Gå til innhold

Til deg som ikke har instagram.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.7.2017 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Føler du deg utenfor? Jeg har ikke....er heller ikke på facebook. Liker ikke å dele ting med alle og enhver....men samtidig kjenner jeg på at det hadde vært fint å ha instagram og legge ut noen av mine bilder,kanskje bare ha noen få følgere....men er ikke det vanskelig å avvise folk ? Har du noen tanker rundt dette?

Anonymkode: c6069...fea

Har ikke instagram, har ingen interesse av det. Går helt fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har insta og jeg elsker å bli inspirere og bli inspirert! Blir ikke påvirket eller deppa av at folk viser en «styla» virkelighet. Mange viser jo sannheten på instastory. Man kjøper ikke et hobby-/interiørmagasin for å se «virkelighet», men for å bli inspirert. Instagram er genialt i så måte. Man skaper jo er lite nettverk med følgerne sine også, det er veldig koselig hvis man ikke har så mange å snakke med hobbyen sin om, eller er isolert pga sykdom osv.

Snap glemmer jeg å sjekke. 

Facebook har jeg kun pga diverse grupper, feks foreldregrupper på skolen. 

Anonymkode: c67f1...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Føler du deg utenfor? Jeg har ikke....er heller ikke på facebook. Liker ikke å dele ting med alle og enhver....men samtidig kjenner jeg på at det hadde vært fint å ha instagram og legge ut noen av mine bilder,kanskje bare ha noen få følgere....men er ikke det vanskelig å avvise folk ? Har du noen tanker rundt dette?

Anonymkode: c6069...fea

Hva mener du med «avvise folk?»

 

Anonymkode: c67f1...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...