Gå til innhold

Jan Haudemann-Andersen dumpet Marte Krogh for en 28-åring


Tulipanpiken

Anbefalte innlegg

Det sto faktisk på forsiden av Se og Hør. Trodde ikke sladderbladene pleide å være så direkte? Den nye kvinnen heter Karoline Steiro og er altså halvparten så gammel som ham. Da begynner vi å snakke far-datter-aldersforskjell 😳

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skilmissen offentliggjorde de i august 2016, mens Haudemann og Steiro startet et AS sammen i september 2016 (Oppenheim AS). Lukter overlapping.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Han må da være noe av det minst sjarmerende som finnes? Oppblåst kakse som ikke hadde fått napp hos noen uten milliarder på bok. 

Typisk prototype på mann med grandios selvbilde som bytter ut partnere når de ikke holder mål (dvs ikke har kropp som en tyveåring). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Marthe som bare henger med 20 åringer da? Hvorfor er alder et tema?

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Burde jeg skamme meg som ikke har hørt om disse menneskene? Er de kjent for å ha utrettet noe positivt eller negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

Burde jeg skamme meg som ikke har hørt om disse menneskene? Er de kjent for å ha utrettet noe positivt eller negativt?

Fiolinisten og eksen til kronprinsen, Marte Krogh, burde du kanskje ha hørt om, dersom du fulgte med i nyhetsbildet for 20 år siden, men hvis ikke er det helt innenfor å ikke ha hørt om de. Mannen her hadde jeg heller aldri hørt om :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Jaja, en voksen mann som med fullt alvor uttalte at han ikke liker å se menn trille barnevogn.

Gratulerer med den liksom🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
5 minutter siden, orfeus skrev:

Burde jeg skamme meg som ikke har hørt om disse menneskene? Er de kjent for å ha utrettet noe positivt eller negativt?

Du følger i hvertfall ikke så veldig med i nyhetsbilde, vil jeg tro? Haudemann-Andersen er en kjent investor som alle som følger med på norsk økonomi nok vet hvem er. 

Krogh er vel mest for å være kjent, men er en habil fiolinist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
21 minutter siden, Topptur skrev:

Du følger i hvertfall ikke så veldig med i nyhetsbilde, vil jeg tro? Haudemann-Andersen er en kjent investor som alle som følger med på norsk økonomi nok vet hvem er. 

Krogh er vel mest for å være kjent, men er en habil fiolinist. 

Aha. Der fikk jeg den. Wikipedia forteller om en mann som flytter penger og en dame som har spilt fiolin og nå selger klær, så dessverre, uinteressante. Haudemann-Andersen tilhører i tillegg en yrkesgruppe jeg prøver å unngå, av personlige årsaker (og litt politiske), så - heldigvis - har han passert under radaren 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
37 minutter siden, Topptur skrev:

Du følger i hvertfall ikke så veldig med i nyhetsbilde, vil jeg tro? Haudemann-Andersen er en kjent investor som alle som følger med på norsk økonomi nok vet hvem er. 

Krogh er vel mest for å være kjent, men er en habil fiolinist. 

Jeg måtte google mannen, så jeg følger nok ikke godt nok i nyhetsbildet. Eller kjendisbildet, om du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart at hun har behov for å klå på Thomas Hayes (20 år), da :icon_lol:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker faktisk fra da Haudemann-Andersen og Krogh ble sammen, at det var et tema at Krogh var så mye yngre enn ham og liksom tilhørte neste generasjon. Han ble fremhevet i en magasinartikkel om menn som resirkuleres og får barn med flere damer, samtidig stadig flere menn forblir barnløse. Og nå, når Krogh har havnet på samme alder som forrige kone da det tok slutt, dropper han også Krogh for en yngre modell. Sympatisk type, den der. Man kan jo få behov for å klå på Thomas Hayes av mindre :jepp:

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Burde jeg skamme meg som ikke har hørt om disse menneskene? Er de kjent for å ha utrettet noe positivt eller negativt?

Du er ikke alene. Har heller aldri hørt om de to :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
7 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Jeg husker faktisk fra da Haudemann-Andersen og Krogh ble sammen, at det var et tema at Krogh var så mye yngre enn ham og liksom tilhørte neste generasjon. Han ble fremhevet i en magasinartikkel om menn som resirkuleres og får barn med flere damer, samtidig stadig flere menn forblir barnløse. Og nå, når Krogh har havnet på samme alder som forrige kone da det tok slutt, dropper han også Krogh for en yngre modell. Sympatisk type, den der. Man kan jo få behov for å klå på Thomas Hayes av mindre :jepp:

Dette husker jeg og. Godt formulert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ekteskapet med Jan ikke var så perfekt? At han rett og slett ble for gammel for henne. Han var sikkert ung og kjekk nok når han var 70, men begynte muligens å sakte men sikkert gå ut på dato.  Kanskje hun har blitt lei av gamle menn, og at en 20-åring er en slags motereksjon? (skrivefeil, det skulle vært motreaksjon). Dersom hun ikke lenger tente skikkelig på han, så er det forståelig at ekteskapet fadet ut og at ny beundrerinne kom inn.

Endret av Edie
Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, I Grosny skrev:

Kanskje ekteskapet med Jan ikke var så perfekt? At han rett og slett ble for gammel for henne. Han var sikkert ung og kjekk nok når han var 70, men begynte muligens å sakte men sikkert gå ut på dato.  Kanskje hun har blitt lei av gamle menn, og at en 20-åring er en slags motereksjon? (skrivefeil, det skulle vært motreaksjon). Dersom hun ikke lenger tente skikkelig på han, så er det forståelig at ekteskapet fadet ut og at ny beundrerinne kom inn.

70? Han er vel ikke 60 engang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, I Grosny skrev:

Kanskje ekteskapet med Jan ikke var så perfekt? At han rett og slett ble for gammel for henne. Han var sikkert ung og kjekk nok når han var 70, men begynte muligens å sakte men sikkert gå ut på dato.  Kanskje hun har blitt lei av gamle menn, og at en 20-åring er en slags motereksjon? (skrivefeil, det skulle vært motreaksjon). Dersom hun ikke lenger tente skikkelig på han, så er det forståelig at ekteskapet fadet ut og at ny beundrerinne kom inn.

Ha ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Svigermor skrev:

70? Han er vel ikke 60 engang.

Hæ, jeg så bilde av han for mange år siden, og allerede da så han veldig gammel ut. Jeg vet ikke alderen, men gjettet at han var over 80, og slo av litt for å være på den sikre siden.

Oisann, jeg googlet han . Du har rett. Han er født i 1958. En ungsau på 59 år :)

Endret av I Grosny
googlet alder
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff har ikke sansen for noen av de.. i det intervjuet hun gjorde sa hun at det var helt greit at mannen ikke skiftet bleie og trillet vogn etc, for hun likte mannemenn. Prisen hun betaler for det er vel å bli bytta ut når hun passerer 40.. 

så en instastory fra hun i går, der hun snikfilmet en sliten dame på gata (trolig narkoman el) og lo av henne. Snakk om lavmål fra voksen dame... ble fort slettet da, så fikk nok noen negative tilbakemeldinger..

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg måtte google mannen, så jeg følger nok ikke godt nok i nyhetsbildet. Eller kjendisbildet, om du vil. 

Ikke kjendisbildet, men næringslivet mener du. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...