Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #481 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg holder på dialekta mi veldig godt og det kommer jeg til å fortsette med. Førr næmli! Førr det en næmmli sånn det ska vårrå Gleder meg SÅÅ masse til å se deg igjen - når enn det blir. Jeg også Akkurat nuh fremover står det dårlig til med kontantbeholdninga, så noe Oslotur med det aller aller første blir det nok ikke desverre :-( Men snaaaart så Når jeg flytter nedover kan vi være urbane sammen og tusle i interiørbutikker, gå på kafe og prate sånn dialekt som bare vi skjønner no av og være hippe yoga`ister Jeg gleeeder meg Tusen takk Fisken, og det samme tilbake ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I kveld fikk jeg gjort lite av det jeg skulle, bortsett fra å se frustrerte fruer, men jeg synes liksom ikke det teller i denne sammenhengen Så jeg har kommet like langt på oppgaven i dag som jeg hadde i går, desverre. Men i morgen....dah...jah.... :ekstra kul: Nå skal jeg krype til køys og kose meg med Bo bedre bladet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. mars 2005 #482 Del Skrevet 9. mars 2005 God morgen snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 9. mars 2005 #483 Del Skrevet 9. mars 2005 Du kunne jaggu hold på lenge og vet du :o Kos deg i dag da, du ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. mars 2005 #484 Del Skrevet 9. mars 2005 Helluen Jammen tar jeg ikke turen innom i dag igjen, vennen... Skulle nesten tro jeg trivdes her inne hos deg :enig_animasjon: Hvordan er det med deg i dag da? Her hos meg har arbeidslysten jeg etterlyste i går, fortsatt ikke tatt til fornuft og kommet. Hvis du vet hvor den oppholder seg så må du si ifra altså, for jeg har egentlig sååå mye å gjøre - og er latere enn jeg har vært på lenge I morgen skal jeg på jobb igjen :o Det er så lenge siden sist at jeg nesten ikke husker hva jeg skal gjøre Ha en fabelaktig onsdag da Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #485 Del Skrevet 9. mars 2005 ~ God morgen snuppa! Dagen min blir ikke den samme uten ditt god morgen innlegg Baby Kos deg i dag da' date=' du ![/quote'] That ai shall du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #486 Del Skrevet 9. mars 2005 Heisann søta. Takk for klemmer og støtte i en vond tid. Du er god du Dagens engleord var veldig vakre. Og i min situasjon, passet utrolig godt. Takk, Alwa. Dagen i dag er ekstra tung,men jeg blir hjemme, orker ikke. Men jeg får sagt farvell uansett. Trenger ikke å gjøre det der bare fordi det kansje er forventet. Viktigere at jeg gjør det når jeg er klar for det. Synes du er veldig flink jeg,i forhold til studiene dine. Håper dagen blir god vennen. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #487 Del Skrevet 9. mars 2005 ~Alwa~ nattaønske igjen :-) God morgen til deg da (for sent igjen selvsagt, men alikevel ) Kafka: Det er utrolig mye som fasinerer med det landet. Visste du at hvit er dødens farge i Kina? Eller at rødt er fargen for lykke og bryllup? De skriver loddrett fra høyre mot venstre og at den kinesiske skriften har eksistert i 7000 år og er blitt brukt i både Vietnam og Korea. I forbindelse med interiør er jeg veldig interessert i Feng Shui og Zenfilosofi. Der tror jeg virkelig man har noe å hente Helt enig! Jeg må svare nærmere på dette senere igjen når jeg har litt bedre tid! Flott!! :-) Ha en finfin dag så lenge!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mars 2005 #488 Del Skrevet 9. mars 2005 Du virker som en nydelig og reflektert person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. mars 2005 #489 Del Skrevet 9. mars 2005 Minsten min har krøllet seg sammen i senga mi og rullet seg innunder-overpå-mellom alle puter og dyner og sover sin vakreste, mest uskyldige lille søvn NÅ er han søt nå.... Samvittigheten har bedret seg betraktelig siden sist, den stiger i takt med at jeg har fått gjort mer kjedelig husarbeid Og du:- kommer innom i morgen også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #490 Del Skrevet 9. mars 2005 Dagen i dag er ekstra tung' date='men jeg blir hjemme, orker ikke. Men jeg får sagt farvell uansett. Trenger ikke å gjøre det der bare fordi det kansje er forventet. Viktigere at jeg gjør det når jeg er klar for det. [/quote'] Alle mennesker har forskjellig måte og avreagere på, være seg hva som helst her i livet. Akkurat som om du velger å ta farvel med venninna di på en annen måte. Det betyr jo ikke at den ikke er like bra som enhver annen. Dette føler du på selv Bustis og gjør det som ditt sier at du skal gjøre. Det er da man blir mest tilfreds. En god klem til deg fordi du har hatt det utrolig tøft i det siste. Jeg vet du går igjennom mye som mange andre mennesker er skånet for, og skal jeg være helt ærlig så synes jeg du takler det på en utrolig bra måte. Du klarer deg fint vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. mars 2005 #491 Del Skrevet 9. mars 2005 God ettermiddag, vennen! kom litt for seint. For jeg og sambo hadde alt spist middag... Men godt var det for det Du skriver så flott, så det er bare å fortsette å skrive ned alle tankene som surror oppi hodet ditt... Er som regel enklere å tenke klarere da Når man får ryddet opp litt. Håper du får en strålende kveld, ~Alwa~ (ikke ofte jeg skriver nicket ditt....men det er utrolig fint!) Husk LOST i kveld da! 10000 fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #492 Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for mange fine ord Baby Nå er jeg ferdig med oppgave 2 og 3, horisontalriss og aksonometri tegning. Juppi Men jeg har myye igjen enda desverre. Synes nesten denne oppgaven var litt drøy for den var forferdelig omfattende. :-? Nå skal jeg straks se Idol før jeg skal rydde litt i heimen. Fruen i huset har bursdag i morgen så jeg må vel gi en hjelpende hånd. Men klokka 21.35 sitter jeg plan foran tv`n for å se Lost Er nødt inn til byen i morgen og ordne gave til mammsen.Skal sende en sms og høre om bestevenninna mi har tid til å treffes. Tuddelidu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #493 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg leser om at fruen i huset har bursdag i morgen og at du skal hjelpe til,men jeg må lese det endel ganger før jeg klarer å få det til å bli, akkurat det. jeg tror nemlig du skriver at hunden har bursdag og at han skal få nytt halsbånd Helt hvordan jeg får det til er usikkert,for det er jo ikke inærheten av det engang, men festlig var det Humøret mitt er på vei tilbake i allefall, og det er jo positivt. jeg er vandt til motgang, og da lærer man seg å takle det bedre og bedre for hver gang som vanskelige ting skjer, men selv synes jeg ikke jeg er spesielt flink. uansett, jeg er her for å fortelle deg hvor nydelig du er, men jeg håper du vet det fra før også. Din vakre, fantastiske, nydelige jente! endret fordi jeg skrev feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. mars 2005 #494 Del Skrevet 9. mars 2005 Englekort hørtes fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #495 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg leser om at fruen i huset har bursdag i morgen og at du skal hjelpe til,men jeg må lese det endel ganger før jeg klarer å få det til å bli, akkurat det. jeg tror nemlig du skriver at hunden har bursdag og at han skal få nytt halsbånd Hvordan i all verden fikk du tynt den meninga ut av innlegget da Du er god du og tusen takk for koselige komplimanger. Blir jo rent bortskjemt på dem av deg vennen Englekort hørtes fint ut De har mange gode ting ved seg de. Jeg pleier ikke tolke de ut og inn og ta de dønn seriøst, men de har mange fine "beskjeder" som ofte får opp øynene på en en gang i bland. Eller de minner meg på noe som noen ganger blir glemt og som skulle vært hentet frem igjen :-D Nå er jeg ferdig med oppgave 2 og 3' date=' horisontalriss og aksonometri tegning. Juppi [/quote'] Tror noen hoppa litt for tidlig, for da jeg skulle rentegne tegninga var det noe som plutselig ikke stemte. Etter det kladda jeg 2 ganger til, og det stemmer fremdeles ikke, og jeg vet ikke hva jeg gjør feil Det snåle er at jeg har jo klart det en gang før :-? Så til slutt var jeg så småfrustrert og irritert at jeg bare måtte pakke sammen. Jeg får la det ligge til fredag, for i morgen får jeg nok ikke tid. Jeg tror ikke jeg får tid til å treffe venninna mi heller for jeg fikk en så ærverdig oppgave å vaske badet her i morgen. Men klager ikke jeg Etterpå ringte jeg til kjæresten og snakket med han. Det var godt.Når jeg fikk høre stemmen hans og ledd litt så var humøret på plass igjen det Nå skal jeg spise et par knekkiser, drikke en kopp te også legge meg. Sove godt alle store og små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #496 Del Skrevet 10. mars 2005 Du er god du og tusen takk for koselige komplimanger. Blir jo rent bortskjemt på dem av deg vennen quote] jeg er ikke det, jeg er kun ærlig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. mars 2005 #497 Del Skrevet 10. mars 2005 God morgen! Håper du får en super dag! Husk englekort i dag også da! De er så fine! Spis litt kaker for meg å da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. mars 2005 #498 Del Skrevet 10. mars 2005 stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 #499 Del Skrevet 10. mars 2005 Tjohei, står til med deg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #500 Del Skrevet 10. mars 2005 ~ Jeg er ikke det, jeg er kun ærlig jeg! Husk englekort i dag også da! De er så fine! Så arti at du liker dem :-D Det blir Spis litt kaker for meg å da... Tyvstarta i går faktisk. Pappsen skulle bake snickerskake men på et eller annet underfundelig vis endte bunnen opp i tusen knas. Så da var det bare å knaske i vei. Jeg synes forøvrig kaka er best uten glasuren jeg da Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge :o Jeg var faktisk våken på den tiden der, for mammsen og pappsen pleier å storme ut døra her da. Kanskje du rett og slett vekte meg med morgensangen din snuppa? Men jeg forlot ikke senga da. Den kunne jo blitt ensom Tjohei, står til med deg da ? Hallosann Formen er sånn midt på tre`et, men bra nok til ikke å klage over den ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nå er jeg nydusja og ren og fin. Nå skal jeg kaste i meg litt frokost og begynne på Zen boka mi før jeg setter snuten mot byen. Må oppom leiligheta og ta inn post,hente bilde og se til at alt er ok der. Dagens englekort Baby :-D Gentleness: Be very gentle with yourself at this time. Sorround yourself with gentle people,situations and enviroments. Fargen på kortet er turkis med beskjed om å meditere på denne fargen og høre på rolig musikk. Kort og godt, ta godt vare på en selv Takk for hilsner alle som har vært innom. Godjentene mine :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg