Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #801 Del Skrevet 18. april 2005 ~ Hei Tubby Hunder er fine dyr Lanfear Har jo gått en del i dag også og til tross for truseskifte hadde jeg samme problem. Så jeg fant ut at siden jeg puster med munnen når jeg er ute å går er det en mulighet for at det rett og slett er gjennomtrekk som suger trusa dit den ikke skal være Si meg, hva driver du med i dag da? Jeg sitter med fag Tubbymin. Er meget meget bissi bissi Hadde ei tøff natt med lite søvn. Ble dårlig på kvelden i går, og da jeg skulle legge meg å sove klarte ikke kroppen å roe seg siden smertene herjet. Ikke var det godt å finne ei god sovestilling heller på grunn av den vonde skuldra. Fikk sove ei lita stund før jeg våknet av mareritt. Husker ikke hva jeg drømte i dag, men var hvertfall livredd da jeg våknet. Så lå jeg våken leeenge, og det siste jeg husker er at mammsen og pappsen stod opp i 07.00 tiden. Så våknet jeg 10.30 og spiste frokost med pappa.Han hadde vært til byen hos legen og hadde med seg rundstykker og Flaxlodd til oss, og jeg vant 75 kroner Etter frokost gikk vi ut og dallet litt med hundene, sprayet på sårsalve på såre poter og ryddet bort hundesledene for sommeren. Så gikk jeg hjem til leiligheten min.Pappa hadde allerede vært innom tidligere på dagen med studiene mine.Var innom butikken og handlet litt. Da jeg kom hjem husket jeg på 2 ting jeg hadde glemt å kjøpe til middagen, og siden jeg måtte tusle ned til byen igjen ringte jeg legekontoret først og spurte om de hadde en fatle å låne meg. Der anbefalte de meg å gå på apoteket å få tak i for de hadde et mye større utvalg. Så nå har jeg fått meg fatle så jeg får avlastet skuldra litt. Etter det har jeg spist middag og sittet med studiene, og nå når jeg har fått summet meg litt ser ikke oppgaven så værst ut likevel Back to work.... Ha en fortsatt fin kveld gjengen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. april 2005 #802 Del Skrevet 18. april 2005 hei hei, flinke ~Alwa~! truseepisoden Så dumt at du har så vondt i skulderen din da. Skulle gjerne byttet, men min er ikke helt bra ennå , så jeg tror ikke du hadde hatt noe glede av den! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #803 Del Skrevet 18. april 2005 ..oooooooog de 2 tingene du hadde glemt å kjøpe til middagen vaaaaaaaaaaaaaaaar..... :-) blir nysgjerrig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #804 Del Skrevet 18. april 2005 Vet du Kafka ) Heia Baby-E Du vet, de trusene mine lever sitt eget liv Takk for hilsen venn Nå har jeg tatt meg 2 smertestillende så jeg slipper å få opp i gjen natta jeg hadde natt til i dag. Orker ikke 2 slike på rad :-( Har nettopp snakket med kjæresten min, må bare le av han innimellom for jeg tror ingen gutt har så mange kosenavn på jenta si som han På lørdag den 23. har vi faktisk 1 år`s dag På lørdag,rett etter at jeg kom hjem til mamms og papps, satt vi og pratet i stua. Plutselig setter hundene i og bjeffer så pappa går ut på verandaen for å se hva som står på. Så ser han at alle hundene står å ser mot elva som renner rett nedenfor huset vårt. Akkurat i det han går bort til gjærde ser han en ulv som spretter over elva og inn i skogen på motsatt side. Ååååååhhhhhh som jeg gjærne skulle sett den Den var ganske stor og etter sporene å dømme var det sannsynligvis en hannulv. Vi har også en rev som driver å lusker rundt huset vårt, og den går ofte rett forbi hundegården uten å gjøre seg særlig av bikkjene. Den er så fin nå på grunn av vinterpelsen.Stor og lodden :-) Jeg er så glad jeg har vokst opp der jeg har vokst opp.Som alltid har hatt naturen og ville dyr rett utenfor stuedøra. Sånn vil jeg at mine barn skal vokse opp også :-D Har kommet godt i gang med oppgaven nå, men vil nok bruke en god del tid på den. Men det gjør ikke stort, for jeg storkoser meg der jeg sitter å pludrer jeg Nå er det snart natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #805 Del Skrevet 18. april 2005 Nå har du snart 55 sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #806 Del Skrevet 18. april 2005 Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #807 Del Skrevet 18. april 2005 Juuuuhhuuuu, halvveis til 60. Å jaggu tok jeg ikke igjen Kafka også Takk skal du ha Fighter :bukke: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #808 Del Skrevet 18. april 2005 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #809 Del Skrevet 19. april 2005 ~ Da var dagens surring på KG unnagjort. Skal kaste meg rundt, ned til byen en tur og oppom jobben til mammsen. Har sovet godt i natt,litt dårligere på morgenkvisten men pyttsann. Formen er heller ikke noe å juble over men ute er det sol fra skyfri himmel Har dusjet, spist frokost og sett litt på oppgaven hittil i dag. Er ikke helt enig med meg selv om hvordan jeg skal gjøre det i forhold til løsningen på badet, men det kommer vel et etterhvert Ha en strålende flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. april 2005 #810 Del Skrevet 19. april 2005 I`m new! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #811 Del Skrevet 19. april 2005 Du og disse turene rundt omkring i byen med mamma... hehe.. Flott det da! Fortsatt god dag, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #812 Del Skrevet 19. april 2005 I`m new! Rett så snerten Baby ble nå da Fin fin Baby Mammsen var ikke med da, hun var på jobb hun.Dit jeg dro etterpå Ha en fortsatt fin dag du også Kafka Da var jeg hjemme igjen. Fikk levert noen filmer til mammsen, for hun skal ta opp CSI:NY til meg i dag. Jeg følger jo med på Frustrerte fruer og det ble jo kræshj :-? Men når mammsen tar det opp er jo problemet løst. Også fikk jeg jo møtt de på jobben å fikk masse kos å trøstende ord , og snakket med sjefen min som hadde vært så bekymra. Han fortalte at han selv hadde hatt en virusinfeksjon som gikk løs på cellene i kroppen hans da han gikk på skolen. Og det var ikke meningen å skremme meg da, men han hadde slitt med dette i 2 år etterpå :o Heldigvis er dette meget individuelt, så vi får håpe jeg slipper unna med en brøkdel av tiden Var også innom en fargehandel og rasket med meg noen fargeprøver til oppgaven min. Også handlet jeg litt mat på butikken, så i dag blir det meksikansk gryterett med hvitløksbrød til. Etterpå skal jeg sitte med oppgaven før tv`kvelden tar til klokka 21.35 :-D Takk for hilsen Baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 19. april 2005 #813 Del Skrevet 19. april 2005 Gratulerer med 55 sider og takk for feiring av mine 150. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. april 2005 #814 Del Skrevet 19. april 2005 55 sider, snart 60!! Håper de virus-greiene hopper fort ut av kroppen din, god bedring! CSI New York! Det skal jeg se. Godt at jeg ikke følger med på Frustrert fruer, har liksom aldri kommet meg inn i serien selv om jeg har sett det noen ganger. Ha en fin kveld, Alwa! Ps: Du er jammen meg flink til å følge med på jubileer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. april 2005 #815 Del Skrevet 19. april 2005 55 sider, så flott Hadde du dagbok tidligere, leste at du var Thea før, hva gjorde du med den? Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 19. april 2005 #816 Del Skrevet 19. april 2005 Gjennomtrekk..........? :o Ulv kunne jeg tenkt meg å sett!! Jeg har sett sibirske snøtigre, panda, løver, leoparder og svarte pantere.. I Beijing Zoo! Der hadde de også to isbjørner.. I 40 varmegrader...... Ja, du hørte rett.. ISBJØRNER.. Og de hadde en liten dam å plaske i.. En liten dam.. Stakkars dyr, kinesere har ikke peiling.. :evil: Jeg ser at du også er en liten tv-slave.. Hehe.. Bra å se at jeg ikke er den eneste.. For tiden er det bare Frustrerte Fruer og Lost jeg MÅ se.. Men det er ikke det eneste jeg ser, for å si det sånn.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. april 2005 #817 Del Skrevet 19. april 2005 krise at CSI:NY og frustrerte fruer går samtidig ja du er søøøøøøt drøm søte alwadrømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #818 Del Skrevet 19. april 2005 Gratulerer med 55 sider og takk for feiring av mine 150. Ingen ting å takke for , selv om jeg og Fighter jobbet hardt for å komme i gang med festen Ps: Du er jammen meg flink til å følge med på jubileer! Det blir litt stusselig med hjemmetilværelsen innimellom Lillesky, da feirer man det som feires kan Tusen takk for kos hilsen Hadde du dagbok tidligere' date=' leste at du var Thea før, hva gjorde du med den? [/quote'] Den sletta jeg Chrizzy. Bådet nicket og de gamle innleggene står jo men syntes det var litt greit å begynne på nytt med ny dagbok, derfor sletta jeg den. Men om det er en trøst var det like mye tøys og tull i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. april 2005 #819 Del Skrevet 19. april 2005 Det blir litt stusselig med hjemmetilværelsen innimellom Lillesky, da feirer man det som feires kan Har hjemmetilværelse jeg og. Så derfor jeg er så mye her. Kongen av Queens er koselig! Doug ligner litt på kjæresten min. Men jeg er ikke Carrie! Så flink du er til å få tur da! :-) Ååå...det er fælt å være vekke fra kjæresten sin! Men det er godt å savne. Jeg synes det å lengte gjør forholdet sterkere. Heldigvis bor jeg sammen med min kjæreste. Ikke tenk på at det finnes folk som har det verre enn deg. Som jeg sa til Bustis, i ditt liv så er det du som er viktigst! Ta godt vare på kroppen din (både hode og sinn), for du skal leve med den lenge. Du får ha en superfin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 20. april 2005 #820 Del Skrevet 20. april 2005 Nå titter solen inn gjennom vinduet mitt. Håper du har veranda, og håper du røyker. Da kan du sette deg i sola litt du også, mens du tar deg en røyk og en kopp kaffe/te. Ingenting som er bedre! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg