Gå til innhold

Til deg som ikke har instagram.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen kan svare på det: kan instagram bruke bilder du ikke har publisert hvis du har gitt instagram tilgang på bildene dine i innstillinger?

Anonymkode: 712aa...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt oppstyret med insta. Jeg har konto, men er sjelden inne. Er begrenset hvor spennende det er å skrolle side på side med bilder av mat, biler, katter..  

Anonymkode: 945de...b0d

Helt enig. Jeg glemmer ut hele Insta i perioder. De gangene jeg går inn og sjekker er det veldig lite som interesserer meg der :-P

Anonymkode: c73d1...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan svare på det: kan instagram bruke bilder du ikke har publisert hvis du har gitt instagram tilgang på bildene dine i innstillinger?

Anonymkode: 712aa...a43

Dette har jo blitt svart på opptil flere ganger: nei, det kan instagram ikke. Instagram må ha tilgang til bildene dine for at du skal kunne velge å legge ut bilder. 

Anonymkode: 3e1ee...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 17.57, Gjest Overrasket skrev:

Jeg føler meg ikke utenfor uten face, insta, snap. Jeg har e-post, og folk kan tilskrive meg ved behov.:laugh:

Samme her hehe. 

Anonymkode: 9b795...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 27.7.2017 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Føler du deg utenfor? Jeg har ikke....er heller ikke på facebook. Liker ikke å dele ting med alle og enhver....men samtidig kjenner jeg på at det hadde vært fint å ha instagram og legge ut noen av mine bilder,kanskje bare ha noen få følgere....men er ikke det vanskelig å avvise folk ? Har du noen tanker rundt dette?

Anonymkode: c6069...fea

Har ikke Instagram lengre, brukte den tidligere aktivt, hadde til og med flere tusen følgere. For tre år siden lukket jeg siden min og har aldri åpnet den igjen. Aner ikke hva som skjer der lengre. 

Facebook har jeg, bruker den ikke særlig, men liker å følge med på familie og venner som bruker den. Også med tanke på hobbyen min som gjør at jeg får mye info der. 

Jeg føler meg ikke utenfor. Du kan jo lage en helt privat Insta og du trenger virkelig ikke legge til folk du ikke vil selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

 Nei, jeg gidder ikke på bruke tid på Instagram eller Facebook. 

Anonymkode: 6f976...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.7.2017 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Insta er det eneste jeg har. Liker å bla igjennom bildene til folk og fe rundt omkring i verden. Har en hobby som gjør at det er kjekt å kunne søke opp noe og så få lassevis med inspirasjonsbilder.

Anonymkode: dd714...6ef

Morsomt! Hvilken hobby?🤗

Anonymkode: 5b934...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan svare på det: kan instagram bruke bilder du ikke har publisert hvis du har gitt instagram tilgang på bildene dine i innstillinger?

Anonymkode: 712aa...a43

Nei :) Bildene på telefonen din er helt trygge. 

Skjønner ikke helt oppstyret rundt instagram jeg heller. Syntes det er gøy og bla gjennom bilder jeg også, men gjør det bare når jeg kjeder med. Stort sett aldri mer enn en gang om dagen, ofte sjeldnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

 Er det ikke vanskelig å avvise folk når de vil følge deg?

Anonymkode: c6069...fea

Nei, det er ikke vanskelig. Men hvorfor vil du avvise folk? Gjør det noe om noen vil følge deg? 

Tror de fleste lar alle som vil kunne følge seg, men man vurderer hvem man selv vil følge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 19.03, Testosteron skrev:

Jeg har Instagram-konto, men jeg legger ikke ut bilder selv.
Jeg har ikke en gang profilbilde. Jeg har konto fordi jeg liker å se hva andre legger ut

Og her talte min forumbror i ånden, for akkurat sånn har jeg det også. :jepp:  Kommer ikke til å legge ut noe noen gang.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke instagram. Er så lei av «har du insta?». Og når jeg svarer nei, så er det som om hele verdensbildet blir snudd på hodet og de må revurdere alt og alle. Merkelig hvordan vi fungerer. Jeg velger bevisst å ikke ha instagram fordi det viser det «perfekte» og gir et forvrengt syn på virkeligheten. Så det ønsker jeg å skåne meg selv for. 

Snapchat fikk jeg for en liten stund siden, etter mye mas om alt jeg gikk glipp av. Tok ikke lange tiden før de begynte å mase om instagram også, men da satte jeg heldigvis foten ned. 

Facebook har jeg, men er lite innpå der. Herregud når vi først lever, så kan vi jo ikke gå glipp av det livet har å by på? Scrolle og like, scrolle og like. Det blir spennende historier å tenke tilbake på det 😅

Kvinneguiden derimot, det er en tidstyv det 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , ikke i det hele tatt. Er glad jeg slipper å følge med på dritten alle andre gjør og masse sponsede reklamegreier 

Anonymkode: db1f0...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har facebook og snap. Men bruker det ikke noe særlig. Så kunne klart meg uten. Instagram har jeg ikke, og har ikke planer om og få det noen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke Instagram, Twitter, Snapchat, eller Facebook, og jeg føler meg ikke utenfor nå.  Jeg gjorde det en periode, da folk brukte det som unnskyldning for ikke å ta kontakt med meg, men så innså jeg at dette var mennesker som ikke ville tatt kontakt uansett, og da forandret det seg.

Men jeg blir fremdeles litt irritert over folk som ikke respekterer at jeg ikke er interessert, og som hele tiden skal vise meg bilder, innlegg, og alt annet.  Når jeg er sammen med andre vil jeg ikke sitte og glo på en mobilskjerm for å se hva mennesker jeg ikke kjenner gjør og ikke gjør.

Anonymkode: 180c9...98c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Føler du deg utenfor? Jeg har ikke....er heller ikke på facebook. Liker ikke å dele ting med alle og enhver....men samtidig kjenner jeg på at det hadde vært fint å ha instagram og legge ut noen av mine bilder,kanskje bare ha noen få følgere....men er ikke det vanskelig å avvise folk ? Har du noen tanker rundt dette?

Anonymkode: c6069...fea

Må du avvise folk? 

Jeg liker heller ikke å dele ting på Fb, tror folk er veldig lei av oppdateringene. Folk legger ut hver dag... 

Jeg opprettet instagram. Tenkte, at da har jeg en plass til alle mine bilder. Jeg er mye ute og tar bilder. Jeg bruker ikke mitt navn heller. Den er ikke koblet opp mot Facebook. Vil følge meg, så skal det være av andre grunner enn at vi er bekjente, venner og de føler seg forpliktet. Har selv funnet folk der inne, som har min interesse. Mange har begynt å følge meg. Nå er det vel ca 2320 personer. 

Anonymkode: 02cf4...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke insta, og ser ikke på det som problematisk. 

Facebook er imidlertid et must når man har barn som er aktive i idrettslag etc. All infoen kommer jo der. Er jo og egne grupper for foreldrene i hver klasse. Jeg hadde gått glipp av veldig mye viktig uten Facebook.

Anonymkode: 1e243...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instagram? Er ikke det er en sånn bildedelingtjeneste? Er det noe must? Tror jeg har en konto men jeg fant ikke helt ut av det. Hva bruker man egentlig denne tjenesten til? Er kanskje mer rettet mot ungdommen fremfor gamlinger over 40😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...