Gå til innhold

Bloggere som blogger bare for å skape krangel i kommentarfeltet.

Lovelulu

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva som skrives der pga at jeg får tips om det anonymt på min blogg! Nei jeg er ikke endel av denne hønse gjengen. Det skal jeg ha meg frabedt. Jeg tåler ikke enkelte av dem pga deres avskyelige oppførsel! Jeg er både yngre og har en helt annen type blogg enn disse kakle hønene, og har en mye mer ungdommelig blogg med firedobbelt så mange lesere enn denne hønse gjengen 😁 For å skryte litt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Jeg vet hva som skrives der pga at jeg får tips om det anonymt på min blogg! Nei jeg er ikke endel av denne hønse gjengen. Det skal jeg ha meg frabedt. Jeg tåler ikke enkelte av dem pga deres avskyelige oppførsel! Jeg er både yngre og har en helt annen type blogg enn disse kakle hønene, og har en mye mer ungdommelig blogg med firedobbelt så mange lesere enn denne hønse gjengen 😁 For å skryte litt 😊

Jeg er ikke helt sikker på om vi som har lest alt det du har skrevet her inne i tidligere tråder, deler din mening om det jeg siterer her. :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tilbrakt ca tre minutter på hver blogg. Og jeg putter dem glatt i samme kategori. De er alle preget av dårlig språk, manglende tegnsetting, fryktelig snevert interessefelt, kjedelig layout, litt sånn "kjerring", i ordets beste "desperate housewife"-mening.. Njaei. Dere er i samme båt. Sorry, Mac. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg må virkelig få spørre on en ting lovelulu og jeg håper du svarer ærlig. Nå har jeg kun sett litt på bloggen til synske peggy men hvem av de inleggene er rettet mot deg? Skjønner ikke hva du snakker om

Må være dette hun mener tror jeg. http://m.synskepeggy.blogg.no/1498651303_kg__jeg_blir_helt_satt_ut_.html#comment

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lovelulu skrev:

Du starter tråden med å ikke forstå deg på de som skriver blogginnlegg kun for å krangle. Men nå skriver du med stygge kommentar og kallenavn på de du sier vil sette i gang krangling. Så da er du i gang, og det er du som starter hele bråket. Din blogg er forøvrig verken ungdommelig eller spesielt bra. Og du ser ut som du er 50+, så da blir du jo med i samme dragsuget.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lovelulu skrev:

Skjønner ikke hva som gjør at du tror du er noe bedre enn "hønse gjengen" som du snakker om. Du er like mye med i den gjengen, og vil igrunnen tro at du er verre. At du ikke har fylt 50 år har ikke noe med saken å gjøre. Samme oppførsel som resten av "hønse gjengen".. (Det skrives forresten i ett ord. Hønsegjengen)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MinnieM skrev:

Kan vi ikke bare avslutte denne tråden nå? 

Hun klarer nok å få dratt den opp en stund til, før den stenges!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Det er ingen av dem to bloggerne som nevner deg med navn og jeg fatter ikke hvorfor du skal ha det til og handle om deg og det dem to bloggerne skriver er ren fakta for sånn som du har holdt på på forsjellige tråder her på rampe lyset.

Dem må få lov til og skrive hva dem vil for det er meningene til dem og det er bedre at dem skriver det dem mener på bloggene sine enn at dem begynner og krangle på kvinne guiden. 

Jeg reagerte på en drit stygg kommentar som var skrevet på sp sitt komentar felt hvor en viss annen blogger skrev et drit stygt kalle navn på en annen person. Sånt gjør ingen og det verste er at den bloggern som skrev den komentaren er en voksen blogger. 

Du er ikke engle barn selv på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Lovelulu skrev:

Ja det gjør de. Så får jeg anonyme tips på bloggen min om at nå er det skrevet innlegg om meg der igjen..Jeg leser ikke disse bloggene, og er ikke endel av denne 50++ hønse gjengen! Nå har jeg fått navnet veskeguri 😂

Drit og dra i dem bloggerne der og få det inn i huet ditt at innleggene ikke handler om deg dem har ikke nevnt navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, B.S skrev:

Hun klarer nok å få dratt den opp en stund til, før den stenges!

Hvis alle slutter å svarer her, så dør tråden ut av seg selv.

Endret av Christy89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Helt greit at den dør ut for min del, jeg har nå fått vist oppførselen til disse to bloggerne, og noen av dem som kommenterer der. Det var hele hensikten 👍😊 Du må nok lengre på lande med den kommentaren UnnPunn 😁 Du får ta litt juvederm og restylane så slipper du å være så sjalu 😂

Slutt nå og være usaklig da og komentaren din er på tryne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Helt greit at den dør ut for min del, jeg har nå fått vist oppførselen til disse to bloggerne, og noen av dem som kommenterer der. Det var hele hensikten 👍😊 Du må nok lengre på lande med den kommentaren UnnPunn 😁 Du får ta litt juvederm og restylane så slipper du å være så sjalu 😂

Du mener at noen av bloggerne komenterer her inne og det er usaklige beskyldninger du kommer for hva om dem ikke er medlemmer på kvinne guiden da kommer du med uskalige og usanne beskyldninger. Ta deg sammen og ikke sett ut rykter som du ikke har noe grunn for og si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lovelulu skrev:

Men hvis du skal vise hvor ille disse er, kan du faktisk ikke følge opp med å be andre ta juvederm og restylane - det er lavmål..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KGbrukerny

Jeg skjønner virkelig ikke at dere gidder dette her!! Hvorfor fore denne tråden? Og til deg TS: hvorfor poster du dette på rampelys? Det er da vitterlig ikke noen av dere som er kjendiser eller i rampelyset?? Dere har små blogger som omtrent aldri ville fått et treff hvis du ikke hele tiden var inne her å "reklamerte" for egen blogg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, KGbrukerny skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke at dere gidder dette her!! Hvorfor fore denne tråden? Og til deg TS: hvorfor poster du dette på rampelys? Det er da vitterlig ikke noen av dere som er kjendiser eller i rampelyset?? Dere har små blogger som omtrent aldri ville fått et treff hvis du ikke hele tiden var inne her å "reklamerte" for egen blogg.. 

Jeg har nå opp mot 400-500 lesere hver dag jeg😊Kjendiser er vel egentlig ingen bloggere, bortsett fra kjendiser som blogger da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KGbrukerny
2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg har nå opp mot 400-500 lesere hver dag jeg😊Kjendiser er vel egentlig ingen bloggere, bortsett fra kjendiser som blogger da 😁

Det er vel noen blogger som kan kalles "kjendiser".. selvom jeg faktisk er enig med deg at ingen av dem heller er "kjendiser" i mine øyne.. CBE (vært med i div TV-program), SE (vært med på TV), styleconnection (programleder og vært med flere sesonger på bloggerne) osv osv.. de er ihvertfall mer "kjendiser" enn deg.. 400-500 lesere PR dag.. er du klar over hvor lite det er? Disse andre har 40000 - 70000 unike treff hver dag.. Det er egentlig omtrent ingen som hadde lest bloggen din hvis du ikke "reklamerte" for den her med alt du skriver slik at folk ble provosert.. jeg kan nesten garantere at hvis du ikke hadde fått vært her på kg så hadde tallene dine synket betraktelig.. men folk går nok inn på bloggen din pga sensasjonslysten og ikke det du skriver om.. det blir som at du ser en trafikkulykke og du vil egentlig ikke se, men må bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Rampelyset - "Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset"

Er noen av de omtalte bloggerne i "rampelyset"? Burde ikke tråden vært flyttet til "generelt" eller noe lignende? Eller hva, @Mynona @Kragebein?

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...