Gjest BerntJohnny Skrevet 24. juli 2017 #41 Skrevet 24. juli 2017 Var en på jodel som skrev: "Ikke lag noen Utøya vitser please, har en kompis som fikk 21 års fengsel der 😢" Jeg kommer uansett til helvete, men må innrømme at jeg lo av plot twisten
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2017 #42 Skrevet 24. juli 2017 ganske harry og dum humor, men å anmelde de er vel drøyt det og, hva skal de straffes for,,
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #43 Skrevet 24. juli 2017 Spesielt at dere mange her inne skriver så mye dritt om den gruppa, når samme vitsene florerte her på KG også. Idioter. Anonymkode: 48b8e...6af
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #44 Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Strengt talt ble den fortalt litt feil. Den går: "Er det noen som vet hvorfor de er tom for is på Utøya" "Fordi alle barna fikk to kuler hver" Anonymkode: 9f6db...a64 Anonymkode: ee075...19d 3
waco Skrevet 24. juli 2017 #45 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Jeg er en sterk motstander av Utøya vitser og synes ikke de er passende. Bortsett fra de jeg lager selv i mitt eget hode. De synes jeg er morsomme. Å bruke humor for å overleve sorg synes jeg er greit. Endret 24. juli 2017 av waco 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #46 Skrevet 24. juli 2017 6 timer siden, shakil skrev: Tenkte du på meg? Vel, det var ikke meg. Jeg kan godt skrive ting som setter kaffen og g-strengen i vrangstrupa på UiO jenter, men syns ikke det er innafor å tulle med uskyldige barn som ble drept. Det var en tragedie. Selv jeg har et visst moralsk kompass. De var barn. På ingen måte! Kan være enig eller uenig med deg i ting, men det var ikke deg jeg tenkte på. Det er en bruker her inne som i alle år omtrent har tatt til orde for livstidsstraffer for å nyse på bussen (som å mene at det sannsynligvis ble åtte år ubetinget eller noe sånt for fyllekjøringen til Northug, husker jeg), og som fisker etter oppmerksomhet rundt det. Skal ikke gjøre noen større sak av dette, altså, jeg bare tenkte å spare Testosteron for frustrasjonen Anonymkode: 8d571...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #47 Skrevet 25. juli 2017 Jeg er mer redd for konsekvensen av å sensurere idioter. Anonymkode: b79a7...df2 1
jabx Skrevet 25. juli 2017 #48 Skrevet 25. juli 2017 13 timer siden, shakil skrev: Var en på jodel som skrev: "Ikke lag noen Utøya vitser please, har en kompis som fikk 21 års fengsel der 😢" Jeg kommer uansett til helvete, men må innrømme at jeg lo av plot twisten Lurer på om KG kommer til å sensurere dette. Det er jo ikke ulovlig med grove vitser.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #49 Skrevet 25. juli 2017 Jeg føler at opprinnelig fungerte norge som en håndballkamp. Det bsre fufungerte. Ballene man sender hverandre er tilpasset gjennom gjentagende, repetative handlinger, for å øke samarbeidet og forhindre friksjon. Det skjer uten at man stopper opp for å snakke om ballen man sender. Man bare sender den for mottaren er allerede trygg på deg. Så putter man en person der som ikke kan noenting. Resten av laget må ofre nivået sitt. De må ofre seg for at personen som ikke kan noe skal lære seg, og da må de andre legge bånd på seg selv, for å ikke få den fremmede til å føle seg shit. Så ballene blir mye snillere og alt blir falskt. Dette er kvinneoppskriften. Gjøre andre dårligere for å få den dårlige til å bli bedre. Sympatien ligger hos ofrene, og hvis du ikke har offerrolle får du en. Da passer du perfekt inn i verdenen deres og alt er harmonisk. Anonymkode: 9fb99...d84 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #50 Skrevet 25. juli 2017 Ps, en veldig stor del av den mannlige befolkningen har kvinnementalitet. Ironisk nok liker ikke kvinner det. Herregud, kvinner ... vil ha! Vil ha! Viiil!! Skal!!! Mååååå!!! Viktig!!!! Høøøøøøøør på meg!!!!! Jai har soooper viktie ting og si. Dere mååååå høøøreee. Høøøøøøøør meg klage og jamre, hvis ikke diskriminerer du. Anonymkode: 9fb99...d84
Gjest Axl Rose Skrevet 25. juli 2017 #51 Skrevet 25. juli 2017 (endret) 18 timer siden, Lanista1984 skrev: Jeg pleier å være forsiktig med å dømme andre. Men en egen gruppe for bare menn? Med et så lite kreativt navn som Mannegruppa Ottar? Her tror jeg det er mye tresko og rumpesprekk:) Hva slags vitser var det snakk om? Noen som vet? Finnes ei stor kvinnegruppe på facebook også. Hønehjørnet. Navnet får meg til å tenke hvordan det er der inne 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps, en veldig stor del av den mannlige befolkningen har kvinnementalitet. Ironisk nok liker ikke kvinner det. Herregud, kvinner ... vil ha! Vil ha! Viiil!! Skal!!! Mååååå!!! Viktig!!!! Høøøøøøøør på meg!!!!! Jai har soooper viktie ting og si. Dere mååååå høøøreee. Høøøøøøøør meg klage og jamre, hvis ikke diskriminerer du. Anonymkode: 9fb99...d84 Kvinnfolk altså Endret 25. juli 2017 av Axl Rose
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 #52 Skrevet 25. juli 2017 4 minutter siden, Bootyhunter skrev: Finnes ei stor kvinnegruppe på facebook også. Hønehjørnet. Navnet får meg til å tenke hvordan det er der inne Skal prøve å skli inn som en liten kylling.
SnuskeLuska Skrevet 25. juli 2017 #53 Skrevet 25. juli 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannegruppa Ottar har da for lengst servert tilstrekkelig med ekstremistiske uttalelser til at gruppa burde vært forbudt og mange av medlemmene tiltalt og straffet. Det er vel og bra med ytringsfrihet, men et sted må grensen gå. Gruppas systematiske hets mot kvinner og motarbeidelse av kvinnesak, samt mannssjåvinismen som legger for en dag, er langt ut over det som tåler dagens lys. Dette må sidestilles med rasisme og straffes deretter. Anonymkode: 44680...f45
T-Rex Skrevet 25. juli 2017 #54 Skrevet 25. juli 2017 "Anmeldt til PST". Det går ikke an å anmelde noen til PST. Hvis det er der nivået ligger, vel... Galgenhumor kan man ta fra dag 1. Det gjelder da at man spøker om det man selv opplever. Spøk om alvorlige hendelser nært i tid - her skal man være veldig varsom, om det ikke dreier seg om spøk innenfor et veldig lukket forum, som noen venner på fest. Mannegruppa Ottar er ikke et veldig lukket forum. Dette er svært sensible greier, og man skal være klar over akkurat det.
Gab Skrevet 25. juli 2017 #55 Skrevet 25. juli 2017 Hva man skal ha lov til og hva som passer seg er avhengig av forumet. Du kan banne på en revyscene men du banner ikke i kjerka. Dette er et forum hvor man kan forvente slike vitser. Hvis man har opplevd traumatiske ting og er følsom så bør man selvfølgelig ikke oppsøke et slikt forum. Jeg synes det er verre at media gjengir disse vitsene enn at de skrives på dette forumet. Du regner ikke med at du skal møte slike vitser når du leser VG og Dagbladet. Man kan i større grad forvente at traumatiserte personer holder seg unna dette forumet enn at de skal slutte å lese dagsaviser.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #56 Skrevet 25. juli 2017 3 timer siden, Bootyhunter skrev: Finnes ei stor kvinnegruppe på facebook også. Hønehjørnet. Navnet får meg til å tenke hvordan det er der inne Kvinnfolk altså Etter hva jeg har lest av deg på KG, så hadde du sklidd rett inn i hønehjørnet Og det er, tro det eller ei, ikke negativt ment. Du hadde ledd deg ihjel Anonymkode: a7684...d40
Raven Emerald Skrevet 27. juli 2017 #57 Skrevet 27. juli 2017 Ryddet for krenkende innhold, og svar til dette. Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå