Gå til innhold

Er jeg sammen med en narsissist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som en som jeg var sammen med. Har du hørt om han som speilet seg i sjøen og druknet? Fyren har store problemer, så hadde jeg vært deg hadde jeg stoppt mens leken var god!

Anonymkode: add45...37b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har begynt innse at jeg må gå, synes bare det er vanskelig ettersom jeg er (var?) ekstremt forelsket i han. Og endringer fra hans side kom for noen mnd side. En del av meg ønsker vel at han skal gå tilbake og bli den han var mot meg i starten..selv om all fornuft sier jo at det vil han aldri gjøre.

Anonymkode: 09bfc...46a

Du skal ikke gå. Du skal løpe. Fort. Nå. 

Anonymkode: 2eeb3...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg: han er over 40, barnløs og vært single en stund eller hatt mange,korte forhold. 

Det i seg selv er rødt flagg. 

Han er ikle sunn for deg- virker som en typisk psykopat: glatt, pen og rik på utsiden- men uten empati eller evne til å gi til andre... 

Anonymkode: 69576...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et slikt forhold du kunne beskrive Min x .. han ble voldelig .. annmeldt for vold mot sin nye dame som nå er x . Hun ble gravid hun og .. sønnen min er i fosterhjem , sliter enda psykisk Pga Xn .. men jeg er lykkelig me ny samboer som respektere meg . Xn er mutters alene fortjent .. voldelig og flørta me venninnene mine og drakk og pissa seg ut .. kom deg bort han vil ødlegge og ikke bli bedre ..

Anonymkode: aaa3a...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28 juillet 2017 den 4.05, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å lure på om samboeren min er narsissist...vi har vært sammen 6mnd og er tidlig i 40-årene.

Når han sjekket meg opp var han ekstremt "på" og sa han elsket meg etter få dager. Han påpeker hele tiden at han er et scoop; kjekk, veltrent, rik, smart og snill...og at han har mange damer som vil ha han. Nå er det jo sant at han er alt dette...kanskje med unntak av snill mor meg...Men jeg synes det er rart at han sier det selv...han står hver dag og beundrer kroppen sin i speilet. Står vi feks nakne og kler på oss etter sex, er det seg selv han ser på og kommenterer i speilet. 

Han er empatisk ovenfor andre som har det vondt, men ikke ovenfor meg. Og det synes jeg er så vondt. Han blir ufin i fylla og har helt sluttet si han elsker meg. Han tåler null kritikk og går rett i forsvar og blir lettere stakkarslig. Ser bare mine feil og straffer meg for å ikke "godta han som han er" men jeg prøver jo ikke endre han annet enn at jeg har  kommentert at han drikker mye..(periodevis hver dag).

Jeg har sagt til han at jeg synes det er trist at han aldri sier fine ring til meg mer eller at han elsker meg. Da blir han sur og sier at jeg må slutte å kreve bekreftelse..men jeg synes ikke det er bekreftelsesykt å ønske at han over at han er glad i meg innimellom.. er det det?? Føler jeg er gått fra en selvstendig sterk dame til ei nevrotisk bekreftelsessyk dame på få mnd.. hvorfor kan han ikke bare vise/si at han er glad i meg når han vet jeg blir lei meg??

Anonymkode: 09bfc...46a

 

Han er ikke bra for deg i hvert fall, diagnose eller ei...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med en dame med mange lignende trekk og fakter. Kom deg bort og ikke kast bort mer tid.

Det biir bare værre.

Anonymkode: 4087b...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...