Gå til innhold

Tastetrykk...


Minerva

Anbefalte innlegg

Jeg har nå avistallert EZ Armor- det poppa opp vinduer i hytt og pine om å tillate eller blokkere det ene eller det andre, og det gikk samtlige her i huset på nervene, så da jeg fikk gratis Norton ut 2005 via banken min, så prøvde jeg det isteden.

Har hatt lit trøbbel med brannmuren som blokkerer for å sende og motta bildefiler på msn, men her gikk det så det suste ! :wink:

Jeg kjører en sunn linje ikveld....kinesisk woc-mix....

Med aalt for mye pepper....

Sånn går det når man skal lage mat og prate i telefonen samtidig. At jeg aldri lærer.

Det er vel en grunn til at det ikke er jeg som lager mat når jeg ikke må....

Man kan vel si det sånn at mine kvaliteter befinner seg på andre områder. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er papirene sendt avgårde, fredagsmøtet og lunsjen er over, så da er det bare å vente på HELG.

I morgen skal det handles IP-telefon og telioabbonnement.

En fugl hvisket meg i øret at man får dette for 499,- på Narvesen...

Telioabbonnement har vi lurt på lenge, det virker nesten for godt til å være sant, men vi får lese kontrakten nøye og det med liten skrift først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venn mista jobben i dag !

:-(

Jeg hadde håpa han da kunne flytte litt nærmere meg, og det hadde ikke vært uaktuelt heller sa han, hadde det ikke vært for at fruen går på skole..

OK, jeg skjønner det, men det var synd både med jobben og at han ikke kunne flytte nærmere likevel.

Han har tross alt forsørgeransvar for 2, OG han skylder meg flere tusen..

De skulle jeg få igjen i dag, men selv om han har utsatt det mange ganger nå, har jeg ikke tenkt å nevne de pengene med et ord nå.

Han skulle ringe meg etterpå, han ville gå på dagen sa han før i dag.

Hvorfor må de slippe slike bomber på en FREDAG ?

Det er jo garantert å ødelegge helga til folk! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å venne meg til Tommy girl, og begynner å like den.

Alltid uvant med ny lukt.

Selv om de bare hadde eau de cologne på SN, så lukter den både bra og lenge likevel.

Den LILLA mascaraen er brukanes likevel, jeg gir tydeligvis ikke karneval-assosiasjoner med den på, ettersom kollegaen min kommenterte at hun syns det var fint.

Nå har jeg fortært to toast:

Gulrotbrød, skinke, tomater med grillkrydder på og ost.

Nam !

Og mandariner til dessert.

Har vaska opp, fixa kjøkkenet og badet og støvsugd hele leiligheten.

Og dessuten har jeg tatt et bad.

Fikk en pose med håndsåpe, dusjsåpe og bodylotion av en tante til jul, dusjsåpa lukter lang vei og bodylotion'en med vanilje lukter litt rart...

I dag klarte jeg å ta feil av dusjsåpe og bodylotion også :ler:

Har en gammel radio på badet, fordi jeg liker å ha litt selskap om morgenen. Litt musikk, værmelding osv..

Men i dag ville den ikke i det hele tatt, slo seg helt vrang.

På tide å investere i en ny kanskje.

Kl. 00:30 i natt kommer :hjerte: hjem på en kort visitt.

Søndag kveld eller grytidlig mandag morgen drar han igjen, også sees vi neste helg..

Han er ikke hjemme lenge av gangen nei...

Det er vel bare å være fornøyd med den tiden man får, tenker jeg.

Nå skal jeg dukke hodet ned i krimmens verden og se om jeg får løst et mord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake igjen etter en særdeles avslappende og bedagelig helg :wink:

Martini Asti kjøpes ikke igjen, jeg må snart innse at ingen vin bortsett fra Wine Cooler (som ikke selges mer, jeg kan iallefall ikke finne den noe sted, og tro meg: jeg har lett !) tilfredsstiller mine krav til en vin.

En vin skal (i mine øyne, etter min smak) være hvit, på ingen måte rød, den skal være søt, og det betyr søt, uten noen form for ettersmak.

Om noen har tips til en vin som kan passe utfra kriteriene ovenfor, er det hyggelig.

Så var jeg alene igjen, da.

Jaja, bare i 4,5 dag da.

Han kommer tidlig hjem på fredag.

Ved 18-tida trodde han.

Også blir han til mandag formiddag.

Mandag formiddag betyr ikke så mye for meg, for jeg er jo på jobb likevel.

Jeg har litt å ta meg til denne uka.

Jobben tar jo sine vante timer, jeg har en bok jeg skal lese ut som jeg har kommet et stykke i, også har jeg en veldig fyldig bok jeg ikke har begynt på, + 3 bøker jeg fikk til jul jeg heller ikke har rukket å begynne på (bibliotekbøkene først, ettersom de har leveringsdato)

Onsdag skal jeg til en venninne og torsdag er det rydde- og-vaske-huset-dag.

Nå sitter jeg på jobb, om en halvtimes tid er det frokost.

Sulten ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fra 23 - 06 i natt, likevel lange øyelokk...

Og ryggen er vond... :evil: Det er en stund siden.

Jeg får legge meg i badekaret når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er så lett å miste en jobb, når man har en kone fra et annet land, hvis man har garantert at man er istand til å forsørge fordi man har fast inntekt...

I dag har jeg: spist kylling & ris, tatt sol, tatt en dusj , tastet med søster, blitt oppringt av "lille"bror (nåja, 9 år yngre enn meg er han, men lang som et uvær) som bomringte uten å være klar over det (hørt om tastelås?), handlet mat og pratet med min forhenværende samboer i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt ringte mobilen. (som blir brukt som vekkerklokke og derfor befinner seg på soverommet)

Klokka var 03:10 nøyaktig og det ble ringt fra skjult nummer.

Jeg våkna av ringelyden, rakk å tenke "jøss, hvem er det som ringer på dette tidspunktet", før jeg reiv til meg telefonen og sa "Hallo ?"

Umiddelbart sa det "klikk" i andre enden.

Det kan selvfølgelig ha vært en som ringte feil eller noe slikt, men det var et mystisk tidspunkt og det er ikke mer enn 14 dager siden forrige, nøyaktig like oppringning, men da på dagtid.

Ut ifra at det ble lagt på så fort jeg sa hallo, virker det nesten som om noen stod klar med fingern på av-knappen.

Om det var denne personen med dårlig sans for humor som prøvde seg igjen, så er det 4 gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...