82c...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det her helt idiotisk?

Anonymkode: 6b7ca...73a

Jo, denne tråden er helt idiotisk. :klaske:

Anonymkode: fa3bd...483

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor reduserer feminismen antallet menn som kan få barn og gjør flere menn fattige? 

Jeg har to barn med en norsk mann, han er tidenes drittsekk og er fattige pga egne dummeste valg. Nå har jeg funnet meg en amerikansk mann, og fy flate, alt man har gått glipp av så lenge! Maken til gentleman som i tillegg er arbeidsom, handy, smart, tøff og en god rollemodell for ungene mine har jeg aldri sett!

Har vært på dates med flere amerikanere og jevnt over er alle gentlemen, der har virkelig norske gutter noe å lære!

Anonymkode: fc82c...2cd

Beklager skrivefeilene gjort av autokorrekten. 

Anonymkode: fc82c...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor reduserer feminismen antallet menn som kan få barn og gjør flere menn fattige? 

Jeg har to barn med en norsk mann, han er tidenes drittsekk og er fattige pga egne dummeste valg. Nå har jeg funnet meg en amerikansk mann, og fy flate, alt man har gått glipp av så lenge! Maken til gentleman som i tillegg er arbeidsom, handy, smart, tøff og en god rollemodell for ungene mine har jeg aldri sett!

Har vært på dates med flere amerikanere og jevnt over er alle gentlemen, der har virkelig norske gutter noe å lære!

Anonymkode: fc82c...2cd

I korte trekk: alfa, beta, omega, blablabla, det eneste som påvirker samfunnet på noen måte er noe greier fra noe hjemmesnekret kjønnsteori og sterkt forenklet evolusjonspsykologi, blablabla, red pill, samfunnet går til helvete fordi menn ikke automatisk får utdelt en dame å pule. 

Tror jeg endelig har forstått dette her riktig nå etter iherdig lesing på KG :fnise:

Anonymkode: 88b2d...35f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor reduserer feminismen antallet menn som kan få barn og gjør flere menn fattige? 

Jeg har to barn med en norsk mann, han er tidenes drittsekk og er fattige pga egne dummeste valg. Nå har jeg funnet meg en amerikansk mann, og fy flate, alt man har gått glipp av så lenge! Maken til gentleman som i tillegg er arbeidsom, handy, smart, tøff og en god rollemodell for ungene mine har jeg aldri sett!

Har vært på dates med flere amerikanere og jevnt over er alle gentlemen, der har virkelig norske gutter noe å lære!

Anonymkode: fc82c...2cd

Ved å justere opp kvinners krav til mannen, de ønsker menn som har høy fysisk attraktivitet, som har en dominant personlighet og god økonomi. Disse forventningene gjør at flere menn havner utenfor partnermarkedet. Feminisme gjør menn fattigere fordi høy kvinnelig arbeidsdeltakelse dytter menn ut av arbeidsmarkedet

Når det gjelder at du har vært i lag med en drittsekk og nå har funnet en god amerikansk mann har ikke mye med saken å gjøre..

Anonymkode: 6b7ca...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ved å justere opp kvinners krav til mannen, de ønsker menn som har høy fysisk attraktivitet, som har en dominant personlighet og god økonomi. Disse forventningene gjør at flere menn havner utenfor partnermarkedet. Feminisme gjør menn fattigere fordi høy kvinnelig arbeidsdeltakelse dytter menn ut av arbeidsmarkedet

Når det gjelder at du har vært i lag med en drittsekk og nå har funnet en god amerikansk mann har ikke mye med saken å gjøre..

Anonymkode: 6b7ca...73a

Hva slags innvandrere er det egentlig du snakker om? Arbeidsinnvandrere fra Vesten med tilnærmet lik kultur og levesett som oss, eller innvandrere/flyktninger/asylsøkere/lykkejegere fra andre deler av verden med helt andre verdier og normer enn oss?

Sistnevnte gruppe kan jeg ikke helt se for meg utkonkurrerer norske menn i det hele tatt. De damene som går etter slike menn stiller i taperkategorien for min del.

Jeg vet at det ikke har noe med HI å gjøre at jeg har datet amerikanere, det var bare et velment tips til norske menn. Se og lær av amerikanerne, bli litt mer gentlemen. Jeg faller i hvertfall lettere for en gentleman enn en som ikke gjør et forsøk engang.

Anonymkode: fc82c...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved å justere opp kvinners krav til mannen, de ønsker menn som har høy fysisk attraktivitet, som har en dominant personlighet og god økonomi. Disse forventningene gjør at flere menn havner utenfor partnermarkedet. Feminisme gjør menn fattigere fordi høy kvinnelig arbeidsdeltakelse dytter menn ut av arbeidsmarkedet

Når det gjelder at du har vært i lag med en drittsekk og nå har funnet en god amerikansk mann har ikke mye med saken å gjøre..

Anonymkode: 6b7ca...73a

Og hvor kommer kvinners tilfredshet og frihet inn i bildet? Bare menn som skal få lov til å velge seg partner og være økonomisk selvstendig? Hvorfor er det ett problem at menn må utvikle seg? Ta vare på utseendet, skaffe seg utdannelse og jobb?

Anonymkode: a7d0b...9ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
På 31.7.2017 den 20.21, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tror at feminisme og innvandring er noe av det mest skadelige for den nasjonale fysiske og psykiske helsen siden svartedauden, og har ikke minst redusert fertilitet dramatisk. Er ikke det her helt idiotisk?

Anonymkode: 6b7ca...73a

Du må gro et par, slutte å sutre som en liten unge og holde opp med å stakkarsliggjøre oss menn.

Dette er flaut å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Froning skrev:

Du må gro et par, slutte å sutre som en liten unge og holde opp med å stakkarsliggjøre oss menn.

Dette er flaut å lese.

Jeg skriver om konsekvenser. Det er slik at enkelte menn faktisk kan bli slått ut av ulike idiotiske avgjørelser, selv om det selvsagt går bra med de fleste. Å ta hensyn til alle i samfunnet burde være en selvfølge. 

Anonymkode: 6b7ca...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg troen på at norske menn er såpass siviliserte og humanistiske at de ikke pådrar seg traumer av å se kvinner i arbeidslivet - på ingen som helst måte tenker jeg at norske menn flest er imot feminisme aka likestilling. 

I Norge har vi full likestilling med lik lønn for likt arbeid og like utdanningsmuligheter for begge kjønn. Sånn bør og skal det være. 

Ellers så ser jeg ikke helt korrelasjonen mellom feminisme og innvandringspolitikk. Innvandring trenger ikke nødvendigvis være et onde; tar vi imot ressurssterke innvandrere med høy arbeidsdisiplin og vilje til o integrere seg så vil hele Norge tjene på det.

Det er mange sektorer innen forskning som er tilnærmet ubemannet og det er en synd og skam. Norge har aldri vært rikere men paradoksalt har vi aldri vært så irrelevante innen forskning og utdanning. 

Her bør vi lære av USA som gledelig tar imot skarpe kreative og høyt begavede hjerner fra hele verden. Vi trenger pionerer , grundere og entreprenør som kan bære fakkelen og Norge videre etter at oljeeventyret er over. 

Norske menn trenger ikke frykte dette eller pådra seg psykiske traumer - tvert imot antar jeg at norske menn flest ser på det som utelukkende positivt med ressurssterke tilskudd som kan bidra til statskassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver om konsekvenser. Det er slik at enkelte menn faktisk kan bli slått ut av ulike idiotiske avgjørelser, selv om det selvsagt går bra med de fleste. Å ta hensyn til alle i samfunnet burde være en selvfølge. 

Anonymkode: 6b7ca...73a

De enkelte mennene har det samme ansvaret for å tilpasse seg realiteten på lik linje med alle andre.

Siden du tar opp dette som et problem regner jeg med at du enten er en av eller er stor sympatisør for disse enkelte. At du går inn på kvinneguiden og tar opp problemet er et svakt tegn. Det kreves vett og vite hvilke kamper man skal ta. Når du trasser mot samfunnets utvikling som i og for seg ikke er kjempeille dyrker du bitterhet inn i livet ditt.

Kan enkelt snakke på.vegne av de fleste kvinner og menn når jeg sier at bitterhet er uattraktivt. Du kan ikke pålegge kvinner å ta hensyn til bittre menn fordi " samfunnet burde ta hensyn til alle"..

Det er håp for disse enkelte så det er bare å begynne å jobbe med seg selv for å bli mer attraktiv som person. Igjen.. sutremenn er IKKE attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver om konsekvenser. Det er slik at enkelte menn faktisk kan bli slått ut av ulike idiotiske avgjørelser, selv om det selvsagt går bra med de fleste. Å ta hensyn til alle i samfunnet burde være en selvfølge. 

Anonymkode: 6b7ca...73a

Hva med hensynet til kvinner? Hvorfor kan du ikke svare på spørsmålene du blir stilt?

Anonymkode: a7d0b...9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎02‎.‎08‎.‎2017 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Ved å justere opp kvinners krav til mannen, de ønsker menn som har høy fysisk attraktivitet, som har en dominant personlighet og god økonomi. Disse forventningene gjør at flere menn havner utenfor partnermarkedet. Feminisme gjør menn fattigere fordi høy kvinnelig arbeidsdeltakelse dytter menn ut av arbeidsmarkedet

Når det gjelder at du har vært i lag med en drittsekk og nå har funnet en god amerikansk mann har ikke mye med saken å gjøre..

Anonymkode: 6b7ca...73a

Nå er ikke jeg super imponert over tredje generasjon feminister, men hva pokkern er det du snakker om? Hvordan kan kvinner gjøre men fattigere ved å jobbe? Siden jeg har blå øyne, betyr det at jeg da er en belastning for personer med brune øyne? I really don't get it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...