Gå til innhold

Bloggere som blogger bare for å skape krangel i kommentarfeltet.


Lovelulu

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, orfeus skrev:

Rampelyset - "Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset"

Er noen av de omtalte bloggerne i "rampelyset"? Burde ikke tråden vært flyttet til "generelt" eller noe lignende?

Bloggere er bloggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orfeus
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Bloggere er bloggere!

Noen bloggere er i rampelyset, andre er bare bloggere. Sånn er det med den saken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke selv at du driver med akkurat det samme her inne? Og hva forventer du egentlig å få som svar?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lovelulu skrev:

På to blogger er det nå skrevet innlegg som er bare skrevet for å skape krangel og for å henge ut enkeltpersoner, og det er langt ifra den første gangen.

Jeg holder meg for god til å kommentere i disse bloggene, for det er akkurat det de er ute etter! Jeg var så dum å kommenterte i den ene bloggerens kommentarfelt for en tid tilbake, og ble vel nesten hakket ihjel.

Det er bloggere på godt over 50++ år.

Jeg skjønner ikke vitsen med å blogge bare for å skape krangling? Hva syns dere om dette?

Jeg ser kun tre alternative svar på spørsmålet ditt:

1.Jo det synes jeg er dumt.

2. Dette synes jeg disse enkeltpersonene fortjener, så helt ok det.

3. Bloggere er bloggere.  

Altså for meg, et helt umulig spørsmål å ta opp til diskusjon.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp lest begge bloggene til de to bloggerne som det var lenket til tidligere i tråden. Og navnet ditt er ikke nevnt en eneste gang. At du tolker innnleggene til de bloggerne til å handle om deg er ditt eget problem.

Den ene bloggeren hadde delt et skjermbilde av en kommentar som var blitt postetbloggen til Synskpeggy. Og den kommentaren var noe av det mest motbydelige kommentaren jeg har lest hvor den som har postet kommentaren har gått langt over grensen med å gå løs på utseende til en eller annen jeg ikke aner hvem er. Det er ikke ok å skrive kommentarer av den sorten.

Jeg støtter begge bloggdamene. For de har sett det samme som mange av oss. Og det er hvordan ts gjentatte ganger provoserer, krangler og er ufin mot andre kg-brukere som prøver på å svare på en saklig måte. På bloggen til hun Synskepeggy virker det som om kommentarene kommer ut av kontroll. Og det er leserne som fyrer opp under. Ikke bloggeren selv.

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lovelulu skrev:

På to blogger er det nå skrevet innlegg som er bare skrevet for å skape krangel og for å henge ut enkeltpersoner, og det er langt ifra den første gangen.

Jeg holder meg for god til å kommentere i disse bloggene, for det er akkurat det de er ute etter! Jeg var så dum å kommenterte i den ene bloggerens kommentarfelt for en tid tilbake, og ble vel nesten hakket ihjel.

Det er bloggere på godt over 50++ år.

Jeg skjønner ikke vitsen med å blogge bare for å skape krangling? Hva syns dere om dette?

Jeg skal svare på startspørsmålet ditt, ts:

1. Du har IKKE holdt deg for god til å kommentere i de bloggene. De vet hvordan de skal lokke deg utpå, og de klarer det. Nå er du litt for stolt til å gjøre det på bloggene deres, men du gjør det like fullt her på KG: Du kommenterer blogginnleggene deres!

2. Du har på din egen blogg selv hengt ut dine egne familiemedlemmer og omgangskrets, svigerfaren din og flere. Du har vært skikkelig ufin mot dem på bloggen din, der de ikke har en sjanse til å komme med sin side av saken(e); rett og slett fordi du ikke slipper gjennom kommentarer som setter deg selv i et annet lys enn det du selv ønsker. 

3. Du er ikke det spor bedre enn verken bloggere over 50 år - eller 20 år for den saks skyld. Bloggere er bloggere.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg har nettopp lest begge bloggene til de to bloggerne som det var lenket til tidligere i tråden. Og navnet ditt er ikke nevnt en eneste gang. At du tolker innnleggene til de bloggerne til å handle om deg er ditt eget problem.

Den ene bloggeren hadde delt et skjermbilde av en kommentar som var blitt postetbloggen til Synskpeggy. Og den kommentaren var noe av det mest motbydelige kommentaren jeg har lest hvor den som har postet kommentaren har gått langt over grensen med å gå løs på utseende til en eller annen jeg ikke aner hvem er. Det er ikke ok å skrive kommentarer av den sorten.

Jeg støtter begge bloggdamene. For de har sett det samme som mange av oss. Og det er hvordan ts gjentatte ganger provoserer, krangler og er ufin mot andre kg-brukere som prøver på å svare på en saklig måte. På bloggen til hun Synskepeggy virker det som om kommentarene kommer ut av kontroll. Og det er leserne som fyrer opp under. Ikke bloggeren selv.

 

 

 

Men at Synskepeggy kalte meg tungvekter veskeguri er greit?..Den kommentaren du hinter til, er ikke verre enn alle kallenavn SP og visse andre setter på enkelte!

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg har nettopp lest begge bloggene til de to bloggerne som det var lenket til tidligere i tråden. Og navnet ditt er ikke nevnt en eneste gang. At du tolker innnleggene til de bloggerne til å handle om deg er ditt eget problem.

Den ene bloggeren hadde delt et skjermbilde av en kommentar som var blitt postetbloggen til Synskpeggy. Og den kommentaren var noe av det mest motbydelige kommentaren jeg har lest hvor den som har postet kommentaren har gått langt over grensen med å gå løs på utseende til en eller annen jeg ikke aner hvem er. Det er ikke ok å skrive kommentarer av den sorten.

Jeg støtter begge bloggdamene. For de har sett det samme som mange av oss. Og det er hvordan ts gjentatte ganger provoserer, krangler og er ufin mot andre kg-brukere som prøver på å svare på en saklig måte. På bloggen til hun Synskepeggy virker det som om kommentarene kommer ut av kontroll. Og det er leserne som fyrer opp under. Ikke bloggeren selv.

 

 

 

Jeg la merke til det samme som deg for blogg innlegget til synske peggy handlet om kvinne guiden mens innlegget til ofmariel handlet om en stygg komentar som en annen voksen blogger har skrivd i komentarfeltet til synske peggy. Og ære vere dem som står opp og sier fra at en slik komentar ikke aksepteres og når komentarer om andre begynner og handle om utseende har den som har skrivd komentaren sunket dypt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg stille dere her et spørsmål? Hvorfor er jeg så interessant å diskutere her inne? For det er jeg jo tydeligvis :)

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Det er så bra dere alltid er så enige :)

Jeg synes du bør lese Fantasticas innlegg en gang til. Les med et åpent sinn Lovelulu, du kan ha nytte av det. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå må jeg stille dere her et spørsmål? Hvorfor er jeg så interessant å diskutere her inne? For det er jeg jo tydeligvis :)

Nå må jeg stille deg ett spørsmål? Hvorfor er det så interessant og lage tråder om seg selv her inne? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå må jeg stille dere her et spørsmål? Hvorfor er jeg så interessant å diskutere her inne? For det er jeg jo tydeligvis :)

Nå var det vel du selv som startet denne tråden, så der har du deg selv å takke gitt.. :fart2:

Hadde ikke du kommet innpå her igjen og laget en ny tråd så ville du ikke ha blitt diskutert! Etter sist gang så har det ikke vært et fordømt pip om deg, så så interessant er du nok ikke, men jeg tror du savnet oppmerksomheten slik at du bare måtte på banen nå som du så din gullsjanse! Bare synd det slår tilbake på deg slik at det ikke kommer noe positivt ut av det..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å krangle med henne igjen. Tipper tråden stenges snart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Nå var det vel du selv som startet denne tråden, så der har du deg selv å takke gitt.. :fart2:

Hadde ikke du kommet innpå her igjen og laget en ny tråd så ville du ikke ha blitt diskutert! Etter sist gang så har det ikke vært et fordømt pip om deg, så så interessant er du nok ikke, men jeg tror du savnet oppmerksomheten slik at du bare måtte på banen nå som du så din gullsjanse! Bare synd det slår tilbake på deg slik at det ikke kommer noe positivt ut av det..

Jo jeg må være veldig interessant siden det blir stor ståhei om meg i hver tråd jeg starter eller deltar i. Og les igjennom tråden her så ser dere at det ikke er jeg som krangler eller diskuterer meg selv..😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja den stenges vel ganske snart, siden jeg er trådstarter..

Er nok ikke d som er grunnen😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...