Gjest baby-E Skrevet 4. mars 2005 #441 Del Skrevet 4. mars 2005 Kos deg masse med snuppen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2005 #442 Del Skrevet 5. mars 2005 Englefjes: håper du får en fin helg selv :-D Swan: koselig at du stakk innom en tur.Ha en kjempe fin helg :D Pandora: jeg vet jeg vet Jeg gleder meg som en liten unge til å se sussebassen igjen. Det har nesten ikke gått inn i hodet mitt at på denne tiden av døgnet i morgen, så ligger jeg i armene hans. Juuhhuu :hjerter2: Baby.E: det skal jeg definitivt gjøre I kveld har jeg sett Idol og fikk så vondt av Bjørn Olav stakkars :-( . Jeg og pappa fikset et bilde som datt ned for ikke lenge siden der både ramma sprakk og glasset knuste. Så fikk jeg begynt på den ene boken jeg kjøpte i dag, Lyse Rom (den boka var super ) også har jeg pakket inn bursdagsgavene til kjæresten. I dag gikk jeg rundt på butikken og kikka på bursdagskort til han og ville jo gjærne ha et det stod noe fint på. Leste og leste og fant ingenting jeg var helt fornøyd med. Også kom jeg på at jeg kjøpte et kort høsten 03, med et aldeles nydelig dikt på. Husker ikke helt hvordan det var men det handlet om å endelig finne den store kjærligheten. Jeg husker jeg gråt da jeg leste det kortet og bestemte meg for å gi det til gutten i mitt liv, den dagen jeg traff han. Og det har jeg jo definitivt gjort, så jeg tror det er på tide han får kortet sitt Men nå er det sengetid. I tilfelle jeg ikke rekker å legge inn et innlegg i morgen vil jeg ønske alle som stikker innom en kjempe fin helg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #443 Del Skrevet 5. mars 2005 Takk for nattahilsen ~Alwa~ Lagde en animasjonssmilyfilm til deg *Gode drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2005 #444 Del Skrevet 5. mars 2005 ~ Takk takk Kafka Nå er er jeg nydusja og skal strax få i meg litt frokost. Etterpå må jeg til byen og handle inn litt mat til snuppen kommer, for i leiligheta mi er det en honningboks og en pakke frosne rundstykker Er vel ikke nødvendig å si at jeg gleeeder meg til han kommer Og siden han nå har ligget i telt en uke får jeg vel legge han til tining så fort han ramler inn dørene Nei, fyshj da God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. mars 2005 #445 Del Skrevet 5. mars 2005 heisann! Du får tine han så godt du bare kan Kos dere masse, kjære deg! Det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mars 2005 #446 Del Skrevet 5. mars 2005 Så søt du er! ikke klem han helt flat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2005 #447 Del Skrevet 6. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #448 Del Skrevet 6. mars 2005 ~ Hellu Hva skal man si om denne helga da? Den har naturligvis vært kjempe fin. Det var godt å se kjæresten igjen, dulle litt med han, bli dulla med, og bare prate og kose med hverandre. Lørdag kveld hadde vi et perfekt romantisk måltid før vi så Pretty woman med Julia Roberts og Richard Gere. Han er så snill og god den gutten min.Når han så meg igjen lyste hele ansiktet hans opp og hele kroppsspråket hans forteller hva han føler for meg, og det er så utrolig deilig å ikke bare vite det men faktisk se det på han, også omvendt selvfølgelig for jeg skjuler det vel ikke så mye bedre jeg Bare det å ligge i armkroken hans og høre slå og vite at han endelig er hos meg og har det bra er fantastisk deilig. Han var sliten stakkars, selv om jeg ikke merket noe på humøret hans så jeg på han at det har vært mye i det siste. Og øvelsen hadde gått greit til tross for kuldegrader. Han hadde faktisk ikke visst at det var så kaldt, bare at det var litt kaldere Også ble han så glad for jakka han fikk i bursdagsgave. Den passa perfekt og gutten ble strålende fornøyd Han måtte dra igjen ganske tidlig i dag, for han hadde en 10 timer lang kjøretur foran seg. Han ringte for en liten stund siden og alt hadde gått fint så langt hvertfall. Så kommer han tilbake om 14 dager og da har vi 2 uker til disp. bare jeg og han sammen. Gleder meg allerede :-D ikke klem han helt flat da De skarve 50 kiloene fikk han jammen tåle Nå i kveld har jeg vært på besøk til største bror min og familien. Lille M blir bare mer og mer lik faren sin, og er så snill og god atte. Våkner en gang om natta for pupp og er stort sett rolig og grei. Jeg og kjæresten tenkte vi skulle ta med oss de to eldste en dag i påsken. Gå på kino, i slalombakken eller noe lign. Også ble jeg ansatt som interiørkonsulent for å finne ut hvordan de skal ha det i kjellerstua di driver å pusser opp, for de ble visst ikke enige selv Skal tegne et par forslag når jeg får tegningene over stua, så får vi se. Nuh er det snart natta, og tusen takk til Baby-E og Fisken for hilsner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. mars 2005 #449 Del Skrevet 6. mars 2005 Så koselig å lese at du har fått vært sammen med godgutten din i helga. (ble sikkert mye kliss klass..?! ) Unner dere SÅ masse å være sammen. Vinke til meg i morgen da, sånn ca klokka 14 tenker jeg. Natta snuppi! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #450 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisansveisann på deg selv! Mandag igjen! Puwh.. Ufattelig hvor fort 'tiden' går. Helger inget unntak. Jeg tenker mer og mer på dette faktisk.. Tiden bare... POFF! Ser det ut til? Hm.. Livet er en rar, merkelig ting som jeg aldri helt ser ut til å forstå meg helt på Men da er det fint å kunne ha det gøy med slike som deg! :-) God mandag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. mars 2005 #451 Del Skrevet 7. mars 2005 heisann! Baretitter innom for å ønske deg en fin uke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #452 Del Skrevet 7. mars 2005 ~ Takketakk Middis. Jeg står klar jeg vettu Huff ja, tiden går alt for fort Kafka. Og værre blir det sikkert den dagen man får unger, for de vokser jo som om de skulle blitt gjødsla eller noe :o Men skal man nå først vente på grått hår og rynker er KG en ypperlig plass å vente på synes jeg Ha en fin dag duses åh Tusen takk Baby-E, og det samme tilbake til deg ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag blir det ikke mye KG er jeg redd (akkurat som om det hadde gjort meg vondt ) Skal en tur inn til byen og handle noe småtterier jeg trenger for å få gjort ferdig oppgaven min. Tenkte jeg skulle være sprek og gå både dit og tilbake. I kveld skal jeg sitte med oppgaven min. Siste innspurt for å bli ferdig med den og for å komme seg over på ny modul. Det er mildt og godt ute med 3+ grader så det blir deilig å tusle. Dessuten er det 5. dagen på rad hvor formen min er usedvanlig bra. Bittelitt hodepine og vondt i ryggen men, pfhøy. Who cares Ha en strrrrålende dag alle i hop :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. mars 2005 #453 Del Skrevet 7. mars 2005 Burde egentlig ikke bli så mye kg p åmeg heller i dag. På onsdag skal jeg har en viktig prøve, og rekker ikke lese så mye på den i morgen. Så var det det å være sterk og klare å holde seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #454 Del Skrevet 7. mars 2005 Kan tenke meg det var godt å se han igjen og trist når han dro, men nå er det ikke lenge til påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #455 Del Skrevet 7. mars 2005 på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 7. mars 2005 #456 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjæreste Alwa - sannelig har jeg savnet deg og KG de siste dagene :-( Hele 5 dager siden sist jeg var innom, og det gir litt av noen abstinenser skal jeg si deg Den der minsten min skjønner du Han ble jo selvsagt innlagt på sykehus på torsdag, og der har altså vi bodd frem til i dag Han fikk dobbeltsidig lungebetennelse og var ganske så pjusk en periode, men nå synes formen og være oppadgående - bare meg som er sliten og trøtt nå. Det er ikke akkurat gøy å bo på sykehus :-? Glad jeg er hjemme igjen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Så koselig at du hadde Snuppen på et lite minibesøk i helgen da, tipper humøret ditt er noen hakk bedre enn for en uke siden nå ja ~Det er deg vel unt i allefall Nå er det faktisk bare 3 uker til påske, så da kan du kose deg med han igjen ~ Har ikke blitt mye til kos på meg og Hulemannen heller den siste tiden. Kan nesten ikke huske sist vi , eh, du vet....... :oops: Syke unger dagen lang gjør ikke akkurat stemningen veldig romantisk..... Ble litt skuffet da jeg kom hjem, for Hulemannen har ikke løftet en finger i huset siden jeg dro Ikke noe av det jeg ba han om heller, som å vaske doene og støvsuge i det minste Blir så oppgitt... Samtidig så er jeg så lei av å måtte Kreve det hele tiden. Skulle så ønske at han for en gangs skyld kunne gjort noe rett og slett fordi han visste jeg ville bli glad eller sette pris på det Ok, nok klaging - har i allefall savnet deg MASSE vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #457 Del Skrevet 7. mars 2005 Fisken: Så var det det å være sterk og klare å holde seg unna Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Be strong baby Heia Pandis Påsken er rett rundt hjørnet så det går sikkert greit. Har jo fått en real dose kos å klem så jeg holder vel ut Kafka: Kan du ikke være så snill å berike dagboka mi med et dikt?? Noe ala det du sendte på PM, det var så fint :-D Hei Tubbymin Nå var det godt du dukket opp igjen, for jeg begynte å bli bekymra jeg Har skrevet til deg i dagboka di. Det var godt med besøk ja, deilig å se gutten igjen :-) Og strax er det jo påske igjen, det går sikkert fort. Og ikke har jeg noen gode råd angående gubben din heller, for etter å ha lest et x antall tråder om mannfolk og rydding har jeg funnet ut at jeg har vært særdeles heldig med gutten min som både rydder og vasker etter seg. Og ikke har jeg hatt det problemet med mine tidligere heller, men sånn som jeg har forstått det så er mannen din ganske normal , men jeg skjønner godt at du bli oppgitt :-? Nå har jeg vært i byen og handlet hvit kartong i A3 størrelse, lim og tegnetusj. Og et splitter nytt Bonytt som jeg har store planer om å kaste meg over om en stund. Men først skal tegne opp planløsninga over kjøkkenet og grovkjøkkenet, så jeg i det minste får det ut av veien. Da er jeg vel halvferdig med oppgaven tenker jeg, så det går smått men det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #458 Del Skrevet 7. mars 2005 Men først skal tegne opp planløsninga over kjøkkenet og grovkjøkkenet, så jeg i det minste får det ut av veien. Finito Og har vel hatt pausa mi nå så det er vel bare å tasse tilbake til tegnebrettet :-? Skulle så gjærne vært ferdig nåh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #459 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg fikk hvertfall skissert opp horisontalrisset til den andre oppgaven , så da kom jeg ganske langt i dag likevel. I morgen skal jeg, om tempen er like fint og været bra,treffe svigerinna mi og lille M . Tenkte vi skulle tusle litt i butikker, se etter en bursdagsgave og gå på kafe. Senere denne uka skal jeg treffe bestevenninna mi som er her en liten uke nå. Dra på kafe en dag sammen med henne og sønnen hennes for han har jeg ikke sett på mange mnd nå. På slutten av uka skal vi ha en kosekveld hos meg med middag og masse jenteprat. Det blir arti og kjempe kos :-D Formen forverret seg drastisk på kvelden her. Fikk en skikkelig hodepine og vondt i kroppen. Kan hende jeg har sittet litt for lenge med studiene i dag, for jeg merker det godt på ryggen :-? Dessuten satte eggløsninga i gang på ettermiddagen, pokkers eggløsningssmerter Juppen, da var kveldens frustrasjon ute. Blir sikkert en fin dag i morgen Nait nait Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #460 Del Skrevet 8. mars 2005 Kafka: Kan du ikke være så snill å berike dagboka mi med et dikt?? Noe ala det du sendte på PM, det var så fint :-D Klart jeg kan! ‘Break of Day’ STAY, O Sweet, and do not rise The light that shines comes from thine eyes The day breaks not, it is my heart, Because that you and I must part. Stay, or else my joys will die, And perish in their infancy. - siden du er så flink til å ønske meg god natt, så valgte jeg dette lille diktet av John Donne (1572 – 1631) som handler om det å våkne til dager malt i gull, og hvor våre hjerter ser ut til å briste, om vi de skulle miste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg