Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

~

:ler: Det er klart slike episoder setter et sterkt inntrykk på et ungt menneske. Men jeg tror med sikkerhet jeg kan si at ingen varige men vil forekomme.Men jeg kommer aldri mer til å nynne bjelleklang vaffal :roll:

Skal strax gjøre meg klar til å dra inn til byen og bytte jakka. Tenkte jeg skulle ta sparken så slipper jeg å slite meg fullstendig ut.Er jo tross alt 8 km pr. vei.

Har litt vondt i hodet i dag, men så ble det en sein natt også.Kan ha en medvirkende årsak.

I dag er det 8-, noe som er bare barnematen i forhold til gårsdagens 22.

Tusen takk for hilsen Bustis,Baby og Arwen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den linken i dagboken min skulle være til dette

Å ja, den.Jeg tror den filmen er kjempe bra så den skal virkelig jeg få med meg også. Kommer sikkert til å ha vondt i hele meg etter å ha sett den, men enkelte ganger er det greit å få litt perspektiv på ting. Noe jeg tror/håper den gir til alle og enhver som ser den.

har du fått byttet jakken?

Jupp :) Fikk pappa til å prøve den på seg når jeg kom hjem (jeg stod langt unna :roll: ) og den passa mye bedre enn den i går.Den ble ikke så "posete" på han og siden snuppen er litt slankere rundt midja enn papps tror jeg den kommer til å passe ypperlig.

I følge han så var L like lang i arma som XL også.

Akkurat nå skjønner jeg ikke hva som fikk meg til å kjøpe XL, greit at han har muskler men så ille er det da ikke :ler:

Også tusla jeg litt i byen i dag også og traff masse kjente som begynner å komme hjem til vinterferien. Det hørtes ut som om det er den store utekvelden så jeg får ta meg en tur ut med dem og sjekke livet.

Men låner vel bilen til mamms tenker jeg for jeg er langt i fra bra nok til å rangle på fylla. Like greit så husker jeg hva alle andre sier og gjør :ler:

Også sendte jeg bursdagssms til en kompis istad og tilbudte han sykehjemsplass (han ble 26) men bomma visst på dagen for det var i går :-?

Heldigvis tok han det med en god latter og kunne vel ikke gjøre annet for han glemte min også :ler:

Til middag i dag er det fiskegrateng. Tror jeg står over kottelettene i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:ler::ler: ~ altså jeg ler ikke altså :ler: - ikke egentlig :wink:

Jeg må tilstå at det er mye morsommere å lese og høre andre gjør sånt, enn når det gjelder en selv :roll: Jeg har 2 ganger kommet løpende inn på do når min pappa har stått der og gjort det man gjør på do( :wink: ), og hvorfor er det egentlig, i sånne tilfeller, at øya alltid gårfør man klarer å snu seg og gå ut :oops: Grusomt pinlig - sort hull "here I come" :ler::ler::ler:

Godt pappan din var av den sporty typen da :wink:

Sitter hjemme med minsten jeg (naaaaai - big surprise hva :roll: ) VI har øyekatarr begge to :-? Føler meg som en bie her jeg sitter, med de eldgamle 80-talls brillene mine. :o De er virkelig fæle og jeg har ikke råd til å kjøpe nye NÅ; og dermed må jeg gå rundt med de fæle greiene da :roll: i en hel uke :o Gjett om jeg holder meg innendørs nå for tiden da :sjarmor:

I allefall, tenkte jeg at du skulle få en super-duper-ultra-hyper-mega-super ....klem (har du sett Tigergutt????- der hopper nemlig Kengubarnet - en superduperultrahypermegasuper bomp :ler: )

Her er den:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~

OOOiiiiiii, masse hilsner a gitt :D

Vimsevips: Ingen hårsmak. Håper du hadde en fin dag :kose:

Baby-E: Torsdag var fin, men det ble seeeeint. Og det samme gjentok seg i går. Hyggelig å treffe gamle venner da :D

Resten av helga skal jeg ta det med ro og pleie legeme mitt, for selv om jeg var klinke edru og sjåfør både torsdag og fredag skal det ikke mer til før kroppen sier at, det holder nå :-?

Men det var deilig å komme seg ut blandt folk så uansett dårlig form, det var værdt det ;)

Tubby:

Hvorfor er det egentlig, i sånne tilfeller, at øya alltid går dit før man klarer å snu seg og gå ut  :oops:  

Akkurat det har jeg ingen god forklaring på. Man skulle tro at blikket alltid var festa rundt det område hver gang man går inn på do, men det er jo ikke det heller :ler:

Øyekatarr er ikke arti. Det hadde jeg både titt og ofte som unge og da jeg jobba i barnehage. En gang fikk jeg først øyekatarr også en allergisk reaksjon oppå der igjen. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg så ut om monsteret i Ringeren fra Notredam :ler:

Trøsta må nesten bli at så fort man får satt i gang riktig behandling så gir det seg fort. God bedring til dere begge to og en

superduperultrahypermegasuper
:klem: til dere alle sammen ( jeg quot`an jeg :roll: )

De galne har mange artige stunder, som de vettuge går glipp av..

Så enig så enig. Å være normal er ingenting å trakte etter :ler:

Aniola-Fisken: Tuuuuuusen takk i lige mååååååde snuppaaaaaa :kose:

Bustis: Tusen :hjerte: , og right back at yah ;)

Meteora: :klem: Håper du har det fint :D

Trøfflus: Seffølgelig, any time beibeh :sjarmor: Den eneste betingelsen er at du kjøper en duffelcoat i knelengde :ler:

¤Arwen¤: Bare vent, han skal nok få igjen :sjarmor: Det var den fineste linken jeg har sett på lenge, tusen tusen :hjerte::hjerte: takk.

Skal se om jeg finner en minst like fin en til deg også ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Formen er som sagt elendig og kroppen krangler som bare rakkæ`rn, men det har vært akk så værdt det :)

Jeg kjørte både torsdag og i går for formen tilsa ikke noen store utskeielser, og etter det formen tilsier i dag var det nok like greit for ellers hadde jeg ikke sittet her ;)

Men jeg hadde det koselig likevel.Bare det å gå ut og se mennesker er stort for meg for tiden og når attpåtil disse menneskene er gode venner jeg knapt ser utenom spesielle anledninger er det enda hyggeligere.

Men fytti katta så mye turister.Har ikke sett på maken jeg :o

Også fikk jeg så mange komlimanger :o

Det ble nesten litt mye etter hvert.Litt ubehagelig å bli målt opp og ned av alt og alle.Men i bunn og grunn kjempe trivelig selvfølgelig.

Alltid koselig at folk synes man ser bra ut, og berusa gutter bare renner det ut av så jeg har en del fine gullkorn å dra frem på heller dårlige dager :ler:

Jeg hadde på meg sort bukse, en sort v-utringet blondetopp med en beige cordblazer over og sorte sko med hæler.

Cordblazeren ble kjøpt i går og er fra Only.Litt innsvingt i midjen med to lyse knapper å kneppe igjen.Den var knallfin så anbefales virkelig :wink:

Så etter en trist og tung tasse hjemme alene periode kan man trygdt si at egoet mitt har fått et solid påfyll og vel så det :sjarmor:(åkeji, back to earth :roll: )

I går var litj-broren min på byen.Traff på bestekompisen hans da det lei på litt og fikk høre at småen satt møkkafull borti gangen et sted, før han la an på meg.Den lille plutten på 19 år som jeg har kjent siden han gikk i barnehagen :ler:

Da jeg fant igjen broren min var han hverfall oppegående og skulle ikke hjem nei :roll:

Så imens jeg ventet på han så kjørte jeg bestekompisen min hjem og noen kamerater av han. Ble med inn til kompisen min og satt en stund og prata på kjøkkenet over et glass brus.

Han har vært i gjennom en del vonde greier det siste året og har vel stort sett tidd stille om det, så både på torsdag og i går snakket han som en foss mens tårene pipla frem i øyekrokene hans :-(

Jeg sa til han at han måtte jo ikke prate om det hvis han ikke ville, selv om det var han selv som tok initiativet til det. Men han sa han ville gjærne si dette til meg, for han følte jeg var den eneste han kunne si dette til for jeg kjente han jo på godt og vondt fra før.

Og det er sant for han har en sterk tendens til å gjøre seg mye tøffere enn han er til andre.Det er så snedig å se, mens rundt meg så er det helt ok å være seg selv liksom.

Men jeg har fryktelig vondt av den gutten for han har dype sår i seg.Skal bli mye flinkere til å treffe han for han bor ikke så forferdelig langt unna.Hittil har vi brukt myegodt mobil for å holde kontakten.

Så da jeg skulle dra ga han meg en klem og sa han var glad i meg, og det var litt snedig å høre for vi har kjent hverandre i 10 år uten at det er blitt sagt. Men selvfølgelig godt å høre at man betyr noe for noen og blir satt pris på.

Klokka 04.30 ringte småen og ville hjem.Så jeg kjørte og henta han, skyssa kompisen hans hjem og fikk velta gutten i seng klokka 05.00 i dag tidlig :ler:

Har så vidt sett snurten av han i dag morges da han helte i seg en halv kartong jus og ; joooooo da, formen var fin den :lol:

Snakket med kjæresten mye i går.Han satt på flyplassen og venta på flyet hjem som ble utsatt og utsatt og utsatt igjen.

Hjemme nordpå hadde kompisen hans laget velkommenhjem fest til han, bestilt pizza,kjøpt inn drikke og bedt inn en hel haug med medsoldater. Problemet var vel bare at da pizzaen kom satt snuppen på gardermoen enda og trodde kanskje han kom hjem i 00.30 tida :-?

Har ikke fått snakket med han i dag da, så jeg er litt spent på hvordan det gikk seg til.

Tror jeg glemte å skrive det med han stod på eksamen nummer 2 også.Flinke gutten min :tommelsmil:

Nå må jeg slutte for dette ble et laaangt innlegg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Så flott at Snuppen din stod på eksamenen sin da, ikke no er bedre enn at ting går i riktig retning :wink: - sånn i retning av Rena håper jeg, med tiden :ler::ler::ler:

Tenkte jeg skulle gi deg en stor :klem: for de gode ordene dine i dagboka mi, du er en knupp :wink:

Heldigvis har øyekatarren roet seg betraktelig hos både meg og minsten, nå er det i grunnen bare tiden som gjenstår - du vet, dryppe to dager etter symptomfrihet osv :roll: - Og forfengeligheten min er jo litt "nede" for tiden dah, her jeg sitter med de grusomme brillegluggene mine, som dessuten funker dåååårlig, når man er utenfor hjemmets kjente og etterhvert så kjære vegger :sjarmor::ler: - Har et fåfengt håp om å kunne sette på meg noen daglinser i hvertfall, på mandag, bare håper inderlig at det funker :sur:

Ha en fin helg bertus :kose:

Penger gjør ingen glad, men det er bedre å gråte i en Jaguar enn på bussen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn i retning av Rena håper jeg, med tiden :ler:  :ler:  :ler:

Ja, det er godt mulig.Men her skjer ting så fort at du får vel ikke vite noe før jeg banker på døra di :ler2:

Vet du, mamms og papps hadde rydda soverommet sitt her en dag, og mammsen fant igjen et eldgammelt brillepar fra begynnelen av 80 tallet. Skikkelig svææære klanker med colaglass og i attpåtil lys grønn farge :lol:

Men du vet at moten vender jo alltid tilbake, så for alt du vet kan det hende du er fashionably just right om du hadde vært i New York :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Teletubbien
Men du vet at moten vender jo alltid tilbake, så for alt du vet kan det hende du er fashionably just right om du hadde vært i New York

:danse::smoke::danse: Oh yeah....

Send meg et par orange cordfløyelsbukser og en brun genser da, så jeg virkelig er gjennomført :briller:

Nå skal jeg følge det rådet du ga meg for en ukes tid siden og slå meg på flaska :sjarmor:

See U :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Jøss, skal si det tar på å være ungdom i 2 dager :roll: Men til tross for dååårlig form og skikkelig hodepine har jeg fått gått meg en tur og gjort meg ferdig med teorien på studiene. Så da var det bare å sette seg ned med ny oppgave igjen, og for en oppgave. Noe så omfattende. Har jeg ikke sittet ut og bort før kommer jeg definitivt til å gjøre det nå :o

Har også hatt besøk av en tante og ei kusine langveis i fra. Fikk bursdagsgave, 2 bokser for å ha i kjøleskapet.En for å ha smør i og en for å ha brunost i med "gulv" som man flytter oppover ettersom brunosten blir mindre. Smart jah ;)

Mamma har også pratet med søstra si som bor litt i utkanten av Oslo, og hun hadde sagt at jeg kan få bo hos henne når jeg flytter nedover på skole. Hvertfall til å begynne med så fikk vi se, for hun har et svært hus alene. Begge søskenbarna mine har flytta ut og onkel døde for et drøyt år siden, så hun sitter igjen alene stakkars.Da håper jeg sønnen hennes, altså mitt søskenbarn flytter tilbake. Han er året eldre enn meg og er ferdig med studier til sommeren.Hadde vært artig og hatt i nærheten også.

Hun bor et lite stykke unna stedet jeg skal gå på skole så jeg blir avhengig av buss, men det gjør da ikke noe. Så snill hun er :hjerter:

Resten av kvelden blir jeg sittende her, sikkert :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...