Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

"Hvordan bryter man ned muskler?"

 

:fnise:

Anonymkode: b9355...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hvordan bryter man ned muskler?"

 

:fnise:

Anonymkode: b9355...3fa

Hva er konteksten? Bryte ned for å bygge opp igjen, eller hva? Sjelden at folk plutselig føler de har blitt for muskuløse.:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Cavia skrev:

Hva er konteksten? Bryte ned for å bygge opp igjen, eller hva? Sjelden at folk plutselig føler de har blitt for muskuløse.:fnise:

Hun løfter tungt på jobb og vil ha tynnere armer. Hun er på utkikk etter kjerringråd :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, perplexed skrev:

Hun løfter tungt på jobb og vil ha tynnere armer. Hun er på utkikk etter kjerringråd :fnise:

Hun løfter tungt på jobb, men vil bryte ned musklene av forfengelighetsgrunner selv om hun nettopp trenger denne styrken for å utføre sin jobb? Folk må jo få gjøre som de vil, men liker ikke helt den greia med at damer skal ha tynne og svake armer.

Synes forresten at sterke armer på kvinner bare ser rått ut! Er vel heller fett som ligger rundt som ikke er så fint.

 

 

 

_96702327_getty_serena2.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stiller spørsmål ved alle livestreamene på disse gruppene. Hva er poenget?

Anonymkode: 44ccb...084

Pr-kåthet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Jeg stiller spørsmål ved alle livestreamene på disse gruppene. Hva er poenget?

Anonymkode: 44ccb...084

Ensomme mennesker som vil føle seg litt mindre ensomme??

Anonymkode: f69a1...e61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I eBaygruppa for kvinner, så er det mange som legger ut bilder av seg så og si nakne. Det gjør ikke meg noe, men hvorfor det behovet av å legge ut bilder av klær som er så gjennomsiktige at man ser både puppet og høne? Har jeg ikke skjønt. Regner med de fleste av dem bruker bikini på stranda også.

Anonymkode: 6a4cd...38c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du noen morsomme talefeil å fortelle om? En gang for mange år siden da jeg skulle ri, så skulle jeg be mamma leie ut hesten fra stallen for meg, men isteden så klarte jeg å spørre: Kan du bære den ut?" - Hønehjørnet

Veeeel, sist jeg sjekka så var ikke det en talefeil, og det var heller ikke spesielt morsomt.

Anonymkode: 6c940...d47

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som veldig mange av de som skriver der inne, får det meste dekt av nav. Hva med å jobbe selv? 

Anonymkode: 0f5e9...a34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som veldig mange av de som skriver der inne, får det meste dekt av nav. Hva med å jobbe selv? 

Anonymkode: 0f5e9...a34

Hadde det bare vært så enkelt som å jobbe selv ;) Mange er for syke til å jobbe, og for de som er friske så er det ikke bare å skaffe seg jobb..

Anonymkode: 2ebe6...7c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som veldig mange av de som skriver der inne, får det meste dekt av nav. Hva med å jobbe selv? 

Anonymkode: 0f5e9...a34

Hva med å ikke være så trangsynt? Ja, det finnes noen som ikke vil jobbe av diverse grunner, men de aller fleste ville valgt jobb om de kunne det. Når jeg gikk helse og sosial på VGS sa en av lærerne at de første årene med å bare gå hjemme var "deilig", finnes sikkert et bedre ord for det, men etter det ble det dødskjedelig. Etter å ha opplevd det selv, så er jeg enig i det utsagnet. Jeg gjør alt jeg kan for å bli bedre sånn at jeg en dag kan komme meg ut i jobb og bli "normal", hva enn det er. For å være hjemmeværende på det 5. året er dødskjedelig.

Anonymkode: b9355...3fa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "er jeg den eneste som" spørsmålene..

Ja, du er nok eneste som har opplevd turbulens på fly :opplyser:

IMG_9832.PNG

Anonymkode: 047c8...ac1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt "trenden" med å spørre etter filmanbefalinger og fiske etter sympati samtidig. I dag har jeg sett to stk som har lagt ut bilde/status fra sykehussenga og sagt de er innlagt med ditten og datten og trenger underholdning.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 9.39, AnonymBruker skrev:

"Har du noen morsomme talefeil å fortelle om? En gang for mange år siden da jeg skulle ri, så skulle jeg be mamma leie ut hesten fra stallen for meg, men isteden så klarte jeg å spørre: Kan du bære den ut?" - Hønehjørnet

Veeeel, sist jeg sjekka så var ikke det en talefeil, og det var heller ikke spesielt morsomt.

Anonymkode: 6c940...d47

Dette er sånn jeg ser flere damer stå og prate og flire av og jeg skjønner bare at jeg må være født av feil kjønn...

Anonymkode: 2aa1e...36c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.7.2017 den 12.14, Cavia skrev:

Synes forresten at sterke armer på kvinner bare ser rått ut! Er vel heller fett som ligger rundt som ikke er så fint.

Overarmsfett? :klo:  Og nei, det ser ikke feminint ut. Nå sa du heller ikke det da, heldigvis.

hqdefault.jpg

 

Anonymkode: 2aa1e...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er medlem av "gapestokken"? Jeg skjønner virkelig ikke den gruppen, er alle der gale?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Flere som er medlem av "gapestokken"? Jeg skjønner virkelig ikke den gruppen, er alle der gale?

Jeg skjønner ikke bæret av den gruppa der. Jeg føler jeg ramler inn i et galehus hver gang jeg leser noe der fra. 

Nylig var det en tråd hvor det ble spurt om noen der hadde kjøpt sex og noen svarte faktisk ganske ærlig. Enkelte mennesker burde blitt vernet mot seg selv... Det virker ikke til at de tenker på at slike ting faktisk kan komme å bite dem i ræva ved en senere anledning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler folk å søke seg inn i riksmeggene, artig småfrekk gruppe. 

Anonymkode: 768ac...952

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...