Gå til innhold

Testet tinder: ingen matcher!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi jeg ser ut som en ensom ulv på bildene? Samme klær, lys og kameravinkel, åpenbare selfier av meg selv? 

Anonymkode: f0120...1c3

Du la ut tre bilder der du har samme klær, samme vinkel og lys? Det viser jo egentlig hvor lite tid og engasjement du har lagt i denne profilen. (Og jeg trekker konklusjonen at du er litt lat og liker enkle løsninger ut i fra de bildene. Et bilde hadde vært bedre, enn tre like)

Anonymkode: 18092...f7e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Marsvinet
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestemte meg for og teste tinder. Tok tre bilder og la ut. Jeg er ikke så mye venner da jeg har flyttet til et sted der jeg ikke har fått kontakter enda. Jeg føler likevel jeg ser ok ut. Men likevel fikk jeg NULL matcher. Aner ikke hvor mange jeg sveipet, men etter første døgnet ble jeg litt frustrert så jeg bare liket alle damer innenfor en viss avstand. INGENTING. Jeg likte som sagt alle damer, også damer forholdsvis kraftige, og strengt talt under min standard. Er det fordi jeg ser ut som en ensom ulv på bildene? Samme klær, lys og kameravinkel, åpenbare selfier av meg selv? 

Personlig tenker jeg ikke så mye på når damer på tinder bare har selfier av seg selv foran speilet, men sosial status synes langt viktigere for kvinner. Hva tror dere? Slår ensomulv alarmen inn når dere sånne menn på tinder?

Komplett taper-alarmen er det som utløses. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Arcturus skrev:

Det høres ut som bildene sine fikk deg til å fremstå som creepy. Jenter har allergi mot creeps. Derfor må slike tendenswe unngås for enhver pris. Det er ikke en gyldig unnskyldning å si at man ikke er 'flink med sosiale medier' eller 'å ta bilder av seg selv'. Da er det noe du må investere tid på å få til. Så enkelt. 

Er man creep på nettet er man som regel creep irl. 

Du har skjønt det. Hilsen alle jenter noensinne. 

Anonymkode: e4776...d45

• Liker 5
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv noe i teksten din som gir de litt å gå på. Heller "Hei! Jørn her, 34 år gammel hundepappa til en bassetthund , jobber med xx og interessert i xx, xx, xx. Skriv om du føler noe treffer :) "   Da er det mye lettere å forme en melding ut fra noe informasjon du gir, "Hei, så hyggelig du har hund/moro du driver på med xxhobby det har jeg også gjort" osv.
enn bare " Mann 34 Sekretær i Nordea. "

Anonymkode: 209f3...29f

For noe tull :) Man kan få massevis av matcher om man ikke har tekst i det hele tatt, er nok bedre det enn det rådet der :)

TS: Tre selfies holder ikke. Bedre å ha bilder tatt av andre hvor det ikke ser ut som om du er klar over at du blir fotografert :)

Endret av JackIost
AnonymBruker
Skrevet

1) Alle typiske selfier ser retarderte ut. Har du noen gang lagt merke til at seriøse folk aldri legger ut selfier på sosiale medier? Når du tar selfier så viser du at du for det første har null sosiale antenner, for det andre at du ikke har noen sosialt liv og for det tredje at du ikke gidder å prøve en gang. Ingen vil date en sånn person. 

2) Jeg vedder på at du har steinansikt på bildene. Det er skikkelig no go. Det får deg til å se ut som en psycho. Du vet at menn i kjærlighetsrelasjoner er den største trusselen mot unge kvinners helse i dag? Å møte på en psycho på tinder kan bokstavlig talt bety døden for oss. Når jenter ser sånt så tenker de at det er bedre å sveipe nei en gang for mye enn å ende opp død. 

3) Hadde du på deg hettegenser eller en utvasket Metallica-sjorte? Jenter vil date en mann, ikke en 12-åring. 

4) Har du virkelig ingen andre bilder du kan bruke av deg selv? Bilder fra facebook der venner har tagget deg mens dere gjør aktiviteter som viser at du er en normal, sosial og oppegående person? Hvis du ikke legger det ut så tenker vi at du er som han litt rare autisten i klassen vår på ungdomsskolen, som alltid satt bakerst og spilte runescape, ikke brukte deo, ikke hadde en eneste venn og viste fram hentai-bildene sine til intetanende i kantinen. 

Sosial status i form av rikdom er nok ikke viktigere for kvinner enn for menn. Men sosiale antenner og det å ha et liv er ekstremt viktig. Du kan være stenrik og ha et fint utseende. Hvis du er sosialt tilbakestående og ikke har noen interesser så vil du slite med å få deg dame. 

Du må vise at du er en person som det er verdt å ha en sosial relasjon med. 

Anonymkode: e4776...d45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Marsvinet skrev:

Komplett taper-alarmen er det som utløses. 

Så sant, så sant. Ingen bilder på Facebook som kunne brukes, dermed ble det i stedet tre selfies tatt på rappen. Ikke rart det ble null matcher.

Nå er det jo "for sent" siden TS har vært gjennom alle i "nabolaget", som alle har sveipet ham til venstre, men et hett tips hadde vært å lese så mye som mulig om hvordan lykkes på Tinder, hvilke bilder man bør ha, osv. Er mange gode tips der ute, som funker.

Anonymkode: 0e955...b9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det som irriterer meg. Jeg har jo fått positiv oppmersomhet fra svært attraktive jenter irl, som jeg helt ærlig trodde var over min liga, men på tinder matcher jeg plutselig ikke med noen som helst.

Jeg går nok for en kombinasjon av dårlige bilder/skills og at jeg rett og slett fremstår creepy. En ting er jo dårlige bilder, men når jeg ikke matcher med en eneste en må det være noe med vibbene jeg sender ut i tillegg.

I virkeligheten får du muligheten til å gjøre inntrykk på damene. På tinder får du ikke det fordi du blir sweipet vekk før du kommer så langt. Du burde ikke ta dette så tungt ts, og du ser nok ikke creepy ut. Helt normalt at vanlige menn ikke får særlig oppmerksomhet på tinder. Damene liker bare 15% av profilene de ser gjennom i gjennomsnitt. 

Anonymkode: 2bf4c...6be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du svaret. Uansett hvor kjekk og pen en mann er, hadde dette vært venstresveip med en gang for min del.

Anonymkode: 66442...d6b

I fjor lagde en mann på forumet her en tråd hvor han og en kjekk kompis gjorde et forsøk. De tok bilder av seg selv i samme vinkler og med samme bakgrunn for å se om det du påpekte hadde noe å si. Det hadde ikke noe å si. Han kjekke fikk matcher, han andre fikk ikke. 

Mange menn får seg en selvtillitsknekk etter at de har gått på tinder fordi når damer kun selekterer etter utseende er dere veldig kresne generelt. Det som menn trenger å høre er at det de opplever på tinder er normalt, og at det er bedre å møte kvinner på arenaer hvor andre faktorer enn utseende har noe å si for å i det hele tatt få en "inngangsbillet" til å kunne snakke med damer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar alle sammen!

Merker jeg føler meg litt ydmyket når jeg skjønner hvordan jeg tydeligvis fremsto på profilen (som er slettet nå). Var greit å teste det, men sikkert like greit om jeg hadde latt være. 

ts

• Liker 1
Gjest BerntJohnny
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor lagde en mann på forumet her en tråd hvor han og en kjekk kompis gjorde et forsøk. De tok bilder av seg selv i samme vinkler og med samme bakgrunn for å se om det du påpekte hadde noe å si. Det hadde ikke noe å si. Han kjekke fikk matcher, han andre fikk ikke. 

Mange menn får seg en selvtillitsknekk etter at de har gått på tinder fordi når damer kun selekterer etter utseende er dere veldig kresne generelt. Det som menn trenger å høre er at det de opplever på tinder er normalt, og at det er bedre å møte kvinner på arenaer hvor andre faktorer enn utseende har noe å si for å i det hele tatt få en "inngangsbillet" til å kunne snakke med damer. 

Jeg forsket på tinder i 2013. Ga samme resultat

Jeg la ut bilde av en fyr i g-streng. Og et annet bilde av en liknende modell. Det var faktisk to forskjellige fyrer. Teksten var nådeløs og skikkelig douchebag aktig. Fikk til og med match med en kjent blogger, som hadde lagt ut tips om hva menn burde gjøre for å få match på tinder. Hun brøt sine egne råd btw. 

Endte opp med 450+ match. Damene kasta seg etter meg. Helt vilt.

De mistet alt som heter rasjonalitet. Husker ikke hvor mange nummer jeg fikk. Var dagen jeg innså damer er fulle av drit. Vær ihvertfall ærlige og si dere vil ha en attraktiv mann utseendemessig. Så kan man jobbe opp mot å bli det da. Er ikke verre enn det. Men denne kollektive lyvingen om at det indre er viktig, når man anonymt og bak lukkede dører helt klart mener noe annet, er jo bare helt latterlig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du glemmer er at karaktertrekk, og ikke bare medfødte utseendemessige trekk, vises gjennom 1-6 bilder av seg selv. For eksempel er klesstil ganske viktig for mange jenter. Jeg vil heller ha en mann som er ok utseendemessig og som kler seg bra, enn en som kler seg ok og er dødskjekk. Og hva uttrykker klesstil? Jo, personlighet og subkulturell tilhørighet.

Hvilke type bilder man velger, sier også mye om personen. Bilder av muskelfleks i baderomsspeil gir et helt annet inntrykk enn noen som er på tur, som igjen gir et helt annet inntrykk enn festbilder, som er annerledes enn litt utydelige "kunstneriske" fotografier i svart/hvitt. Det fins noe for en hver smak, selv om visse type bilder er mer populære enn andre.

Og ikke minst viser faktisk en tinderprofil mer enn kun et knippe bilder! Felles interesser er interessant, og for mange teller det for eksempel  positivt om man liker den samme musikken, de samme filmene, bøkene osv. Man har også mulighet til å formulere noen ord om seg selv. Personlig foretrekker jeg morsomheter her (og ikke en avhandling om at man elsker hunder, tur, matlaging og reiser), men dette varierer jo.

Jeg er helt enig i at tinder er et kynisk konsept, men jeg er ikke enig i at menn må være attraktive fra naturens side for å få match (personlighet skinner gjennom, og hvis man virker kul har man en god sjanse til tross for dårlige odds utseendemessig).

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du feil? Du er mann.... Ved mindre du er sinnsykt heldig eller top 15% utseende så får du ikke noe på tinder. Tinder er for damer, bortkasta tid etter min mening. Mye lettere å gå på byn og snakke med damer istedefor å legge seg ut til å bli vurdert om noen av de finner deg god nok. Stort sett eneste matchene jeg har fått på tinder har vært når jeg har sveipet en feit dame ved et uhell, så blir det instant match. Takker meg heller til normale, fine damer jeg finner på byn.

Anonymkode: 25b45...029

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du feil? Du er mann.... Ved mindre du er sinnsykt heldig eller top 15% utseende så får du ikke noe på tinder. Tinder er for damer, bortkasta tid etter min mening. Mye lettere å gå på byn og snakke med damer istedefor å legge seg ut til å bli vurdert om noen av de finner deg god nok. Stort sett eneste matchene jeg har fått på tinder har vært når jeg har sveipet en feit dame ved et uhell, så blir det instant match. Takker meg heller til normale, fine damer jeg finner på byn.

Tull, det er bare bitre menn uten suksess på Tinder som tror det er slik. Typisk enkelte menn å finne noe å skylde på.

• Liker 5
Gjest BerntJohnny
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull, det er bare bitre menn uten suksess på Tinder som tror det er slik. Typisk enkelte menn å finne noe å skylde på.

Sikker på det?

Menn er flinkere til å vite hva som gir suksess og ikke. Kvinner derimot leser om hvordan få suksess i blader, eller så går de på skole for å finne ut hvordan.

Han sier det som det er. En konklusjon basert på analyse. Du vet hva analyse er eller?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit for deg å si det som jente, når du/dere ikke aner hvor lett dere har det. Anbefaler TS å droppe tinder uansett. Er lett å plukke jenter på byn, men på tinder er det 10ganger vanskligere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Greit for deg å si det som jente, når du/dere ikke aner hvor lett dere har det. Anbefaler TS å droppe tinder uansett. Er lett å plukke jenter på byn, men på tinder er det 10ganger vanskligere.

Og jeg vil si det motsatte: greit for deg som gutt å snakke, du aner ikke hvor lett du har det i kjærlighetsrelasjoner! Dersom du vil ha sex kan du få det, dersom du vil ha forhold kan du få det. Du ender ikke opp med et knust hjerte etter å ha blitt brukt for sex. Dette er (litt avsporing, men) en veldig vanlig problemstilling gutter ikke forstår eller glemmer av. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og jeg vil si det motsatte: greit for deg som gutt å snakke, du aner ikke hvor lett du har det i kjærlighetsrelasjoner! Dersom du vil ha sex kan du få det, dersom du vil ha forhold kan du få det. Du ender ikke opp med et knust hjerte etter å ha blitt brukt for sex. Dette er (litt avsporing, men) en veldig vanlig problemstilling gutter ikke forstår eller glemmer av. 

Nå kommer du til å bli nedrent av "damer som har noe mellom øra får forhold eller så kan de kun brukes til å knulles. Bygg en personlighet, få noen interesser"

Anonymkode: 35566...9ee

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Musken skrev:

Og ikke minst viser faktisk en tinderprofil mer enn kun et knippe bilder! Felles interesser er interessant, og for mange teller det for eksempel  positivt om man liker den samme musikken, de samme filmene, bøkene osv. Man har også mulighet til å formulere noen ord om seg selv. Personlig foretrekker jeg morsomheter her (og ikke en avhandling om at man elsker hunder, tur, matlaging og reiser), men dette varierer jo.

Jeg er helt enig i at tinder er et kynisk konsept, men jeg er ikke enig i at menn må være attraktive fra naturens side for å få match (personlighet skinner gjennom, og hvis man virker kul har man en god sjanse til tross for dårlige odds utseendemessig).

Jeg vet ikke hvorfor dere ikke vil innse hvor viktig utseende er på tinder. Er det fordi at man indirekte sier at damer er overfladiske og kun går etter utseende? Det du har skrevet i parantes er det vi som menn opplever utenfor tinder og nettdating. Når damene blir kjent med oss får de følelser selv om vi har et normalt utseende. Det er derfor alle mennene her skriver at man burde se til andre arenaer for å møte kvinner.

Jeg så et forsøk hvor de tok en kvinnelig og mannlig model likte 1000 stykk av det motsatte kjønn for å så sammenligne matchraten. Mannen fikk en matchrate på 33%, mens kvinnen hadde en matchrate på 70%. Man vet at det er en korrelasjon mellom utseende og antall matcher menn får. Hvor høy matchrate tror du vanlige menn har? Når en veldig kjekk mann bare har en matchrate på 33%? Den er ikke veldig høy. 

• Liker 2
Gjest BerntJohnny
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor dere ikke vil innse hvor viktig utseende er på tinder. Er det fordi at man indirekte sier at damer er overfladiske og kun går etter utseende? Det du har skrevet i parantes er det vi som menn opplever utenfor tinder og nettdating. Når damene blir kjent med oss får de følelser selv om vi har et normalt utseende. Det er derfor alle mennene her skriver at man burde se til andre arenaer for å møte kvinner.

Jeg så et forsøk hvor de tok en kvinnelig og mannlig model likte 1000 stykk av det motsatte kjønn for å så sammenligne matchraten. Mannen fikk en matchrate på 33%, mens kvinnen hadde en matchrate på 70%. Man vet at det er en korrelasjon mellom utseende og antall matcher menn får. Hvor høy matchrate tror du vanlige menn har? Når en veldig kjekk mann bare har en matchrate på 33%? Den er ikke veldig høy. 

Hysj. Ikke fortell de hvordan det egentlig er. Det vil skremme menn vekk fra Tinder, og da kan de ikek sveipe lenger.

Da må de faktisk ut av huset sitt for å finne en mann. Og faktisk imponere han med en personlighet. Det er for mye å kreve, og for mye jobb.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler dette er en problemstilling som skyldes det faktum at kvinner gjerne svermer rundt et fåtall menn (15% på tinder). Disse mennene, i motsetning til oss andre som ikke blir likt oversvømmes i tilbud, er ikke interessert i noe fast tilbud. De nyter tilværelsen av å hoppe fra forhold til forhold, og mange kvinner sitter fortvilet igjen og lurer på hvorfor MENN har problemer med å knytte seg og ikke vil ha faste kjærlighetsrelasjoner. Faktum er jo at dette er et fåtall menn, de som er mest attraktive. 

Så denne greia om at menn bare er ute etter sex skyldes nok først og fremst at det er en gruppe menn som virkelig svømmer av tilbud. Jeg har aldri vært interessert i å "ligge rundt", det har heller ingen av mine venner, men jeg vet jo om typer som gjør det og det er gjerne det er gjerne disse damene flest svermer seg rundt.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...