Gjest baby-E Skrevet 15. februar 2005 #241 Del Skrevet 15. februar 2005 bare titter innom med en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #242 Del Skrevet 15. februar 2005 Takkar så mykke Baby :D Håper du er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. februar 2005 #243 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #244 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvordan står det til? Det går fint :D Vært ute å gått en tur i dag,kaldt men godt likevel.Også får man så god samvittighet etterpå Skal lese fag senere i kveld, også må jeg oppom leiligheta og hente noen klær senere. Akkurat nå forsøker jeg å laste ned noe musikk fra WinMix, men det går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #245 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har flytta,inn hit tydeligvis. 500 innlegg på en bitte liten drøy mnd. og en dagbok på 17 sider Tror det er på sin plass med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #246 Del Skrevet 15. februar 2005 til deg,fordi du er så god med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. februar 2005 #247 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har flytta,inn hit tydeligvis. 500 innlegg på en bitte liten drøy mnd. og en dagbok på 17 sider - såpass må man da unne seg Alwa Er litt tiltaksløs i dag jeg..Ikke at jeg ikke har nok å ta fatt på altså, men lyst - nix. Leser i den "Nye" Henning Mankell boka jeg kjøpte på Mammutsalget i steden, det er mye gøyere Håper du har en fin-fin dag vennen Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #248 Del Skrevet 16. februar 2005 Heisann vennen! Hvordan er det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. februar 2005 #249 Del Skrevet 16. februar 2005 ~ Huset var kjempe stort og fint.Likte godt planløsninga på det.Det er hvertfall plass til en del unger inni der ser jeg Kan jeg spørre hvor mye dere må ut med for et sånt hus? listeprisen er på 1 800 000 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #250 Del Skrevet 16. februar 2005 ~ Bustis; fordi du er den du er det Alle har sånne dager Tubby.Jeg driver å har flere i slengen å jeg da Men det kommer seg alltid. Dessuten er jo å lese en god bok å gjøre noe det også da Hellu baby Har det egentlig ganske greit.Formen er ok den, og det holder for meg det listeprisen er på 1 800 000 :o Åh oiiiiiiiiiiii :o Det var jo en eehhmm, grei pris det Men se hva du får for pengene da, et eget walk in closet. DET er det ikke mange som kan skryte på seg da Hadde dere tenkt å bygge i Oslo området da eller? Uansett så kommer jo pris på tomt oppå der igjen (stort sett,ikke sant :klø: ) og da kan jo prisen plutselig bli en hel del større, spesielt i området rundt Oslo. Nei, dette er en prioriterings sak.Men prisforskjellen er vel ikke så stor mellom de største og de mellomste husene vel?? Og de små bli jo fort litt for små også. ~~~~~~~~~~~~~~ I dag har jeg vært i byen med mamma og bestemor.Gått rundt og kost oss på marked.Masse folk og mye å kikke på. Kjøpte bursdagsgave til kjæresten. En militærgrønn (en farge jeg vet blir godt mottatt ] fleece jakke fra Berghans.Da blir han god å myk å holde rundt tenker jeg Var veldig usikker på størrelsen da, for han er en slank gutt men har jo trent en del i løpet av livet, så han har greit med muskler på overkroppen Men XL var faktisk ikke så stor i størrelsen så jeg satsa på den.Heller litt for stor enn litt for liten. Traff mange kjentfolk i dag, blandt annet en venninne jeg ikke har sett på drøye året og hennes kjæreste. Når jeg først sa hei så hun bare på meg og sa; kjenner jeg deg? Ja, det gjør jeg vel. Hvor lenge har du vært blond da??? Det var noe veldig kjent med deg skjønner du Kjæresten hennes kjenner jeg også ganske godt, for han var så forelska i meg på vgs.Vi hadde en mer eller mindre pinlig vil-du-bli-kjæresten-min episode hvorpå jeg måtte komme med den jeg-liker-deg-veldig-godt-som-venn-men-ikke-mer-talen Han er fremdeles gulle god, men var vel ikke helt min type. Men folk begynner å komme hjem på vinterferie da, juppi Da vi var ferdige i byen skulle jeg gå hjem mens mamms og bestemor kjørte.Turen er på ca 9 km, akkurat passe. Men i løpet av den turen fikk jeg smertelig ærfare hva Lassie mente med å ikke spise grillmat etter en galleoperasjon. Jeg måtte jo ha noe å tære på under turen så jeg kjøpte meg en kottelett og spiste på veien. La oss si det slik; alt gikk bra, men det var en temmelig traumatisk opplevelse likevel Nå skal jeg sitte her litt til.Så skal jeg lese fag og i kveld er det LOST og Idol igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. februar 2005 #251 Del Skrevet 16. februar 2005 Åh oiiiiiiiiiiii :o Det var jo en eehhmm, grei pris det Men se hva du får for pengene da, et eget walk in closet. DET er det ikke mange som kan skryte på seg da Hadde dere tenkt å bygge i Oslo området da eller? Uansett så kommer jo pris på tomt oppå der igjen (stort sett,ikke sant :klø: ) og da kan jo prisen plutselig bli en hel del større, spesielt i området rundt Oslo. Nei, dette er en prioriterings sak.Men prisforskjellen er vel ikke så stor mellom de største og de mellomste husene vel?? Og de små bli jo fort litt for små også. Skal ikke bygge i Oslo, og har planer om å gjøre litt av jobben selv, og som du sier så er ikke prisforskjellen stor til de litt mindre husene. digg hus ja. Soverommet og badet og garderoben er drømmen! Shopping er moro!! Og det er Idol også. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #252 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei vennen! Høres ut som om du har hatt det koselig i dag, bortsett fra den lille ulykken med grillmaten da... Var du veldig mørl i håret før eller? siden hun nesten ikke kjente deg igjen? Idol og LOST på meg i kveld også Ha en fortsatt fin kveld snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2005 #253 Del Skrevet 16. februar 2005 Høres ut som at du har hatt en koselig dag. Det er bra - utenom den kottelett-episoden da. :fy: Onsdag og LOST igjen!! :o Tiden går fort. *KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #254 Del Skrevet 16. februar 2005 Onsdag og LOST igjen!! :o Tiden går fort. *KLEM* syns jeg å....syns nesten det var i går jeg så det sist jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #255 Del Skrevet 16. februar 2005 Se her ja. Nå hadde jeg nesten glemt den kottelett-episoden jeg, også ripper dere opp i alt igjen Men jeg må nå slenge med at jeg gjorde ikke på meg altså.Måtte bare ta en liten avstikker på veien. Det som er virkelig flaut er at jeg kun var knappe en sving unna huset og den "lette" jogginga hjalp visst ikke på situasjonen noe særlig :oops: Jeah,jeah, må man så må man Huset er jo kjempe fint Arwen.Skjønner godt at dere falt for det.Dessuten er det tross alt ikke så forbaska mya man sparer på å kjøpe hus heller.De som er nye koster gjærne en god del og de som er godt brukt må gjærne påkostes en del, så da er man er jo egentlig like langt. Jeg tror hvertfall dere får mye for pengene om dere går for huset Baby-E: tja, en god del.Har vært alt fra mørkebrun til ravnsvart.Før jeg stripa det var det vel en mellomting tenker jeg. Må jo fornye sæh litt :ekstra kul: Middis: Itte no mer kottis på meg hvertfall Tiden går veldig fort.Er da ikke så lenge til helg igjen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #256 Del Skrevet 16. februar 2005 Svinser innom med et lite Hellu ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #257 Del Skrevet 16. februar 2005 Hellu du Takk for praten før i kveld Dette har vært en meget minnerik kveld må jeg si. Jeg snakka med kjæresten på telefon i sted og spurte sånn rent hypotetisk selvfølgelig (jeg understreka det da ) om jeg skulle kjøpt en jakke til han, hva slags størrelse det måtte blitt.Og da sa han at det holdt stort sett med L :-? Sikkert litt dumt at jeg røpte gaven hans, selv om det var et rent hypotetisk spørsmål, men jeg er så redd den skal bli for stor, for siden det er en hel mnd til bursdagen hans får han sannsynligvis ikke bytta den :-( Så jeg tror jeg drar til byen igjen i morgen og bytter til en L. Og passer den ikke får jeg gråte over det da.... Dessuten tror jeg han fikk inntrykket av at dette var en parkaslignende ytterjakke så, greit nok Det som var litt...............eehh...morro er vel ikke et helt velvalgt ord i denne sammenheng men Etter at jeg hadde snakke md kjæresten fikk jeg pappa til å prøve på seg jakka.Han er dog litt større en kjæresten men. Og dette var ca 3 minutter før Lost skulle begynne og jeg skulle ordne meg kveldsmat før den begynte OG se om jakka passa. Så litt småstressa som jeg var surra jeg rundt pappa og skulle stramme noen strikk på siden av jakka. Og akkurat i det jeg skulle ta tak i fronten på jakka for å dra den ned litt og legge jakka til rette bomma jeg, skikkelig Kort fortalt så tok jeg et skikkelig tak i utstyret til pappa :o Og da ble jeg ENDA mere stressa. Og attpåtil begynte jeg å le, skikkelig. Men fikk jo stotra frem noen å, kjære vene, beklager, det var jo ikke meninga fraser. Jeg var sikkert kjempe grom der jeg stod med mitt tomat tryne og kjempe lo av tissen til pappa :oops: Men pappa er en sporty kar og tok det pent. Dattera derimot er svært svært prega av en nesten-drite-på-seg-episode og en durabelig bjelleklang på en og samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. februar 2005 #258 Del Skrevet 17. februar 2005 Mornings Du hadde none fine episoder i går ja Ha en fin dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #259 Del Skrevet 17. februar 2005 For oss andre høres det litt festlig ut,men forstår godt at det ikke gjør det for deg! Håper du er kommet deg etter ydmykelsen takk for besøk i dagboka mi de siste dagene. Oppmuntringer og trøst,du er kjempe god,jeg blir helt rørt. Håper du får en fin dag,gode du. det fortjener du virkelig. Kjempe bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2005 #260 Del Skrevet 17. februar 2005 huff da.. men jeg måtte bare le når jeg leste det Selv om jeg sikkert helst hadde sunket ned i et stort svart hull hvis det hadde skjedd meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg