AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #22 Skrevet 23. juli 2017 31 minutter siden, amativeReflection skrev: Du har vel brutt regel en eller regel to da. Hva mener du her? Til alle dere andre vil ejg si tusen takk for gode råd! Anonymkode: f0120...1c3
ajarRun Skrevet 23. juli 2017 #23 Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du her? Til alle dere andre vil ejg si tusen takk for gode råd! Anonymkode: f0120...1c3 Regel nummer en er å være attraktiv. Regel nummer to er å ikke være uattraktiv. Følger du de to får du napp. 5
Teethgrinding Skrevet 23. juli 2017 #24 Skrevet 23. juli 2017 Det høres ut som bildene sine fikk deg til å fremstå som creepy. Jenter har allergi mot creeps. Derfor må slike tendenswe unngås for enhver pris. Det er ikke en gyldig unnskyldning å si at man ikke er 'flink med sosiale medier' eller 'å ta bilder av seg selv'. Da er det noe du må investere tid på å få til. Så enkelt. Er man creep på nettet er man som regel creep irl.
_Mayhem_ Skrevet 23. juli 2017 #25 Skrevet 23. juli 2017 (endret) Jeg har bare bilder tatt av meg selv, bortsett fra ett. Jeg som mann har vanskelig for å be andre ta bilder av meg, det føles litt kleint og mine kompiser samt meg selv er jo ikke flinke til å ta bilder av hverandre som mange damer er så derfor blir det slik. Kommet ut av ett langvarig forhold og vi var ikke flinke til å ta bilder av hverandre. Mine bilder er rimelig enkle, to av dem er bare med meg selv og ett smil, en er ett nøytralt kroppsbilde tatt av andre, og det siste er ett bilde av meg selv mens jeg gjør det jeg liker best med ett smil. Får ganske mange matcher. Har også skrevet noe i profilen da. Lurer på hva folk som ikke skriver noe bruker all den tiden de sparer på? Endret 23. juli 2017 av _Mayhem_
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #26 Skrevet 23. juli 2017 Ts, kvinner er svært selektive på tinder og andre datingsider. Ikke la deg plage av det. I gjennomsnitt liker kvinner 15 prosent av profiler. Menn liker 50 prosent. Vi menn har en mer logisk tankegang når det kommer til dette. Kvinner liker rundbrennere. Du må nok møte kvinner i det virkelige liv. Da blir det litt enklere stort sett. Anonymkode: 50214...4c2 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #27 Skrevet 23. juli 2017 Fascinerende at hvis en mann sier han ikke finner "frodige" damer attraktive, så er han slem og vemmelig, mens kvinner - de kan rakke ned og kalle menn ekle og stygge og feite. En feit mann det motsatte av en "frodig" kvinne som betyr nøyaktig det samme men med et "penere" ord. Anonymkode: e9fd7...949 1
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #28 Skrevet 23. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner liker rundbrennere. Anonymkode: 50214...4c2 Eh. Nei. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #29 Skrevet 23. juli 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fascinerende at hvis en mann sier han ikke finner "frodige" damer attraktive, så er han slem og vemmelig, mens kvinner - de kan rakke ned og kalle menn ekle og stygge og feite. En feit mann det motsatte av en "frodig" kvinne som betyr nøyaktig det samme men med et "penere" ord. Anonymkode: e9fd7...949 Hvor kan kvinner rakke ned på overvektige menn uten å få pepper for det? Og det er helt greit at menn ikke finner overvektige kvinner attraktive, men det er fortsettelsen som provoserer meg, når fortsettelsen blir at "jeg matcher ikke engang med de feite og stygge damene som burde like menn som er mindre attraktive enn meg". Anonymkode: a046a...83d 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #30 Skrevet 23. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig tenker jeg ikke så mye på når damer på tinder bare har selfier av seg selv foran speilet, men sosial status synes langt viktigere for kvinner. Hva tror dere? Slår ensomulv alarmen inn når dere sånne menn på tinder? Anonymkode: f0120...1c3 Du må være kjekk utseendemessig og fotogen for å få tinder til å virke som mann. De fleste normale menn får lite matcher på tinder så dette er ikke noe nytt. Anonymkode: 2bf4c...6be 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #31 Skrevet 23. juli 2017 Ellers en digresjon angående feithet. Går man på AppStore finnes apper som heter: Fit the Fat Fit the Fat 2 Fat no more Wedding Fat to Gym Fit 2 Fatify yourself Apper som latterliggjør feite/frodige folk. Så lenge sånt er tilgjengelig overalt i samfunnet vil de ha et negativt syn på seg. Anonymkode: e9fd7...949
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #32 Skrevet 23. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts, kvinner er svært selektive på tinder og andre datingsider. Ikke la deg plage av det. I gjennomsnitt liker kvinner 15 prosent av profiler. Menn liker 50 prosent. Vi menn har en mer logisk tankegang når det kommer til dette. Kvinner liker rundbrennere. Du må nok møte kvinner i det virkelige liv. Da blir det litt enklere stort sett. Anonymkode: 50214...4c2 Om de liker rundbrennere er jeg vel ikke så sikker på, men kvinner legger vel gjerne mer innsats inn å fremstå som attraktive på bilder. 50% høres ut som et ganske godt anslag på hvor mange jeg likte før jeg gikk bananas og like alle, og det er jo fordi det er veldig mange vakre jenter, men de har jo samtidig mye virkemidler og kjennskap til hvor og hvordan de tar seg best ut. Jeg hadde ikke tatt noe av meg selv før i det hele tatt egentlig. Anonymkode: f0120...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #33 Skrevet 23. juli 2017 ^ TS overfor btw Anonymkode: f0120...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #34 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan kvinner rakke ned på overvektige menn uten å få pepper for det? Og det er helt greit at menn ikke finner overvektige kvinner attraktive, men det er fortsettelsen som provoserer meg, når fortsettelsen blir at "jeg matcher ikke engang med de feite og stygge damene som burde like menn som er mindre attraktive enn meg". Anonymkode: a046a...83d Jeg har moderert meg. Det var en stygg kommentar fra min side. Helt ærlig så var som regel de jeg avslo i starten sjeldent tjukke jenter, og jeg likte bilder av flere kraftige jenter men som likevel var svært pene i mine øyne. Jeg tar ikke bort noe fra meg selv, men dessverre føler jeg det er blitt så normalisert å rakke ned på tykke folk i dagens samfunn at jeg fort blir en av de jeg ikke ønsker å være selv. Så igjen, vekten har egentlig ikke så ofte noe med attraktivteten å gjøre, bortsett fra når vi snakker sykelige overvektige. Hilsen ts Anonymkode: f0120...1c3 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #35 Skrevet 23. juli 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må være kjekk utseendemessig og fotogen for å få tinder til å virke som mann. De fleste normale menn får lite matcher på tinder så dette er ikke noe nytt. Anonymkode: 2bf4c...6be Det er det som irriterer meg. Jeg har jo fått positiv oppmersomhet fra svært attraktive jenter irl, som jeg helt ærlig trodde var over min liga, men på tinder matcher jeg plutselig ikke med noen som helst. Jeg går nok for en kombinasjon av dårlige bilder/skills og at jeg rett og slett fremstår creepy. En ting er jo dårlige bilder, men når jeg ikke matcher med en eneste en må det være noe med vibbene jeg sender ut i tillegg. Anonymkode: f0120...1c3
Sykkelkopp Skrevet 23. juli 2017 #36 Skrevet 23. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Mer attraktive damer er nok mer selektive. Logikk. Anonymkode: f0120...1c3 Haha, ikke på tinder- om de så ikke har tatt vare på seg selv i det hele tatt(feit/ustelt) så kan de være kresnere enn fine kvinner er i virkeligheten
Sykkelkopp Skrevet 23. juli 2017 #37 Skrevet 23. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går nok for en kombinasjon av dårlige bilder/skills og at jeg rett og slett fremstår creepy. En ting er jo dårlige bilder, men når jeg ikke matcher med en eneste en må det være noe med vibbene jeg sender ut i tillegg. Anonymkode: f0120...1c3 Det er en kombinasjon av at du ikke er blant de kjekkeste mennene på tinder og at de kjekke menna også sveiper mens de ser på game of thrones eller etter 12 øl 1
Sykkelkopp Skrevet 23. juli 2017 #38 Skrevet 23. juli 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ellers en digresjon angående feithet. Går man på AppStore finnes apper som heter: Fit the Fat Fit the Fat 2 Fat no more Wedding Fat to Gym Fit 2 Fatify yourself Apper som latterliggjør feite/frodige folk. Så lenge sånt er tilgjengelig overalt i samfunnet vil de ha et negativt syn på seg. Anonymkode: e9fd7...949 Så lenge feithet fører til lavere energi i hverdagen og mer dødsfall enn røyking vil det føre til et negativt syn på seg selv takk for app tips Endret 23. juli 2017 av Sykkelkopp 1
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #39 Skrevet 23. juli 2017 (endret) Du som mann må være hot. Damer tenker med øynene. Sett deg i skoene til damene. Hva er det de er opptatt av fra ung alder? Jo, det er utseendet. Så går de på tinder og ser disse mennene. De samme gutta som trener mye, ser bra ut, har fint hår og kler seg bra. Disse gutta som likner fantasiene deres fra sosiale medier og media generelt. Du har ingenting å stille opp mot disse, kompis. Det er den brutale sannheten. Ikke vær feit. Se bra ut. De sitter og sveiper. Første de ser på er utseendet. Så ser de på profilteksten, i håp om å finne ut om han er kjærestemateriale. Er han derimot en fuckboy, og hun er gira, så gir hun det en sjanse. Hun vet hva hun går til. Nemlig sex Spørsmålet er derimot hva du ønsker å oppnå i en arena hvor kvinner har all makta? Bedre å møte de i det virkelige liv, hvor du kan legge på litt sjarm og forføre de. Selv stygge menn får seg dame, men de må overbevise henne. Er du bare tekst på en skjerm, og noen få fattige bilder, så må du virkelig skille deg ut. Damer vil ha den beste mannen i rommet. I dette tilfellet, Tinder. Endret 23. juli 2017 av BerntJohnny
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #40 Skrevet 23. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestemte meg for og teste tinder. Tok tre bilder og la ut. Jeg er ikke så mye venner da jeg har flyttet til et sted der jeg ikke har fått kontakter enda. Jeg føler likevel jeg ser ok ut. Men likevel fikk jeg NULL matcher. Aner ikke hvor mange jeg sveipet, men etter første døgnet ble jeg litt frustrert så jeg bare liket alle damer innenfor en viss avstand. INGENTING. Jeg likte som sagt alle damer, også damer forholdsvis kraftige, og strengt talt under min standard. Er det fordi jeg ser ut som en ensom ulv på bildene? Samme klær, lys og kameravinkel, åpenbare selfier av meg selv? Personlig tenker jeg ikke så mye på når damer på tinder bare har selfier av seg selv foran speilet, men sosial status synes langt viktigere for kvinner. Hva tror dere? Slår ensomulv alarmen inn når dere sånne menn på tinder? Anonymkode: f0120...1c3 Der har du svaret. Uansett hvor kjekk og pen en mann er, hadde dette vært venstresveip med en gang for min del. Anonymkode: 66442...d6b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå