Gå til innhold

Tror det er noe mellom himmel og jord som kontrollerer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"da er det ikke meningen"  sies det noen ganger. Men dette er sant. Det er som om enkelte dører bare er låst, som ikke er det for andre. 

Og la oss si at jeg forelsker meg et sted. Så skal jeg dit igjen hvor jeg kan ha sjansen til å treffe vedkommende. Når jeg skal dit skal tilfeldigvis vedkommende flytte. Og når jeg drar fra der kommer vedkommende tilbake. 

Når slike situasjoner oppstår så må det jo være noe som er meningen skal eller ikke skal skje?!

Anonymkode: b72f8...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er tilfeldigheter nei. Det der ville jeg tatt som tydelig tegn på at uansett hvor tiltrukket jeg var måtte jeg ikke finne på å prøve mere nå, for om vi hadde blitt kjærester hadde han sikkert myrda meg etter noen år eller noe!

Anonymkode: dfb90...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er tilfeldigheter nei. Det der ville jeg tatt som tydelig tegn på at uansett hvor tiltrukket jeg var måtte jeg ikke finne på å prøve mere nå, for om vi hadde blitt kjærester hadde han sikkert myrda meg etter noen år eller noe!

Anonymkode: dfb90...04f

Hvorfor myrdet...? 

Anonymkode: b72f8...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er som om jeg blir sett, og så må ting fjernes fra der jeg er og så kommer det tilbake når jeg borte. Men hva om jeg prøver å dra tilbake rett etterpå da? Vil det mellom himmel og jord gjøre så han fjernes fra området igjen da? 

Hvorfor ikke bare overlate ting til dette, da vil jo alt komme og gå av seg selv?

Anonymkode: b72f8...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myrdet var bare et eksempel. Men noe katastrofalt ihvertfall. Kanskje han er voldelig, kanskje han dør om et år. Det er tegn på at dere to ikke er meningen skal møtes! Og å prøve å dra tilbake igjen rett etterpå for å lure universet vil bare ende fatalt for da presser du jo skjebnen en annen vei. 

Anonymkode: dfb90...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Myrdet var bare et eksempel. Men noe katastrofalt ihvertfall. Kanskje han er voldelig, kanskje han dør om et år. Det er tegn på at dere to ikke er meningen skal møtes! Og å prøve å dra tilbake igjen rett etterpå for å lure universet vil bare ende fatalt for da presser du jo skjebnen en annen vei. 

Anonymkode: dfb90...04f

Gud har skapt deg med fri vilje.  Genetikk er skjebnen. 

Anonymkode: d637a...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Myrdet var bare et eksempel. Men noe katastrofalt ihvertfall. Kanskje han er voldelig, kanskje han dør om et år. Det er tegn på at dere to ikke er meningen skal møtes! Og å prøve å dra tilbake igjen rett etterpå for å lure universet vil bare ende fatalt for da presser du jo skjebnen en annen vei. 

Anonymkode: dfb90...04f

Jamen jeg føler at alt stenges av for meg hele tiden. Ditt og datt er ikke meningen. Jeg kan jo ikke la universet bestemme 

Anonymkode: b72f8...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jamen jeg føler at alt stenges av for meg hele tiden. Ditt og datt er ikke meningen. Jeg kan jo ikke la universet bestemme 

Anonymkode: b72f8...5c5

Hva da ditt og datt? Du nevner jo bare denne turen og personen som du stadig blir hindret i å møte hver gang du reiser dit er denne personen et annet sted.  Ting som "rakk ikke bussen" osv tells ikke

Anonymkode: dfb90...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jamen jeg føler at alt stenges av for meg hele tiden. Ditt og datt er ikke meningen. Jeg kan jo ikke la universet bestemme 

Anonymkode: b72f8...5c5

Du lar ikke universet bestemme, eller Gud, for dem som er troende. Dine valg utgjør veien videre. Hvis du bare tenker negativt, at alle veier er stengt, vil du ikke se løsningnene i verste fall. Jeg kjenner en som alltid sier at alt hun liker blir borte (f.eks. en vin på polet). Har sagt at hun er negativ, og at man får ofte det man tenker. Men, joda, har opplevd det selv, også når jeg har vært positiv. Så hva kan man svare egentlig, alt blir hva man gjør det til selv? Høres ut som en klisje. Men tror man kommer langt med en positiv og forsiktig innstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekker meg ting og mennesker som jeg tenker mye på, og det får meg til å lure på om det er noe mer der ute. Dagdrømte om en jobb som jeg senere fikk en telefon fra med jobbtilbud (hadde ikke søkt eller tatt noe kontakt), endte opp med en mann jeg var hemmelig forelsket i og dagdrømte myye om, plutselig en dag fikk jeg meld av han. Nå har jeg tenkt mye på en person igjen, en jeg ikke har snakket med på 3 år, og fikk plutselig flere SMS av denne personen. 

Anonymkode: 38a77...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tiltrekker meg ting og mennesker som jeg tenker mye på, og det får meg til å lure på om det er noe mer der ute. Dagdrømte om en jobb som jeg senere fikk en telefon fra med jobbtilbud (hadde ikke søkt eller tatt noe kontakt), endte opp med en mann jeg var hemmelig forelsket i og dagdrømte myye om, plutselig en dag fikk jeg meld av han. Nå har jeg tenkt mye på en person igjen, en jeg ikke har snakket med på 3 år, og fikk plutselig flere SMS av denne personen. 

Anonymkode: 38a77...444

Les om "fenomenet" synchronicities . Et kjent naturlig (i dag "over"naturlig) fenomen. Carl Jung bland annet har skrevet mye på dette temaet, anbefaler boken hans om temaet.  Det er når universet og du er på bølgelengde og tilfeldighetene ikke er tilfeldigheter :)

Anonymkode: dfb90...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å lukte alternativt. 

Anonymkode: 2810e...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...