AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Bestemte meg for og teste tinder. Tok tre bilder og la ut. Jeg er ikke så mye venner da jeg har flyttet til et sted der jeg ikke har fått kontakter enda. Jeg føler likevel jeg ser ok ut. Men likevel fikk jeg NULL matcher. Aner ikke hvor mange jeg sveipet, men etter første døgnet ble jeg litt frustrert så jeg bare liket alle damer innenfor en viss avstand. INGENTING. Jeg likte som sagt alle damer, også damer forholdsvis kraftige, og strengt talt under min standard. Er det fordi jeg ser ut som en ensom ulv på bildene? Samme klær, lys og kameravinkel, åpenbare selfier av meg selv? Personlig tenker jeg ikke så mye på når damer på tinder bare har selfier av seg selv foran speilet, men sosial status synes langt viktigere for kvinner. Hva tror dere? Slår ensomulv alarmen inn når dere sånne menn på tinder? Anonymkode: f0120...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Få se bildene dine da? Hva har du skrevet i profilteksten din? Anonymkode: 209f3...29f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Skrev bare alder, og hva jeg driver med. Er ikke så interessert i å legge ut bildene her, men det må jo være noe galt med bildene. Kanskje er jeg bare ikke fotogen nok, for jeg får jevnlig oppmerksomhet fra attraktive damer i det virkelige livet, men er litt vanskelig å ta initiativ til å prate der. Anonymkode: f0120...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Kleinfaktor var viktigs for meg på Tinder. Ok utseende med kleine bilder: NOPE Anonymkode: 7ffbc...5f5 11
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kleinfaktor var viktigs for meg på Tinder. Ok utseende med kleine bilder: NOPE Anonymkode: 7ffbc...5f5 Hva er kleint da? Jeg ser nok kanskje litt klein ut da jeg ikke var veldig komfortabel da jeg tok bildene. Skulle vel likevel tro at en og annen overvektig dame ville like det, men det er akkurat som jeg er avskyelig. Anonymkode: f0120...1c3 2
Perle Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er kleint da? Jeg ser nok kanskje litt klein ut da jeg ikke var veldig komfortabel da jeg tok bildene. Skulle vel likevel tro at en og annen overvektig dame ville like det, men det er akkurat som jeg er avskyelig. Anonymkode: f0120...1c3 Kjenner jeg blir sur på vegne av større kvinner. Hvorfor i all verden skal de behøve å like bildene dine noe mer enn andre?!? 46
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Perle skrev: Kjenner jeg blir sur på vegne av større kvinner. Hvorfor i all verden skal de behøve å like bildene dine noe mer enn andre?!? Mer attraktive damer er nok mer selektive. Logikk. Anonymkode: f0120...1c3 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Perle skrev: Kjenner jeg blir sur på vegne av større kvinner. Hvorfor i all verden skal de behøve å like bildene dine noe mer enn andre?!? Enig! Kanskje lile greit bildene tydeligvis ikke fungerer... Anonymkode: 7ffbc...5f5 10
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig! Kanskje lile greit bildene tydeligvis ikke fungerer... Anonymkode: 7ffbc...5f5 Jeez, ikke lag dette til et hat mot meg da. Poenget er at jeg sveipet til høyre også på damer jeg i utgangspunktet ikke finner attraktive, deriblant noen overvektige som jeg ikke tenner på. Anonymkode: f0120...1c3 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 Skriv noe i teksten din som gir de litt å gå på. Heller "Hei! Jørn her, 34 år gammel hundepappa til en bassetthund , jobber med xx og interessert i xx, xx, xx. Skriv om du føler noe treffer " Da er det mye lettere å forme en melding ut fra noe informasjon du gir, "Hei, så hyggelig du har hund/moro du driver på med xxhobby det har jeg også gjort" osv. enn bare " Mann 34 Sekretær i Nordea. " Anonymkode: 209f3...29f 8
Perle Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mer attraktive damer er nok mer selektive. Logikk. Anonymkode: f0120...1c3 Jada, jeg forstår det, men akkurat som at det finnes mindre pene slanke kvinner finnes vakre frodige. Ble bare så irritert over at ts degraderte kvinner med over gjennomsmittet bmi, og at han synes at de bør sveipe han til høyere uansett hvor tragisk han enn måtte se ut på selfiene sine. 22
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er kleint da? Jeg ser nok kanskje litt klein ut da jeg ikke var veldig komfortabel da jeg tok bildene. Skulle vel likevel tro at en og annen overvektig dame ville like det, men det er akkurat som jeg er avskyelig. Anonymkode: f0120...1c3 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeez, ikke lag dette til et hat mot meg da. Poenget er at jeg sveipet til høyre også på damer jeg i utgangspunktet ikke finner attraktive, deriblant noen overvektige som jeg ikke tenner på. Anonymkode: f0120...1c3 Poenget her er jo at du klager på at du ikke får matcher på tinder. Du sier det må være noe galt med bildene, men jeg senser noe med personligheten din også. Og ja, bildene du har brukt er nok for stive. Om det er dress posering på juleaften eller når man fikk skolediplomet eller slike ting er det utrolig kleint. Bruk vanlig, fine, plaine, bilder av deg i settinger som kan si noe om hvem du er som person. Ikke poser og gjør deg til på bildene, vær naturlig og avslappet , men smilende i musklaturen i ansiktet. Anonymkode: 209f3...29f 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #13 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skriv noe i teksten din som gir de litt å gå på. Heller "Hei! Jørn her, 34 år gammel hundepappa til en bassetthund , jobber med xx og interessert i xx, xx, xx. Skriv om du føler noe treffer " Da er det mye lettere å forme en melding ut fra noe informasjon du gir, "Hei, så hyggelig du har hund/moro du driver på med xxhobby det har jeg også gjort" osv. enn bare " Mann 34 Sekretær i Nordea. " Anonymkode: 209f3...29f Takk for en ordentlig svar! Jeg overså nok litt delen med beskrivelse av meg selv da jeg tenker på tinder som en app som går 90% av det overfladiske, men kombinasjonen av kleine bilder og dårlig beskrivelse er vel ikke så bra. Jeg har vel litt vanskelig for å tro at en god beskrivelse vil gjøre noen større forskjell uten at jeg får noen bedre bilder fra ulike situasjoner, men det hjelper vel kanskje litt Anonymkode: f0120...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #14 Skrevet 23. juli 2017 10 minutter siden, Perle skrev: Kjenner jeg blir sur på vegne av større kvinner. Hvorfor i all verden skal de behøve å like bildene dine noe mer enn andre?!? 2 minutter siden, Perle skrev: Jada, jeg forstår det, men akkurat som at det finnes mindre pene slanke kvinner finnes vakre frodige. Ble bare så irritert over at ts degraderte kvinner med over gjennomsmittet bmi, og at han synes at de bør sveipe han til høyere uansett hvor tragisk han enn måtte se ut på selfiene sine. Enig! Godt du poengterte det! Noen tror altså de er deres rett å bli beundret , og om ikke noen pene gjør det så får liksom i det minste av noen stygge. Og at overvekt i så mange sammenhenger, som her, blir forbundet med stygghet. Jeg syntes frodige damer er de vakreste! Anonymkode: 209f3...29f 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #15 Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, Perle skrev: Jada, jeg forstår det, men akkurat som at det finnes mindre pene slanke kvinner finnes vakre frodige. Ble bare så irritert over at ts degraderte kvinner med over gjennomsmittet bmi, og at han synes at de bør sveipe han til høyere uansett hvor tragisk han enn måtte se ut på selfiene sine. Ja, jeg beklager dette. Jeg er ts btw. Jeg er helt enig i at frodige damer kan være veldig vakre altså og ser det selvsagt ikke som noen selvfølge at de skal like meg tilbake, men jeg ville tro sjansen øker betraktelig for å matche med noen hvis jeg liker ALLE, selv damer jeg ikke finner attraktive. Her har jeg faktisk ikke fått en eneste match. Da må det være noe fundamentalt galt. Anonymkode: f0120...1c3 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #16 Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget her er jo at du klager på at du ikke får matcher på tinder. Du sier det må være noe galt med bildene, men jeg senser noe med personligheten din også. Og ja, bildene du har brukt er nok for stive. Om det er dress posering på juleaften eller når man fikk skolediplomet eller slike ting er det utrolig kleint. Bruk vanlig, fine, plaine, bilder av deg i settinger som kan si noe om hvem du er som person. Ikke poser og gjør deg til på bildene, vær naturlig og avslappet , men smilende i musklaturen i ansiktet. Anonymkode: 209f3...29f Klager og klager, jeg prøver hvert fall å forstå hvorfor. Jeg stryker nok på de fleste punktene du nevner ja. Bildene er nok litt stive, tatt foran et speil med det formålet å bruke de på tinder. De sier nok ingenting om meg som person og uttrykket er nok også litt tilgjort. Synes det veldig vanskelig å ta naturlige bilder av meg selv, og smile klarer jeg bare når jeg blir tatt bilde av uten å vite det. Anonymkode: f0120...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #17 Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klager og klager, jeg prøver hvert fall å forstå hvorfor. Jeg stryker nok på de fleste punktene du nevner ja. Bildene er nok litt stive, tatt foran et speil med det formålet å bruke de på tinder. De sier nok ingenting om meg som person og uttrykket er nok også litt tilgjort. Synes det veldig vanskelig å ta naturlige bilder av meg selv, og smile klarer jeg bare når jeg blir tatt bilde av uten å vite det. Anonymkode: f0120...1c3 Få en kompis til å knipse noen tilfeldige av deg neste gang dere henger sammen, eller stå litt mer avslappet foran speilet og ikke med sløyfe og masse gele i håret. Lyser klasse og bra mann med utdannelse på stell, som er viktig også, men det får du jo frem ved å nevne jobben din. Lyser også desverre kjedelig og tørr type så du bør nok sprite opp med noe humor i enten bilder eller tekst. Anonymkode: 209f3...29f 2
Perle Skrevet 23. juli 2017 #18 Skrevet 23. juli 2017 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg beklager dette. Jeg er ts btw. Jeg er helt enig i at frodige damer kan være veldig vakre altså og ser det selvsagt ikke som noen selvfølge at de skal like meg tilbake, men jeg ville tro sjansen øker betraktelig for å matche med noen hvis jeg liker ALLE, selv damer jeg ikke finner attraktive. Her har jeg faktisk ikke fått en eneste match. Da må det være noe fundamentalt galt. Anonymkode: f0120...1c3 Synes du skal gå over profilen fin, finpusse på teksten. By litt på deg selv, og være ærlig på at du ønsker mer et et random "ons". Finn også frem noen andre bilder, og da bilder som viser hvem du er. -På fjellet, med venner, på fisketur, med motorsykkelen, på vennemiddag, eller på sofaen med katten. "Stive" kleinev selfies i bareromsspeilet er ikke særlig attraktivt! Glad du skrev som du gjorde. Jeg skal love deg at to av de vakreste venninene jeg har er frodige! Finpuss profilen din, så skal du se at du går matcher du også. Endret 23. juli 2017 av Perle Skriveleifer 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #19 Skrevet 23. juli 2017 Smiler du på bildene? De som ser sure og trauste ut dropper jeg. Anonymkode: 98af0...96e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #20 Skrevet 23. juli 2017 Jeg må bare kommentere dette med tjukke damer som liksom bare måååå like mannfolk som ikke er veldig kjekke osv. Jeg blir provosert av at bare fordi man er overvektig så skal man sveipe til høyre på alle. Alle bortsett fra de kjekke selvfølgelig. Når man er overvektig så er man annenrangs menneske får jeg inntrykk av her. Og som noen har påpekt både i denne tråden og andre steder på KG... det finnes faktisk ganske mange menn som liker de som ikke er slanke også. Jeg opplever det stadig at vekt ikke har så mye å si når man møter noen i hvert fall. Dog er jeg også enig at Tinder er en utseende-app, slik at man må like det man ser på bildene før man velger å sveipe riktig vei for deretter å bli kjent og så kan man snakke om personlighet osv. TS - jeg er enig med de andre som nevner dette med hvordan bildene er tatt. Bilder tatt i baderomsspeil er uheldig. Jeg liker heller ikke menn som har bilder bare på fjelltopper og sykkelturer f.eks. Jeg får litt noia av menn som skal vise hvor fantastisk aktive de er hele tiden. Som ab over sier - bilder der menn smiler er en vinner framfor de som ser skremte eller sure ut. Anonymkode: a046a...83d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå