AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #121 Del Skrevet 27. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han får leve godt Og på den måten han vil så lenge han lever. Du er grisk og du får heller jobbe for et bedre forhold enn å prøve å karré tilbehør pengene hans. Anonymkode: 256cb...859 Sannsynligheten er større for at gammer'n blir utnyttet og kan bli kastet på dør så fort det ikke er bruk for han lenger økonomisk. Da må TS stille opp for dette patetiske mannfolket som har gifta seg fire ganger og aldri gjort jobben sin som en skikkelig far. Anonymkode: 47534...866 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #122 Del Skrevet 27. juli 2017 Og det hele ble ikke bedre nå som jeg googlet henne, finner ut at hun har tatt advokat utdannelse i Manila, spesialisert seg på blandt annet svindel.. fy faen. På LinkedIn lyver hun blandt annet om utdannelse ved Oslo universitet. Det hele fremstår perfekt. Såvidt jeg ser er hun eneste i sin familie og av sine søsken som har utdannelse. Nå har jeg sendt en dønn ærlig Mail til pappa om hva jeg mener om dette. Det er jo sykt?! Jeg kan ikke bry meg om han blir fornærma. Gidder ikke tråkke varsomt lengre. Disse voksne i livet mitt liv har frarøvet meg det meste, de skal faen ikke få ta fra meg ytringsfriheten min.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #123 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) 18 timer siden, Determegja skrev: Han vil helt sikkert bare sikre kona og hennes barn som vil stå på bar bakke om han skulle falle fra. 50/50 ville jo bare ført til ny kone og hennes barn ville blitt husløse da de sikkert ikke har hatt råd til å betale ut arvinger. Han har sikkert også sikret seg tinglyst borett livet ut. Forståelig at man vil sikre noen selv etter sin død. MEN det er ingen selvfølge og eie egen bolig. Hun kunne jo funnet seg en jobb og leid noe. Jobbet for sine egne ting slik som vi barna har gjort. Og hun hadde fått Godt over 1,3-1,5 mill og rutte med hvis dette hadde blitt rettmessig fordelt mellom henne og oss to helsøsken og vårt halvsøsken (som vi aldri har møtt) Nå vet jeg ikke om han har overtrukket annen eiendom enn denne boligen til henne også. Prøver og komme i kontakt med han. Ender vel med at jeg må kjøre 5 timer, enten troppe opp hjemme hos det de eller på jobben hans. Jada, pappa har betalt barnebidrag i 18 år. Men Så mye mer har han ikke stilt opp med. Endret 27. juli 2017 av Prikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 27. juli 2017 #124 Del Skrevet 27. juli 2017 Ble lurt. Det var trolling. Men er jo noen tips i tråden likevel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. juli 2017 #125 Del Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, T-Rex skrev: Ble lurt. Det var trolling. Men er jo noen tips i tråden likevel. Hva var trolling? Trådstarters innlegg eller noen andres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 27. juli 2017 #126 Del Skrevet 27. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det står andel så er det det, - altså en andel/en brøkdel av eiendommen. Hvor stor andelen er finner man ut ved å inn på seeiendom.no. Anonymkode: 8a76d...bd4 Tror du tar feil. På min bolig der jeg overtok hele så står det at jeg har overtatt andel for kr... Merkelig benevnelse.. Man må logge inn med Min Id for å se spesifisert på en eiendom, lurer på om noen kan se hvem som har vært å "snoka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #127 Del Skrevet 27. juli 2017 10 minutter siden, Raggy skrev: Tror du tar feil. På min bolig der jeg overtok hele så står det at jeg har overtatt andel for kr... Merkelig benevnelse.. Man må logge inn med Min Id for å se spesifisert på en eiendom, lurer på om noen kan se hvem som har vært å "snoka. Kan man også se hvem som er eier av borettslagleiiligheter på denne linken? seeiendom.no. Jeg har forsøkt å søke uten å logge inn, men jeg finner ikke engang eieren av leilligheten. Må man logge inn for å i det hele tatt finne eiere av borettslagsleiiligheter? Anonymkode: 6f67e...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. juli 2017 #128 Del Skrevet 27. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man også se hvem som er eier av borettslagleiiligheter på denne linken? seeiendom.no. Jeg har forsøkt å søke uten å logge inn, men jeg finner ikke engang eieren av leilligheten. Må man logge inn for å i det hele tatt finne eiere av borettslagsleiiligheter? Anonymkode: 6f67e...6aa Det kan du finne her: https://siste.eiendomspriser.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #129 Del Skrevet 27. juli 2017 Ja, da har jeg fornærmet både min far og hans kone, skriver han i mailen til meg. Fordi jeg insinuerer at forholdet deres ikke er basert på kun kjærlighet. "Man kan ikke hjelpe de som ikke vil hjelpes", men jeg har prøvd da? Fytti grisen. Dette hadde jeg aldri trodd om min egen far! Er så skuffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #130 Del Skrevet 27. juli 2017 5 timer siden, Raggy skrev: Tror du tar feil. På min bolig der jeg overtok hele så står det at jeg har overtatt andel for kr... Merkelig benevnelse.. Man må logge inn med Min Id for å se spesifisert på en eiendom, lurer på om noen kan se hvem som har vært å "snoka. Da overtok du implisitt 1/1 såkalt "ideell andel", altså hele. Det er ikke behov for å føre opp brøkandel når hele eiendommen overføres. For eiendommer hvor f.eks. 2/5 er overdratt til ny ektefelle vil den nye ektefellen stå oppført med ideell andel 2/3 og den som eier resten stå oppført med 3/5 ideell andel. Det var det jeg mente var viktig for TS å sjekke ut slik at hun viste om det var hele eiendommen som var overført til fars nye kone, eller om det var en andel. Grunnboksinformasjon er ikke akkurat oppdatert til klart språk for de fleste. Ikke er informasjon fra grunnboken like forståelig for de fleste heller. Noen av oss merker det med jevne mellomrom. Anonymkode: 8a76d...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #131 Del Skrevet 27. juli 2017 På 7/26/2017 den 19.11, AnonymBruker skrev: Det har du rett og slett ingenting med. Hans hus, hans penger, han bestemmer. Anonymkode: 7789e...351 Det må nå være lov å føle seg oversett, glemt og ubetydelig når en far viser at han bryr seg mer om noen andres barn, enn sitt eget, uten å beskyldes for å være grisk??? De aller fleste i verden hadde syntes det var rart at en far gjorde noe slikt?!?! Man trenger ikke være grisk for det om.... Det handler om følelser, og en forelder som handler slik, sier egentlig med andre ord at de ikke bryr seg om barnet sitt. Det må være vondt! Det handler ille nødvendigvis om arven, men den tydelige måten å bli forskjellsbehandlet på. Blir så oppgitt av sånne bastante konklusjoner i forskjellige tråder...😣😣 Det er jo også helt klart at denne unge fruen har gjort sitt for å sikre seg selv og sine barn. Tror ikke hun har funnet deg en gamling fordi hun er forelsket Anonymkode: 84b8d...f18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 28. juli 2017 #132 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) . Endret 29. juli 2017 av Raggy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #133 Del Skrevet 28. juli 2017 7 timer siden, Prikke skrev: Ja, da har jeg fornærmet både min far og hans kone, skriver han i mailen til meg. Fordi jeg insinuerer at forholdet deres ikke er basert på kun kjærlighet. "Man kan ikke hjelpe de som ikke vil hjelpes", men jeg har prøvd da? Fytti grisen. Dette hadde jeg aldri trodd om min egen far! Er så skuffet! Slutt å klag på din fars valg. Det er hans penger. Dessuten koster det alltid i kr og eiendom å få seg fast fitte. Norsk eller utenlandsk. Anonymkode: 17f09...4ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. juli 2017 #134 Del Skrevet 28. juli 2017 På 27.7.2017 den 13.40, Prikke skrev: Og det hele ble ikke bedre nå som jeg googlet henne, finner ut at hun har tatt advokat utdannelse i Manila, spesialisert seg på blandt annet svindel.. fy faen. På LinkedIn lyver hun blandt annet om utdannelse ved Oslo universitet. Det hele fremstår perfekt. Såvidt jeg ser er hun eneste i sin familie og av sine søsken som har utdannelse. Nå har jeg sendt en dønn ærlig Mail til pappa om hva jeg mener om dette. Det er jo sykt?! Jeg kan ikke bry meg om han blir fornærma. Gidder ikke tråkke varsomt lengre. Disse voksne i livet mitt liv har frarøvet meg det meste, de skal faen ikke få ta fra meg ytringsfriheten min.. Jeg er usikker på om det var ett smart trekk. Det jeg mener du bør gjøre er å reise fysisk ut og hilse på faren din. Snakke med han. Sjekke om han har det bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #135 Del Skrevet 28. juli 2017 Faren din er dessverre idiot, de fleste skjønner jo at når man velger seg ut en kvinne på nettet fra et fattig land så kommer de ikke fordi de plutselig blir forelsket i den første og beste gamlingen som velger dem ut. Det beste du kan gjøre for din del er å glemme både han og pengene. Hvis du ønsker et forhold til din far må du nok vente til forholdet rakner. Det er ikke sikkert det blir så veldig lenge nå som ikke det er så mye mer penger å hente. Anonymkode: 345de...003 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #136 Del Skrevet 29. juli 2017 En liten update.. Det har eksplodert med informasjon fra alle kanter de siste dagene. Jeg begynte å grave og spør hos venner og familie. Viser seg nå at han har overdratt absolutt alt av eiendom som har vært i familien i generasjoner, ikke bare huset, hun har solgt dette og de planlegger å flytte utenlands. Alt dette ble satt igang for omlag ett år siden. Etter ganske kort ekteskap.. wow sier jeg bare, hun her er effektiv! Etter hva min far har respondert, viser han at hva meg angår bryr han seg midt en viss plass om. Han vil ikke treffe meg. Han vil ikke ta telefonen. Jeg får ingen svar på hvorfor han ikke ønsker og ha kontakt med meg, eller hva som har skjedd slik at forholdet vårt er forandret. Alt han skrev i mailen var at jeg hadde fornærmet han og hans kone, forholdet deres var baser på kjærlighet, og han ville ikke gå inn på noe mer. Veldig kynisk og egoistisk det han driver med. Nå føler jeg han har vist sitt sanne jeg. Vi kommer nok aldri til og ha ett forhold igjen. Håper han angrer etter at hun har tatt alt og stukket. Jeg har prøvd Im done! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. juli 2017 #137 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) 54 minutter siden, Prikke skrev: En liten update.. Det har eksplodert med informasjon fra alle kanter de siste dagene. Jeg begynte å grave og spør hos venner og familie. Viser seg nå at han har overdratt absolutt alt av eiendom som har vært i familien i generasjoner, ikke bare huset, hun har solgt dette og de planlegger å flytte utenlands. Alt dette ble satt igang for omlag ett år siden. Etter ganske kort ekteskap.. wow sier jeg bare, hun her er effektiv! Etter hva min far har respondert, viser han at hva meg angår bryr han seg midt en viss plass om. Han vil ikke treffe meg. Han vil ikke ta telefonen. Jeg får ingen svar på hvorfor han ikke ønsker og ha kontakt med meg, eller hva som har skjedd slik at forholdet vårt er forandret. Alt han skrev i mailen var at jeg hadde fornærmet han og hans kone, forholdet deres var baser på kjærlighet, og han ville ikke gå inn på noe mer. Veldig kynisk og egoistisk det han driver med. Nå føler jeg han har vist sitt sanne jeg. Vi kommer nok aldri til og ha ett forhold igjen. Håper han angrer etter at hun har tatt alt og stukket. Jeg har prøvd Im done! Jeg synes ikke du har pøvd nok, og du har gjort det feil og seint. Det du skulle ha gjort var ikke å sende mailer, men å dra og besøke han enten han ville eller ikke. Jeg mener fortsatt at du bør ta den turen, selv om han er dritforelska, har Stockholmsyndrom og hele pakka. Jeg antar at din stolthet stopper deg (drit i stoltheten), men når du har snakket med han en til en, så vet du iallfall at du har gjort alt. REDIGERT: At han bruker opp all formue og ressurser på den dama er ett enormt problem, men allikevel ikke hovedproblemet. Hovedproblemet er at han er i ferd med å bli spist av ett rovdyr. Han ser det ikke selv fordi han er forført og forelsket. Endret 29. juli 2017 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #138 Del Skrevet 29. juli 2017 På 27.7.2017 den 10.25, Prikke skrev: Jeg søkte opp grunnbokinformasjon. Her står det kun oppført hennes navn, vederlag kr 0 og dato dette ble gjort. Min fars navn forekommer ikke i dette dokumentet. Det er heller ingen gjeld på huset. 5 timer siden, Prikke skrev: En liten update.. Det har eksplodert med informasjon fra alle kanter de siste dagene. Jeg begynte å grave og spør hos venner og familie. Viser seg nå at han har overdratt absolutt alt av eiendom som har vært i familien i generasjoner, ikke bare huset, hun har solgt dette og de planlegger å flytte utenlands. Alt dette ble satt igang for omlag ett år siden. Etter ganske kort ekteskap.. wow sier jeg bare, hun her er effektiv! Etter hva min far har respondert, viser han at hva meg angår bryr han seg midt en viss plass om. Han vil ikke treffe meg. Han vil ikke ta telefonen. Jeg får ingen svar på hvorfor han ikke ønsker og ha kontakt med meg, eller hva som har skjedd slik at forholdet vårt er forandret. Alt han skrev i mailen var at jeg hadde fornærmet han og hans kone, forholdet deres var baser på kjærlighet, og han ville ikke gå inn på noe mer. Veldig kynisk og egoistisk det han driver med. Nå føler jeg han har vist sitt sanne jeg. Vi kommer nok aldri til og ha ett forhold igjen. Håper han angrer etter at hun har tatt alt og stukket. Jeg har prøvd Im done! På torsdag var huset oppført på henne i grunnboken. I dag (lørdag) forteller du at huset er solgt. Implisitt forteller du at det har blitt registrert en endring i grunnboken på fredag (i går), og at salget var gjennomført ikke så lang tid før grunnboken ble oppdatert. Det er litt rart at det ikke var registrert en urådighet på eiendommen på torsdag synes jeg... I'm done Anonymkode: 8a76d...bd4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #139 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: På torsdag var huset oppført på henne i grunnboken. I dag (lørdag) forteller du at huset er solgt. Implisitt forteller du at det har blitt registrert en endring i grunnboken på fredag (i går), og at salget var gjennomført ikke så lang tid før grunnboken ble oppdatert. Det er litt rart at det ikke var registrert en urådighet på eiendommen på torsdag synes jeg... I'm done Anonymkode: 8a76d...bd4 Eiendommen - er solgt, ikke huset, snakker om to ulike steder her. Det ryktes at de bruker huset som feriehus nå i sommer. Hva de planlegger vet jeg ingenting om. Jeg har formulert meg feil ser jeg, gikk nok litt fort i svingene. Takk for at du påpeker dette Endret 30. juli 2017 av Prikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 31. juli 2017 #140 Del Skrevet 31. juli 2017 Kan få opplysninger om eigedomsalg etc salg og martikkel under kartverket.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå