Gå til innhold

Tastetrykk...


Minerva

Anbefalte innlegg

Jeg skvatt ganske bra idet jeg runda hjørnet inn til oppkjørselen....

Det blåste ganske friskt, Gudrun var i anmarsj og plutselig ser jeg ene greina på det store treet midt i hagen rase mot bakken.

Jeg rakk å tenke "ojda!" før jeg kikka opp og så at det satt en mann med sag der oppe :ler:

Axel Rudi Pell klinger btw ganske bra i mine ører :digge:

Ikke hørt om han før han bokstavelig talt befant seg inne i mitt hus....Iallefall stemmen hans.

Dagens middag: Blomkål og broccolisuppe med ost og godt brød til.

I dag: Bestilt Yoga-video.

Har vært nysgjerrig på dette en stund og tenkte å prøve en slik video for å se om det er noe for meg.

Å løpe meg halvt forderva på en tredemølle eller løfte vekter er ingenting annet enn kjedelig, så jeg trenger ny inspirasjon.

Utsendelsesdato: 11 januar.

Pris: 180 !

Jeg kjøpte meg en slik treningsstrikk jeg hørte så mye skryt av for en stund tilbake- den ligger fortsatt i skapet.

Enten var det elendige greier eller så kjøpte jeg en som det var for lite motstand i.

Men nå altså: Yoga !

Ny storm i natt, Hårek denne gangen.

Hårek og Gudrun hånd i hånd...Fint par det.

Regner ikke med at jeg her jeg bor blir spesielt rammet av Hårek, men at det røsker litt rundt hushjørnene er jo en vane :wink:

Min vakre lille gnager der i buret sitt.....syns at sofaen hans står på helt feil sted....for det bør helst kunne dras rundt med tennene i hele buret, samtidig som høyet så absolutt ikke skal befinne seg innenfor dekselet sitt....men helst overalt.

Det er ikke modern enig i....(og hun går på to bein..)

Gjett hvem som vant den kampen....

Det er selskap i den lille, selv om han ikke kan snakke og til tider er en stor plage.

Han har fulgt meg siden han var 8 uker gammel, nå er han over 4 år.

Spesiell liten personlighet det der. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iløpet av uka går en søknad i posten.

Det meste er klart, så snart er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Ny variant av lunchniste:

Innpakket, mindre enn halvparten av ei skive, en liten firkant av en toast....

Helt grei, måtte prøve en annen variant, siden vanlig brød blir for tamt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter veldig på Yoga-videoen min...

Håper at det kan være noe for meg, og at det ikke skjer som alltid tidligere, at det kjeder meg og sklir ut i ingenting etterhvert..

Men en video, hjemme for meg selv i min egen stue, vil det fungere ?

Jeg har jo prøvd trim-videoer fra f.eks Kari J tidligere, men det ble for dumt. Nei, det føltes for dumt å stå der og veive med armer og bein i alle retninger foran tv'en, med brusflasker med sand inni som manualer.

Helt sikkert flott for de som syns den treningsformen er interessant, men jeg så ikke det helt store engasjementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige ukes bomkjøp:

Shiseido - The Makeup Fluid Foundation - O40 Natural Fair Ochre 30ml/1.1oz

Jeg er veldig fornøyd med den, det er bare det at de har sluttet å selge fargen som passer meg....

Så nå tok jeg en sjans utfra utvalget som var igjen på SN, og de pengene kunne jeg ha spart meg.

Jaja, da vet jeg det til neste gang.

I disse dager går jeg og venter på:

Tommy Hilfiger- Tommy Girl.

Elizabeth Arden - Dual Perfection Foundation

+ en Mascara fra YSL (om jeg ikke husker feil)

Alt er fullstendig kjøpt i blinde, jeg har ikke peiling, og tar en råsjans.

Det har jeg gjort så mange ganger før også, med varierende hell.

Det er så praktisk å slippe å dra seg i et parfymeri (liker meg ikke i parfymerier), men bare kunne bestille via nett.

KG har foressten skummelt mange linker jeg må klikke på om dagen....Det blir penger av slikt.

Bare synd de ikke havner i min lomme... :roll:

Forressten noen som har erfaring med Noni-kapsler ?

(Javanony) fra jamu.no

90 kapsler for 6 ukers bruk, 229,-

Jeg er jo troende til å teste jeg...

Men, jeg har jo nettopp klikka på en ny link ang rosenrot, noe som har jeg prøvd i 3 uker nå.

Om det virker er jeg litt usikker på, men ser ikke bort fra det.

Må se det an over litt lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med dagboken,kjekt å ha et sted man kan skrible når man vil ;)

Hei Millius :-)

Ja, veldig kjekt, så lenge man klarer å holde det på et moderat nivå og ikke utlevere for mye om seg selv personlig.

Lett å glemme at det man skriver her ikke kunne blitt mer offentlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. I dag har jeg en gang for alle fått demonstrert for meg selv hvor trange tenner jeg har... :-?

Jeg var en tur innom apoteket, kjøpte tungeskrape (en kunst å ikke brekke seg foressten...) en liten "børste" til å komme til på vriene steder (i munnen altså :tunge1: ), og tanntråd. D.v.s tråd var det ikke, det var en slags kost med en liten ståltråd inni.

Så nesten ut som en piperenser..

Jeg begynte å stikke den mellom tennene, og fant fort ut at jeg nesten ikke fikk den mellom noen av tennene, kun de bakerste...

Og vips, så var munnen full av blod. :o

Ikke fant jeg noe spennende mellom tennene heller, så jeg kunne nok heller spart meg det...

Jeg fikk ikke papirene i posten i dag heller, litt småstressa nå.

MÅ få dem i tide, d.v.s i morgen.

Blir det krise, får jeg nesten personlig levere dem, da.

Eller bestikke en sjåfør og få han til å innom med dem...

Opptatt av å holde tidsfrister (like mye som jeg er fanatisk opptatt av å passe tiden og komme tidsnok til avtaler fordi jeg syns det er utrolig resepektløst å la andre vente)

Dagens middag:

Løvblad, pommes frites og lett bearnaisesaus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp et veldig hyggelig kompliment :-)

Det frustrerer meg litt at den personen bor 80 mil unna.. :frustrert:

Men det er jo min skyld det, som måtte stikke av på den måten :ler:

Tv'en streika, og det midt i Cæsar *krise* 8)

Jada jeg ser på den såpa og er ikke flau over det engang.

Se så djupt jeg har synki...

Den boka jeg har en viss tidsfrist som puster meg i øret på å lese ut, og som jeg aldri får lest, fordi jeg finner på noe annet å gjøre, som er like meningsløst som å lese slike bizarre bøker. (omtrent slik ville nok min mor sagt det, men hun går jo nesten å gjemmer seg bare hun hører ordet mord, så vi er ikke helt på nett der...)

Jeg begynner å innse at jeg er litt for ivrig på laaange setninger med maange komma....D.v.s jeg så det ikke selv, før en påpekte at det kanskje var en idè med et punktum innimellom !

Skal ikke se bort fra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det en ny dag, med nye muligheter.

Jeg satser stort på at jeg får 2 pakker fra SN i mårra + papirene mine !

Har ikke tid til treg postgang nå !

Og iløpet av neste uke en gang, får jeg forhåpentligvis også min etterlyste julegave fra Yera Spa Shop.

Gnageren har demonstrert med sofaen sin i halve kveld..

Han får bare beskjed om å kutte ut, jeg vet hva han prøver på.

OPPMERKSOMHET, SLIPP MEG UT.

In your dreams, ikke i dag.

Det er ganske typisk, er det ikke ?

At når jeg for en gangs skyld har webcam'et mitt oppe og går, så er det ingen andre som har det...

Men du kan banne på at tar jeg det ned, da er det plutselig noen som har igjen. :roll:

Jeg syns bildet er dårlig, de i andre enden klager ikke over det, så kanskje det bare ser slik ut herfra...

Nå venter jeg på Inga, spent på om syklene står der de skal i mårra. Spørs hvor merkbart det blir her.

Jeg tror det er leggetid, jeg....

Kanskje jeg får lest litt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Håper middagen smakte godt, uten blodsmak og det som verre er :ler:

Hei Skogsdronninga :wink:

Den så jeg ikke før nå..

Joda, middagen var god, men sterk...

Litt ivrig med krydderet !

Ble kvitt blodsmaken, måtte sile kjeften med kaldt vann så gikk det over..Herlig.

Var det noen som anbefalte en tur til tannlegen ?

Jeg hører ikke, jeg hører IKKE...tannlegeskrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerte å legge seg så tidlig, spesielt med tanke på at jeg klarte å lese en halvtime og våkna kl 05 :o

Da ble jeg så opphengt i tanken på om syklene fortsatt sto oppreist, at jeg måtte ut å se.

Og det gjorde de.

Det gjorde derimot ikke busskuret nede i byen....

For det hadde Inga halvveis revet opp med rota.

Det hender jeg kunne tenkt meg kort hår, spesielt med Inga i farten.

Det er jo greit å se normal ut på håret når jeg kommer på jobb, og ikke som en annen kråkebolle !

Strømmen har visst vært borte en tur i natt også, det kunne jeg se fordi den ene pc'en stod på, og den slår seg alltid på helt av seg selv når strømmen har vært borte.

Jeg skal innrømme at jeg stussa fælt over det første gang den plutselig hadde slått seg på av seg selv når jeg ikke visste om at det hadde vært strømbrudd.

Så nok :o :klø: ut da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sikker på at Inga har tatt posten min !

Jeg ventet viktige papirer i dag, de ble sendt på mandag, og burde vært her nå.

Lokket på postkassa var slengt opp, og stod sånn når jeg kom hjem.

Synd, for jeg ventet også hentelappene fra SN i dag...

Det betyr at jeg må avvente et par dager og se om SN-pakkene dukker opp, hvis ikke må de etterlyses, og at de viktige papirene må faxes om avsender fortsatt har kopi av originalene som skulle i posten, noe jeg tviler på.

Hverken syklene eller den dyrebare parabolen med de uanstendig mange hodene og kanalene hadde blåst ned, tilknyttet den like dyrebare dreambox'en som jeg gjerne ønsker dit pepper'n gror og helst enda litt lengre.

Men, det er jo leketøyet til den store ungen her i huset, så det er nok greiest for husfredens skyld at det virker som det skal (noe det forøvrig sjelden gjør, og irriterer jeg meg over all tden som blir brukt til å klå på den boxen for å fikse problemet ? JA!)... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har en pappa som meg, det er jeg sikker på :wink:

Gullmannen hadde vært så lur å sendt meg kopier av de viktige papirene og beholdt originalene selv.

Så selv om posten aldri kom fram til meg i tide, skal han faxe dem over til meg i mårra, så jeg får sendt dem avgårde innen tidsfristen løper ut !

Så nå kan dattera hans roe helt ned og slippe å pådra seg mer frynsete nerver enn hun har fra før :ler:

Jeg tror jeg skal gjenta suksessen med å legge meg like tidlig i dag, boka er spennende, men det er tydeligvis kun på sengekanten jeg er istand til å lese nå om dagen.

Faktisk er det torsdag alt i morgen, denne uka har gått fort så langt og ingenting er jo bedre enn det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga hadde ikke tatt posten min likevel !

2 pakker fra SN, Tommy girl og en LILLA mascara fra YSL...Det var en miss...Går visst litt fort i svingene innimellom !

Jaja, jeg får prøve den og se hvordan det blir, litt skeptisk, vil jo ikke se ut som om jeg skal på karneval heller..

De viktige papirene mine kom i dag, fikk alle unntatt 1 av dem på fax før i dag, men det ble ikke noe bra resultat å faxe kopier gjennom, så jeg tror jeg bytter de ut med de som kom i dag og sender alt i mårra.

Litt seint, men det får gå.

Jeg fikk et brev i dag:

"Hei XXX.

Her kommer kopi av journalen din.

Håper det går bra med deg.

Hilsen XXX"

Jeg har fått flere slike papirer i det siste, men ingen har til nå tatt seg tid til å bruke et minutt på å slenge ved en kommentar som sistnevnte. For alt jeg vet er det sekretærer som stort sett blir satt til å sende avgårde slike papirer, likevel satte jeg stor pris på den hilsenen som lå ved i dag.

Jeg har tross alt brukt mye tid hos disse menneskene, og derfor varmer det meg litt i hjertet faktisk, at de tar seg tid til slikt.

Da virker det ikke bare som om det var tidsfordriv og en jobb for dem, men også at de faktisk brydde seg litt også.

Nå har jeg nettopp tatt 30 min sol, lå mest og irriterte meg over CD'en med hakk i som måtte hjelpes framover nesten for hver sang, nå skal jeg rydde litt, støvsuge litt, sette på en vask.skifte buret til lille ganger her, også skal jeg lage middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Jeg hadde visst litt høye forventnnger til Yoga-videoen min...som for øvrig var fra 1998.... :roll:

Jeg hadde kanskje forventa å få noe som var av litt nyere dato enn dèt og et litt klarere bilde, men men..

Jeg bestilte videoen fordi jeg kunne tenke meg en innføring i hva yoga er, og står for, men har var det rett på diverse stillinger/øvelser med en gang.

Altså ikke helt hva jeg hadde tenkt meg i første omgang, men okay.

Det meste interessante var igrunn Yoga nytt, bladet som fulgte med.

Det var faktisk anno 2005 også det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...