Gå til innhold

Mannegruppa Ottar.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har klart det igjen..... stygge vitser om Utøya. Som de ikke kan eller vil fjerne.

Skikkelig kjernekraft dette. De en nå anmeldt. 

Anonymkode: 9b178...a8c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Degenererte dåsemikler. Admin kan ikke gjøre noe så lenge reglene i gruppa er som de er... så endre reglene da for svarte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk.  Hadde vært flau hadde noen av mine ytret seg slik! 

Anonymkode: 912dd...a86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at vitsene er drøye og jeg synes heller ikke at de er morsomme, men å anmelde over noen vitser? Herregud, nå må folk vokse opp.

Anonymkode: 006d3...ad7

• Liker 7
Gjest NotNaomi
Skrevet

Litt av en gjeng der inne. Snakk om lavmål! 

AnonymBruker
Skrevet

Lavmål eller ei, kommer nok ikke langt med den anmeldelsen. Forøvrig enten kan man tulle man alt, ellers så kan man ikke tulle med noe. Jeg stemmer for alt.

Anonymkode: fd5ed...d5d

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at vitsene er drøye og jeg synes heller ikke at de er morsomme, men å anmelde over noen vitser? Herregud, nå må folk vokse opp.

Anonymkode: 006d3...ad7

Det er et ganske spesielt emne. Det er litt for nært for litt for mange til at dette kan regnes som sosialt akseptabelt. Og ærlig talt, det er flere som han der jeg ikke gidder nevne der ute, i tankegods. Det er greit å få pst og de rette folka varslet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man hele tiden ta hensyn til hva som skal være sosialt akseptabelt av vitser? Det er en grunn til at de kalles vitser og så lenge noen ler og synes en vits er morsom så er den innafor, sålenge den ikke oppfordrer til ulovligheter. Jeg ser ikke problemet med å la folk få vitse om det de selv ønsker på en privat gruppe på fb.

Anonymkode: 9f6db...a64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, er det noen som vet hvorfor de ikke lengre serverer is på utøya?

Skrevet

Klarer ikke forstå hvorfor folk absolutt må anmelde dem.

De har ikke brutt noen lover, det å prøve å anmelde dem for å ytre seg  synes jeg blir rett og slett fascistisk.

La nå dimlingene være i fred og slutt å plage politiet med dette her.

De har bedre ting å gjøre enn å høre på sutringa til folk.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forresten, er det noen som vet hvorfor de ikke lengre serverer is på utøya?

Nei, fortell :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man hele tiden ta hensyn til hva som skal være sosialt akseptabelt av vitser? Det er en grunn til at de kalles vitser og så lenge noen ler og synes en vits er morsom så er den innafor, sålenge den ikke oppfordrer til ulovligheter. Jeg ser ikke problemet med å la folk få vitse om det de selv ønsker på en privat gruppe på fb.

Privat er å overdrive litt når den har så mange medlemmer. Jeg har ikke sagt at man alltid skal det, men i dette tilfellet burde de skjønt at det kom til å komme i avisene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, rikoChett skrev:

Privat er å overdrive litt når den har så mange medlemmer. Jeg har ikke sagt at man alltid skal det, men i dette tilfellet burde de skjønt at det kom til å komme i avisene.

Det var mange, inklusive posteren som sa at det sikkert var noen tøffler som kom til å løpe til media med posten, so what? Hvorfor skal det ha noe fra eller til om å posten en vits i en lukket gruppe? Skal vi ha det sånn nå at du aldri, i noen sammenheng skal få si noe som ikke du kunne stått på nasjonal tv og sagt? Blir ikke mye prat i hverdagen for folk flest da..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var mange, inklusive posteren som sa at det sikkert var noen tøffler som kom til å løpe til media med posten, so what? Hvorfor skal det ha noe fra eller til om å posten en vits i en lukket gruppe? Skal vi ha det sånn nå at du aldri, i noen sammenheng skal få si noe som ikke du kunne stått på nasjonal tv og sagt? Blir ikke mye prat i hverdagen for folk flest da..

Syns du leser mye i det jeg har sagt som jeg ikke har ment. Jeg har sagt mitt, kommer ikke til å diskutere noe mer på det.

Skrevet

Det er kanskje usmakelig, men det er ikke ulovlig. Jeg blir stadig overrasket over at folk aktivt oppsøker denne facebook-gruppa som reklamerer for sin mangel på politisk korrekthet, for å så grine i media om hvor støtt de blir.

• Liker 5
Skrevet

Ærlig talt, hvis du ikke takler vitser, ikke oppsøk en side som er mest kjent for grove og usmakelige vitser. Om du selv velger å oppsøke denne siden i den hensikt å bli støtt er det du selv som har et problem. Jeg synes det er veldig mye mer skremmende hvor lite som skal til før mange ønsker å nekte andre å ytre seg og påføre dem straff. Bli voksne, forstå at verden ikke dreier seg om deres følelser og ikke skal bli et "safe space" for deres skyld.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...