Gå til innhold

Jan Haudemann-Andersen dumpet Marte Krogh for en 28-åring


Tulipanpiken

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Daisy

Synes Haudemann har et pent utseende jeg da - kan ikke uttale meg så mye om det innvendige da, men utad så er han en pen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstod at Marte var byttet ut med en yngre versjon da det ble kjent at hun hadde flyttet ut. Er jo slik Jan gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere kvinner skal merke dere er at typer som Jan Haudemann, som flertallet av dere forakter, er den type menn som formerer seg mest og med opptil flere kvinner i løpet av livet. Det ser man også på gruppenivå; statistikk fra Statistisk Sentrabyrå. 1/4 av menn får aldri barn, mot 1/10 av kvinner. Og en liten gruppe menn av de rikeste får barn med flere generasjoner kvinner - slik som Jan. Hos kvinner er de de materielt sett rikeste og mest utdannede som får færrest barn.

Det sier noe om at det ikke alltid er de mennene som kvinner sier at de tiltrekkes, som de faktisk velger å spre beina for. Og ressursterke kvinner er ikke så tiltrekkende for menn, evt at kvinnene er for kresne på menn.

Endret av straamann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, straamann skrev:

Det dere kvinner skal merke dere er at typer som Jan Haudemann, som flertallet av dere forakter, er den type menn som formerer seg mest og med opptil flere kvinner i løpet av livet. Det ser man også på gruppenivå; statistikk fra Statistisk Sentrabyrå. 1/4 av menn får aldri barn, mot 1/10 av kvinner. Og en liten gruppe menn av de rikeste får barn med flere generasjoner kvinner - slik som Jan. Hos kvinner er de de materielt sett rikeste og mest utdannede som får færrest barn.

Det sier noe om at det ikke alltid er de mennene som kvinner sier at de tiltrekkes, som de faktisk velger å spre beina for. Og ressursterke kvinner er ikke så tiltrekkende for menn, evt at kvinnene er for kresne på menn.

Synes ikke det å få barn med flest mulig kvinner nødvendigvis sier så mye om ens attraktivitet. Det er jo ikke som om de som er sammen med barnemoren resten av livet gjør det fordi de ikke er attraktive nok til å finne seg en ny dame å få barn med. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, straamann skrev:

Det dere kvinner skal merke dere er at typer som Jan Haudemann, som flertallet av dere forakter, er den type menn som formerer seg mest og med opptil flere kvinner i løpet av livet. Det ser man også på gruppenivå; statistikk fra Statistisk Sentrabyrå. 1/4 av menn får aldri barn, mot 1/10 av kvinner. Og en liten gruppe menn av de rikeste får barn med flere generasjoner kvinner - slik som Jan. Hos kvinner er de de materielt sett rikeste og mest utdannede som får færrest barn.

Det sier noe om at det ikke alltid er de mennene som kvinner sier at de tiltrekkes, som de faktisk velger å spre beina for. Og ressursterke kvinner er ikke så tiltrekkende for menn, evt at kvinnene er for kresne på menn.

Jan har tre døtre med tre kvinner?

Er ikke sånn at han har så mange barn da. Han har jo glatt råd til ti til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, O.G. skrev:

Jan har tre døtre med tre kvinner?

Er ikke sånn at han har så mange barn da. Han har jo glatt råd til ti til. 

Han er enda ung i et millionærperspektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, O.G. skrev:

Jan har tre døtre med tre kvinner?

Er ikke sånn at han har så mange barn da. Han har jo glatt råd til ti til. 

Han har 4 barn. 

Rekker nok flere når han absolutt skal ha unge og barnløse damer...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moongirl skrev:

Han har 4 barn. 

Rekker nok flere når han absolutt skal ha unge og barnløse damer...

Han har like mange barn med like mange kvinner som f.eks min svigerfar, som er en helt vanlig ikkemillionær og ti år yngre :Pog flere andre menn jeg kjenner og, kjedelige menn med kjedelige jobber og kjedelige bankkonti.

Men for all del, for en alfa. Sprer genene sine og greier. Mannemann :roll: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, straamann skrev:

Han er enda ung i et millionærperspektiv.

 

2 timer siden, Moongirl skrev:

Han har 4 barn. 

Rekker nok flere når han absolutt skal ha unge og barnløse damer...

Er ikke mitt problem det der at teite damer puler han der pga han har penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk han er kjekk, på en sånn Gordon Gecco-aktig måte. Ser ut som metodene minner litt om Geccos også - altså tjene penger på å kjøpe opp firmaer og etterlate dem i ruiner:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2013/03/Ligger-i-ruin-etter-Haudemanns-gevinster

Når det er sagt, hjelper det ikke så mye at han er kjekk. Det er et absolutt vilkår for meg at en mann er snill og god, og det tror jeg ikke denne her er (basert på hans egne uttalelser og øvrig omtale i pressen).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest C.Tramell
På 27.7.2017 den 16.04, straamann skrev:

Det dere kvinner skal merke dere er at typer som Jan Haudemann, som flertallet av dere forakter, er den type menn som formerer seg mest og med opptil flere kvinner i løpet av livet. Det ser man også på gruppenivå; statistikk fra Statistisk Sentrabyrå. 1/4 av menn får aldri barn, mot 1/10 av kvinner. Og en liten gruppe menn av de rikeste får barn med flere generasjoner kvinner - slik som Jan. Hos kvinner er de de materielt sett rikeste og mest utdannede som får færrest barn.

Det sier noe om at det ikke alltid er de mennene som kvinner sier at de tiltrekkes, som de faktisk velger å spre beina for. Og ressursterke kvinner er ikke så tiltrekkende for menn, evt at kvinnene er for kresne på menn.

Forstår at dette kan være vanskelig for enkelte å forstå, men alle kvinner er altså ikke like. Vi tenker ikke likt, mener ikke likt og handler ikke likt. Vi har ikke samme verdisyn, vi har ulike preferanser, og vi er nok ca like forskjellige som dere menn er når dere sammenligner dere med hverandre. Det er stor sannsynlighet for at det ikke er de kvinnene som ville spredt bena for Jan Haudemann som gir uttrykk for at de forakter denne typen menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, C.Tramell skrev:

Forstår at dette kan være vanskelig for enkelte å forstå, men alle kvinner er altså ikke like. Vi tenker ikke likt, mener ikke likt og handler ikke likt. Vi har ikke samme verdisyn, vi har ulike preferanser, og vi er nok ca like forskjellige som dere menn er når dere sammenligner dere med hverandre. Det er stor sannsynlighet for at det ikke er de kvinnene som ville spredt bena for Jan Haudemann som gir uttrykk for at de forakter denne typen menn.

Dette! Forstår ikke han som stilte spørsmålet noe så simpelt!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, C.Tramell skrev:

Forstår at dette kan være vanskelig for enkelte å forstå, men alle kvinner er altså ikke like. Vi tenker ikke likt, mener ikke likt og handler ikke likt. Vi har ikke samme verdisyn, vi har ulike preferanser, og vi er nok ca like forskjellige som dere menn er når dere sammenligner dere med hverandre. Det er stor sannsynlighet for at det ikke er de kvinnene som ville spredt bena for Jan Haudemann som gir uttrykk for at de forakter denne typen menn.

Ja, og det er jeg ikke uenig i. Peonget mitt er nettopp det at kvinner (og menn) er forskjellige. Politisk korrekthet vil ha det til at menn som ikke vil trille barnevogn og som vil ha kona hjemme på kjøkkenet er usexy. Likevel har ikke slike menn problemer med å finne kvinner. Statistisk sett har menn som er liberale, men med lavere sosial status, vanskeligere for å finne partner.

Ikke alle kvinner er for likestilling i den betydningen kvinnegruppen Ottar står for, og dersom dere som medsøstre ikke skal fremstå like undertrykkende som dere mener at "alle" menn er, så må kvinner som foretrekker "tradisjonelle" menn  ha rett til å velge å leve slik uten å bli fordømt. I denne tråden kommer det ganske tydelig frem at flertallet av kvinner ikke synes Jan H. er attraktiv, og indirekte er kritiske ovenfor kvinner som tiltrekkes av de verdiene som han står for.

 

 

Endret av straamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
24 minutter siden, straamann skrev:

Ja, og det er jeg ikke uenig i. Peonget mitt er nettopp det at kvinner (og menn) er forskjellige. Politisk korrekthet vil ha det til at menn som ikke vil trille barnevogn og som vil ha kona hjemme på kjøkkenet er usexy. Likevel har ikke slike menn problemer med å finne kvinner. Statistisk sett har menn som er liberale, men med lavere sosial status, vanskeligere for å finne partner.

Ikke alle kvinner er for likestilling i den betydningen kvinnegruppen Ottar står for, og dersom dere som medsøstre ikke skal fremstå like undertrykkende som dere mener at "alle" menn er, så må kvinner som foretrekker "tradisjonelle" menn  ha rett til å velge å leve slik uten å bli fordømt. I denne tråden kommer det ganske tydelig frem at flertallet av kvinner ikke synes Jan H. er attraktiv, og indirekte er kritiske ovenfor kvinner som tiltrekkes av de verdiene som han står for.

 

 

I det forrige  svaret ditt skrev du "Det sier noe om at det ikke alltid er de mennene som kvinner sier at de tiltrekkes, som de faktisk velger å spre beina for". 

Du mener altså at det er politisk korrekthet som ligger bak når veldig mange kvinner sier de finner sjåvinistiske menn direkte usexy? Vi vet ikke hva vi mener, eller så tør vi ikke å innrømme hva vi egentlig ønsker oss, men du vet bedre og tar på deg oppgaven å si det for oss? Nice.  sier du at det kommer tydelig fram at flertallet av kvinner ikke synes han er attraktiv og ikke tiltrekkes av det han står for, og flytter fokus til de onde feministene som liker å trykke ned medsøstre. 

Hvis det skal være på den måten, at vi ikke skal ha lov til å ytre oss kritisk om ting andre kvinner står fram i offentligheten med uten å bli stemplet som illojale drittkjerringer blir vi frarøvet muligheten til å være motstemmer. Dere har jo lov til å mene mye og mangt om menn som velger annerledes, så hvorfor skal ikke vi også ha lov til å være kritiske? :klo: Jeg har sett mange eksempler på hvordan menn som kaller seg feminister eller lever sammen med sterke kvinner får passet påskrevet av andre menn. Det er ingen her som har prøvd å nekte noen å tenne på eller leve med mannsjåvinister, men vi må ha lov til å mene hva vi vil om det siden de selv har gjort det til en offentlig sak og snakket ganske nedlatende om likestilling. Selvfølgelig må vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, straamann skrev:

Ja, og det er jeg ikke uenig i. Peonget mitt er nettopp det at kvinner (og menn) er forskjellige. Politisk korrekthet vil ha det til at menn som ikke vil trille barnevogn og som vil ha kona hjemme på kjøkkenet er usexy. Likevel har ikke slike menn problemer med å finne kvinner.

Veldig mange av dem har det, om de da ikke henter seg en kjøpebrud fra land med stor fattigdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, T-Rex skrev:

Veldig mange av dem har det, om de da ikke henter seg en kjøpebrud fra land med stor fattigdom.

Dersom man har høy sosial status, er det mer akseptert å både være mannsjåvinistisk og hente ung brud fra utlandet. Prinsipper står for fall når Mammon er involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert mellommenneskelig forhold er basert på egennytte, i en eller annen form. Penger inngår naturligvis i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...