Gå til innhold

Testet tinder: ingen matcher!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, shakil skrev:

Jeg forsket på tinder i 2013. Ga samme resultat

Jeg la ut bilde av en fyr i g-streng. Og et annet bilde av en liknende modell. Det var faktisk to forskjellige fyrer. Teksten var nådeløs og skikkelig douchebag aktig. Fikk til og med match med en kjent blogger, som hadde lagt ut tips om hva menn burde gjøre for å få match på tinder. Hun brøt sine egne råd btw. 

Endte opp med 450+ match. Damene kasta seg etter meg. Helt vilt.

De mistet alt som heter rasjonalitet. Husker ikke hvor mange nummer jeg fikk. Var dagen jeg innså damer er fulle av drit. Vær ihvertfall ærlige og si dere vil ha en attraktiv mann utseendemessig. Så kan man jobbe opp mot å bli det da. Er ikke verre enn det. Men denne kollektive lyvingen om at det indre er viktig, når man anonymt og bak lukkede dører helt klart mener noe annet, er jo bare helt latterlig.

Ut fra nysgjerrighet. Hvem modell var dette? Ser for meg en standard mann med sleik og tredagersskjegg. Stemmer dette? :P 

Anonymkode: f0120...1c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BerntJohnny
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra nysgjerrighet. Hvem modell var dette? Ser for meg en standard mann med sleik og tredagersskjegg. Stemmer dette? :P 

Jeg fikk match med ei venninne faktisk. Hun påpekte jeg skulle valgt noen annen, enn en C kjendis fra storbritannia eller noe. Jaja, godt det er noen som vet hvem disse hunksa er

Aner ikke hva han het

Endret av BerntJohnny
AnonymBruker
Skrevet

Elsker når dere kommer med prosenttall og analysedata fra "forskningene" deres. LOL.

Anonymkode: dc8ea...189

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Elsker når dere kommer med prosenttall og analysedata fra "forskningene" deres. LOL.

Hehe, ta det for det det er da :) Alle skjønner dette ikke er seriøs forskning akkurat som KG ikke er et veldig seriøst forum. Helt greit å gjøre slike anslag for å poengtere ting.

Gjest BerntJohnny
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse tallene kommer fra flere menn som har delt sine erfaringer. Det er ikke bare meningsløs forskning, "lol"

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være kjekk utseendemessig og fotogen for å få tinder til å virke som mann. De fleste normale menn får lite matcher på tinder så dette er ikke noe nytt.

Anonymkode: 2bf4c...6be

Dette!!!,

Anonymkode: a41f7...a3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem modell var dette?  

Men i svarte heiteste helvete da! HVILKEN modell! :raven:

Anonymkode: e9fd7...949

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men i svarte heiteste helvete da! HVILKEN modell! :raven:

Anonymkode: e9fd7...949

Hvorfor grunn har du til å bli så sinna?

Anonymkode: d6b9b...c0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å komme med noe skikkelig statistikk fra tinder når tinder ikke viser statistikken sin noen steder. Link gjerne hvis du vet hvor du finner den. Man har statistikk fra andre datingapper og det er ikke helt fjernt å tenke at tendensene man ser der også er tilstede på tinder.

https://medium.com/yulyas-blog/what-real-statistics-tells-about-tinder-and-how-to-get-more-matches-according-to-it-8e984b822813

Les denne, den er interessant. 

Anonymkode: 2bf4c...6be

Skrevet

Til TS: selfies i speilet er fullstendig no-go for min del uansett hvor attraktiv han måtte være. Hvis du har absolutt ingen bilder tatt av andre så kom deg i det minste opp på en haug/fjell og ta en selfie der eller aller helst møt noen kompiser og si det som det er, du trenger noen bilder til Tinder-profilen din

Husk å smile sånn at du ser avslappet ut i ansiktet

AnonymBruker
Skrevet
På 23.7.2017 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Bestemte meg for og teste tinder. Tok tre bilder og la ut. Jeg er ikke så mye venner da jeg har flyttet til et sted der jeg ikke har fått kontakter enda. Jeg føler likevel jeg ser ok ut. Men likevel fikk jeg NULL matcher. Aner ikke hvor mange jeg sveipet, men etter første døgnet ble jeg litt frustrert så jeg bare liket alle damer innenfor en viss avstand. INGENTING. Jeg likte som sagt alle damer, også damer forholdsvis kraftige, og strengt talt under min standard. Er det fordi jeg ser ut som en ensom ulv på bildene? Samme klær, lys og kameravinkel, åpenbare selfier av meg selv? 

Personlig tenker jeg ikke så mye på når damer på tinder bare har selfier av seg selv foran speilet, men sosial status synes langt viktigere for kvinner. Hva tror dere? Slår ensomulv alarmen inn når dere sånne menn på tinder?

Det er slik livet på tinder er som mann, så ikke ta deg så veldig til deg :)

På 23.7.2017 den 3.21, Perle skrev:

Kjenner jeg blir sur på vegne av større kvinner. Hvorfor i all verden skal de behøve å like bildene dine noe mer enn andre?!? 

Det er fakta at kvinner på tinder som er feit har lavere standard for å sveipe til høyre.

Anonymkode: efa7f...faf

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporing, samt svar til dette

sofie777, mod

AnonymBruker
Skrevet

De jeg sveiper nei på er:

Bilder av vedkommende på skitur, i en kano, på en fjelltopp, i en klatrevegg

Tydelig poseringsbilder hvor de gjør til memikken i ansiktet

Bilder med fler, hvem er deg?

Bilder med harry solbriller og caps

Cocky tekst.

Tekst med høyde og penis størrelse

Har du derimot ett fint bilde hvor du smiler naturlig, og en fengende tekst som gir meg ett lite inntrykk av hvem du er og jeg syntes du er attraktiv så sveiper jeg høyre. Tror det er likt for de fleste jenter.

I ditt tilfelle har du samme klær på i 3 bilder? Jenter legger merke til detaljer å jeg ville tenkt at du var typen som kunne gå i de samme klærne i flere dager, noe som er turn off!

Anonymkode: 43a3c...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...