dr_zhivago Skrevet 20. januar 2019 #41 Del Skrevet 20. januar 2019 På 27.7.2017 den 17.55, AnonymBruker skrev: Føler du deg utenfor? Jeg har ikke....er heller ikke på facebook. Liker ikke å dele ting med alle og enhver....men samtidig kjenner jeg på at det hadde vært fint å ha instagram og legge ut noen av mine bilder,kanskje bare ha noen få følgere....men er ikke det vanskelig å avvise folk ? Har du noen tanker rundt dette? Anonymkode: c6069...fea Har ikke instagram, har ingen interesse av det. Går helt fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #42 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg har insta og jeg elsker å bli inspirere og bli inspirert! Blir ikke påvirket eller deppa av at folk viser en «styla» virkelighet. Mange viser jo sannheten på instastory. Man kjøper ikke et hobby-/interiørmagasin for å se «virkelighet», men for å bli inspirert. Instagram er genialt i så måte. Man skaper jo er lite nettverk med følgerne sine også, det er veldig koselig hvis man ikke har så mange å snakke med hobbyen sin om, eller er isolert pga sykdom osv. Snap glemmer jeg å sjekke. Facebook har jeg kun pga diverse grupper, feks foreldregrupper på skolen. Anonymkode: c67f1...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #43 Del Skrevet 21. januar 2019 På 27.7.2017 den 17.55, AnonymBruker skrev: Føler du deg utenfor? Jeg har ikke....er heller ikke på facebook. Liker ikke å dele ting med alle og enhver....men samtidig kjenner jeg på at det hadde vært fint å ha instagram og legge ut noen av mine bilder,kanskje bare ha noen få følgere....men er ikke det vanskelig å avvise folk ? Har du noen tanker rundt dette? Anonymkode: c6069...fea Hva mener du med «avvise folk?» Anonymkode: c67f1...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå