Gå til innhold

Er på AAP, har søkt uføretrygd - svarfristen snart ute = 0 i inntekt??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde du på sikt havnet i fengsel. Så du bør jobbe med moralen din.

Det er ikke et "grunnleggende behov" å eie noe for å ha bolig. Det finnes også noe som heter å leie. Dette funker på samme måte, man har tak over hodet om vinteren, og dør ikke. Dette trenger man ikke BSU for.

Anonymkode: 60b48...43a

Er man smart blir man ikke tatt.

Som sagt så er det grunnleggende behov å ha bolig, da man trenger det på samme måte som mat

Anonymkode: 38fe5...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er man smart blir man ikke tatt.

Som sagt så er det grunnleggende behov å ha bolig, da man trenger det på samme måte som mat

Anonymkode: 38fe5...07f

Famous last words:fnise:.

Som sagt er det ikke grunnleggende å eie bolig.

Anonymkode: 60b48...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Famous last words:fnise:.

Som sagt er det ikke grunnleggende å eie bolig.

Anonymkode: 60b48...43a

Virker som du er naiv når det gjelder kriminalitet- det er faktisk mye lettere å slippe unna enn mange tror. 

Som sagt så mener jeg at det burde være det. Si fra om du har noen argumenter

Anonymkode: 38fe5...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere krangle i en egen tråd?

Anonymkode: 2b54e...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du er naiv når det gjelder kriminalitet- det er faktisk mye lettere å slippe unna enn mange tror. 

Som sagt så mener jeg at det burde være det. Si fra om du har noen argumenter

Anonymkode: 38fe5...07f

Virker som du er naiv når det gjelder kriminalitet. Hva er det som gjør til at du tror du er flinkere til dette enn alt av politi og etterforskere? Er du en mesterhjerne som klarer å klekke ut ufeilbarlige plott og evner å gjennomføre dette? Du skulle svindle den første du møtte.

Jeg derimot, tror du er en tulling som hadde blitt tatt første dagen:fnise:

Du kan mene at å eie burde være en menneskerett. No prob, skrap sammen nok EK til egenkapital du, og vis banken at du har betjeningsevne, så får du oppfylt menneskeretten din.

Anonymkode: 60b48...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke dere krangle i en egen tråd?

Anonymkode: 2b54e...8bc

Jo, sorry. Måtte bare sette Svindleren litt på plass:fnise:

Anonymkode: 60b48...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du er naiv når det gjelder kriminalitet. Hva er det som gjør til at du tror du er flinkere til dette enn alt av politi og etterforskere? Er du en mesterhjerne som klarer å klekke ut ufeilbarlige plott og evner å gjennomføre dette? Du skulle svindle den første du møtte.

Jeg derimot, tror du er en tulling som hadde blitt tatt første dagen:fnise:

Du vet tydeligvis ikke hvordan politi og etterforskere jobber. Tror du virkelig de etterforsker all kriminalitet? Eller i det hele tatt kan gjøre noe om de ikke har spor å gå etter? Les deg litt mer opp, så forstår du kanskje hvor feil du tar

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan mene at å eie burde være en menneskerett. No prob, skrap sammen nok EK til egenkapital du, og vis banken at du har betjeningsevne, så får du oppfylt menneskeretten din.

Anonymkode: 60b48...43a

Nå eier jeg et hus fra før av, nedbetalt og alt. Men det er ikke poenget mitt når jeg sier det burde være en menneskerett. Logikk er kanskje litt vanskelig for deg?

Anonymkode: 38fe5...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dritt er ikke det å jobbe vanlig til man blir, si 25, spart opp 200 000 på BSU, så blir man syk må på AAP og når man søker om ufør risikerer man å måtte bruke av de 200 000 man sparte mens man jobbet fordi man må på sosialpenger

Anonymkode: 38fe5...07f

Suger jo, men med den BSU-kapitalen kan man vel få lån til en svært enkel liten leilighet (med høy fellesgjeld) eller ei gammal rønne av et hus, forutsatt at man fortsatt har fast jobb eller fast trygd. Da slipper man å leie og kan bruke all trygd på å betale ned eget lån. Myndighetene krever jo ikke at du skal selge egen bolig, forutsatt at den er tilpasset ditt økonomiske nivå. Er vel også forskjellige instanser (kommunalt startlån, Husbanken osv.) som kan hjelpe til med dette, da det jo er et uttalt politisk mål at også trygdede skal eie egen bolig.

Endret av Hurepoix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at i dag ble den klar for attestering, så jeg får svar innen en uke, sa de. Så da kan det hende dette ordner seg. :) (Tenkte det var greit å si fra i tilfelle noen kommer i samme situasjon)

Anonymkode: 2b54e...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare si at i dag ble den klar for attestering, så jeg får svar innen en uke, sa de. Så da kan det hende dette ordner seg. :) (Tenkte det var greit å si fra i tilfelle noen kommer i samme situasjon)

Anonymkode: 2b54e...8bc

Så bra :) Så da er det godt innafor de 8 mnd som er forespeilte behandlingstiden?

 

Anonymkode: ec45c...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra :) Så da er det godt innafor de 8 mnd som er forespeilte behandlingstiden?

 

Anonymkode: ec45c...82d

Nei,den har gått ut nå før helgen. Men hvis de bare går en uke over fristen, så skal det gå bra. :)

Anonymkode: 2b54e...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...