Gå til innhold

Jan Haudemann-Andersen dumpet Marte Krogh for en 28-åring


Tulipanpiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kaktuspotte
3 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Ikke kjendisbildet, men næringslivet mener du. 

Jeg mente det jeg sa. Siden det er en tråd om han her så antsr jeg at han har en viss kjendisstatus også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina

Syns både 

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Jeg husker faktisk fra da Haudemann-Andersen og Krogh ble sammen, at det var et tema at Krogh var så mye yngre enn ham og liksom tilhørte neste generasjon. Han ble fremhevet i en magasinartikkel om menn som resirkuleres og får barn med flere damer, samtidig stadig flere menn forblir barnløse. Og nå, når Krogh har havnet på samme alder som forrige kone da det tok slutt, dropper han også Krogh for en yngre modell. Sympatisk type, den der. Man kan jo få behov for å klå på Thomas Hayes av mindre :jepp:

Jepp, disse pengekåte damene hans må regne med å bli skiftet ut straks de fyller 40. For en "sjarmerende" gubbe. Men jeg har heller ikke mye respekt for Krogh. Hun spankulerte jo rundt i luksusvillaen med vaskehjelp. Shoppet for enorme summer med mannens kort. Hun var hjemmeværende men hadde både barnehageplass og au pair til barna. Og en gubbe som hverken ville bytte bleier eller trille barnevogn. Kjempetrist, og jeg hadde ikke byttet livet mitt med hennes for alt i verden.

Endret av Clementina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

Huff har ikke sansen for noen av de.. i det intervjuet hun gjorde sa hun at det var helt greit at mannen ikke skiftet bleie og trillet vogn etc, for hun likte mannemenn. Prisen hun betaler for det er vel å bli bytta ut når hun passerer 40.. 

så en instastory fra hun i går, der hun snikfilmet en sliten dame på gata (trolig narkoman el) og lo av henne. Snakk om lavmål fra voksen dame... ble fort slettet da, så fikk nok noen negative tilbakemeldinger..

Geez, det er jo slikt Fabian Raw driver med (og får plenty av pes for til en stadighet). Dama er 42 år, og jeg trodde virkelig hun visste bedre. Shame on you, Marte. Fysj!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

Huff har ikke sansen for noen av de.. i det intervjuet hun gjorde sa hun at det var helt greit at mannen ikke skiftet bleie og trillet vogn etc, for hun likte mannemenn. Prisen hun betaler for det er vel å bli bytta ut når hun passerer 40.. 

så en instastory fra hun i går, der hun snikfilmet en sliten dame på gata (trolig narkoman el) og lo av henne. Snakk om lavmål fra voksen dame... ble fort slettet da, så fikk nok noen negative tilbakemeldinger..

Eller dette:

Sitat

I et oppsiktsvekkende intervju med magasinet Mamma oppfordrer Krogh blant annet nybakte mødre til å trene mer. Selv har hun datteren Sofia (9 md.) med kjendisinvestor Jan Haudemann-Andersen (54).

Til bladet forteller Krogh om hvordan hun takler hverdagen med personlig trener, vaskehjelp og au pair - og sier at altfor mange mammaer gir opp når de får barn.

- Det tror jeg ikke er sunt. Kroppen har enda mer behov for trening når man blir eldre. Man må bare ta seg sammen, sier Krogh til bladet.

Man kan trene alt man vil, men skal man beholde en ung dames kropp, må man legge seg under kniven. Mye. Eller risikere å bli byttet ut når ting begynner å "peke nedover" vha tyngdekraft og hormenendringer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rosalie skrev:

Eller dette:

Man kan trene alt man vil, men skal man beholde en ung dames kropp, må man legge seg under kniven. Mye. Eller risikere å bli byttet ut når ting begynner å "peke nedover" vha tyngdekraft og hormenendringer.

Selvfølgelig har hun tid og overskudd til å trene!

Det hadde jeg også hatt med au pair. "Desverre" liker jeg å oppdra barna mine selv, og hadde ikke bytta ut en sliten kropp med trening og au pair for alle penger i verden. Babytiden er verdt så vannvittig mye mer. 

Trene kan jeg gjøre resten av livet. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg mente det jeg sa. Siden det er en tråd om han her så antsr jeg at han har en viss kjendisstatus også. 

Marte Krogh er kjendis. Og rampelys kan være så mangt. Man kan fint følge med i kjendisbildet uten å vite hvem JHA er, men du kan ikke følge næringslivet og være uvitende. Men du vil vel referere til kjendis om det gjelder Sylvi Listhaug eller Mads Gilbert også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Det sto faktisk på forsiden av Se og Hør. Trodde ikke sladderbladene pleide å være så direkte? Den nye kvinnen heter Karoline Steiro og er altså halvparten så gammel som ham. Da begynner vi å snakke far-datter-aldersforskjell 😳

Ikke noe feil i det så lenge de er tiltrukket av hverandre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
1 time siden, Rosalie skrev:

Eller dette:

Man kan trene alt man vil, men skal man beholde en ung dames kropp, må man legge seg under kniven. Mye. Eller risikere å bli byttet ut når ting begynner å "peke nedover" vha tyngdekraft og hormenendringer.

Jeg husker godt det intervjuet og husker at jeg syntes synd på henne. Det var så tydelig at hun levde i et gullbur i en evig skrekk for å ikke være god nok for mannen sin. Hun stilte ingen krav til han og hun jobbet som en gal for å holde på figur og utseende. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
2 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg mente det jeg sa. Siden det er en tråd om han her så antsr jeg at han har en viss kjendisstatus også. 

Jeg tenker at tråden hører til her inne pga Marte Krogh. Han er vel en såkalt kjendisinvestor, men det er klart at man finner flest nyheter om han på finans- og næringslivssidene. Leser du mest kjendisnytt så skjønner jeg godt at han har gått under radaren din. At du ikke har fått med deg hvem fruen er, er jo litt mer uforståelig da hun har vært til og fra i media siden hun var kjærest med kronprinsen for en evighet siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
1 time siden, Topptur skrev:

Jeg tenker at tråden hører til her inne pga Marte Krogh. Han er vel en såkalt kjendisinvestor, men det er klart at man finner flest nyheter om han på finans- og næringslivssidene. Leser du mest kjendisnytt så skjønner jeg godt at han har gått under radaren din. At du ikke har fått med deg hvem fruen er, er jo litt mer uforståelig da hun har vært til og fra i media siden hun var kjærest med kronprinsen for en evighet siden. 

For å avrunde. Jeg sa ikke at jeg ikke visste hvem hun var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av partene stått frem med dette? Hva slags solide kilder er det på det påståtte "forholdet" utover Se & Hørs spekulasjoner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marie90 skrev:

Har noen av partene stått frem med dette? Hva slags solide kilder er det på det påståtte "forholdet" utover Se & Hørs spekulasjoner?

Hun er ihvertfall registrert på samme adresse som han (det er huset hans, det samme huset Marte Krogh i sin tid flyttet inn i da de var sammen). 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rosalie skrev:

Geez, det er jo slikt Fabian Raw driver med (og får plenty av pes for til en stadighet). Dama er 42 år, og jeg trodde virkelig hun visste bedre. Shame on you, Marte. Fysj!

Marte og Kristine Ullebø henger en del sammen (ref. snap og bloggen til Kristine), så kanskje Raw og Krogh har lært hverandre en ting og to om snikfilming? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Marte Krogh ser jo også utrolig ung ut? Har ikke så mye til overs for henne, men synes hun holder seg veldig bra. 
 

Har sett henne ved flere anledninger på kristine ullebø sin blogg, og tenkt at hun er på kristines alder, før jeg etter å ha lest innlegget skjønner at det er nettopp Marte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, 9na skrev:

Hun er ihvertfall registrert på samme adresse som han (det er huset hans, det samme huset Marte Krogh i sin tid flyttet inn i da de var sammen). 

Såpass. Hadde virkelig ikke trodd det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Det sto faktisk på forsiden av Se og Hør. Trodde ikke sladderbladene pleide å være så direkte? Den nye kvinnen heter Karoline Steiro og er altså halvparten så gammel som ham. Da begynner vi å snakke far-datter-aldersforskjell 😳

Det er deres liv.. Trives hun med en mann på 59 år så har ikke vi noe med det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Huff har ikke sansen for noen av de.. i det intervjuet hun gjorde sa hun at det var helt greit at mannen ikke skiftet bleie og trillet vogn etc, for hun likte mannemenn. Prisen hun betaler for det er vel å bli bytta ut når hun passerer 40.. 

så en instastory fra hun i går, der hun snikfilmet en sliten dame på gata (trolig narkoman el) og lo av henne. Snakk om lavmål fra voksen dame... ble fort slettet da, så fikk nok noen negative tilbakemeldinger..

Såpass rike menn trenger ikke skifte bleier og trille vogn. De kan leie inn tre -fire sexy unge damer til å delta i heimen og avlaste fruen.

En annen sak er at de gleder mann har med å stelle småbarn er såpass store at mann ikke bør gå glipp av de. Er mann milliardær så kan mann heller leie inn flinke folk til å drive butikken, og nyte babytiden hjemme i større grad. Det ville jeg ha gjort. I mine øyne så er den mannen som prioriterer uten tanke på hva andre mener om mandighet mer mandig enn wannabe-mannemenn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, I Grosny skrev:

Såpass rike menn trenger ikke skifte bleier og trille vogn. De kan leie inn tre -fire sexy unge damer til å delta i heimen og avlaste fruen.

En annen sak er at de gleder mann har med å stelle småbarn er såpass store at mann ikke bør gå glipp av de. Er mann milliardær så kan mann heller leie inn flinke folk til å drive butikken, og nyte babytiden hjemme i større grad. Det ville jeg ha gjort. I mine øyne så er den mannen som prioriterer uten tanke på hva andre mener om mandighet mer mandig enn wannabe-mannemenn.

Apropos: http://www.vg.no/rampelys/stordalen-overrasket-investorkompis-med-barnevogn/a/10024600/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...