Gå til innhold

vaske regntøy hver dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet
I den barnehagen jeg jobbet i spylte vi regntøyet før barna gikk inn. Dette både for å få tøyet renere og for å ikke dra all sanda osv opp på trappa og inn.

De fleste barnehager og institusjoner bør nå ha en hageslange tilgjengelig ute, tenker blant annet på brann. Litt dumt å stå uten, eller måtte gå inn etter noe hvis det brenner ute eller i barnehagen.

Vel, mange har vel forskjellige rutinerpå det. Men det tar ikke sp lang tid med et lite spyl bare.

hei

enig det bør være mulig å kunne gjøre det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off topic, men du hvorfor må du svare hvert jæ... innlegg for seg? Går det an å samle det du vil vil svare på og holde seg til et innlegg?

Utrolig slitsomt å bla seg forbi tredve innlegg på rad fra deg.

hei

kan godt prøve det men det er ikke altid jeg får det till

og er ikke dette slik du engentlig burde tatt påpm

hilsen

Skrevet

Tule, sånne meldinger får du omtrent hver eneste gang du svarer på innlegg. Det kan da ikke være for mye å be om at du prøver å begrense deg når det gjelder all den siteringen, og at du kan klare deg med ett enkelt svarinnlegg, som de fleste andre.

Skrevet
Tule' date=' sånne meldinger får du omtrent hver eneste gang du svarer på innlegg. Det kan da ikke være for mye å be om at du prøver å begrense deg når det gjelder all den siteringen, og at du kan klare deg med ett enkelt svarinnlegg, som de fleste andre.[/quote']

hei

jeg har svart ogjegh ar prøvd, kmen det henfder det krølleer seg nrå jeg prøver ogsitere alle i et inlegg for ofg at dere skal skjønne va jeg svarer og det blir jpo like mye pog lese om det er ti svar i et inlegg eller om det er ti svar i ver sin inlegg va er det som har skjedd med folk som ikke ser det og dene tråden handler ikke om meg burde du ikke heller ta det opp på pm eller starte en tråd om brukerenes skrivevaer på kg nå kan vi risikere at moderator stenger tråden vis vi driver på slik men jegskal prøve og få det til

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...