Gå til innhold

sex og samliv


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mann 47

Har vært sammen med en kvinne i åtte mnd. Vi har treffes hver helg og ofte mer enn det. Og vi har hatt sex så ofte vi har kunnet. Gjerne hver dag. Men plutselig vil hun ikke. I sommer har vi hatt det kun 3 ganger på 6 uker. Hun sier hun elsker meg, men sier også at det er jo i begynnelsen av et forhold når det er nytt og spennende at det er best. Hva skal jeg tro?? Jeg er like forelsket, men det virker ikke slik på henne. Har noen opplevd det samme? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Det går opp og ned her i verden, og det gjør det i senga og!!

Kvinnfolk er noen rare dyr, vettu... Men det er jo temmelig vanlig at sexlysten dabber av etterhvert, spesielt hvis dere hadde det hver dag. Da hadde iallfall musa mi blitt sår! :-?

Uansett hva det blir til, husk på at jo mer dere mannfolk maser på sex, jo mindre lyst får kvinnfolka på dere... Slik er det iallfall med meg og mine venninner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus, ikke innlogget

:) Hei mann 47.

Jeg vet virkelig ikke. Dette kan faktisk være helt bagatellmessig, ELLER det kan bety at forholdet har utspilt sin rolle.

Du får prøve å snakke med henne igjen. Får du ingen respons, vel; DA ville jeg ha revurdert hele "forholdet", eller det som er igjen av det... :-?

Jeg har selv ingen erfaring med dette. Hverken fra egen eller andres side.

Men jeg vet at noen oppfører seg slik hvis de ikke føler det samme lenger, og ikke vil såre den andre part ved å si det rett ut. :oops:

ELLER, det kan være slik hun er. Muligens like glad i deg som før, men ikke den typen kvinne som er så altfor opptatt av sex !!!

Du kjenner henne tross alt best.

Men fortsetter du å mase, tror jeg du kun vil oppnå å skape større avstand mellom dere. 8)

Sørg for å være litt UTILGJENGELIG en tid. Vil hun fremdeles ha deg, tipper jeg du omsider får en reaksjon... :blunke:

Lykke til.

Venus. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...