Gå til innhold

Kjipt å være attraktiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.7.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Man gjør ikke alle disse tingene for å få oppmerksomhet vet du ;) Man gjør det for sin egen del som oftest.

Nå er jeg ikke den peneste, men kanskje litt over gjennomsnittet pen. Jeg har ikke noe problemer med det, men uønsket oppmerksomhet er aldri kjekt.

Anonymkode: e2228...2f1

Hva er motivasjonen for å gjøre seg fin hvis ikke man vil at andre skal se det? Du sier det er for din egen del, men du går jo ikke å ser på deg selv? Føler du deg bedre når du er sminket og pyntet? Hvorfor det - hvis du hater oppmerksomheten det gir?

Anonymkode: 6d77d...55d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og gjerne er de som ikke er noe mer enn ordinære lettere å sjarmere, flørter mer og overkompenserer generelt mer enn de som er slående vakre. Så for menn er det tryggere å prøve seg på disse

Anonymkode: 6c91e...a3d

Jeg er lite pen, men det er vanskelig å sjarmere og flørte med meg, da jeg skjønner svært tidlig hva en mann vil. Jeg har aldri hatt en ONS, kun lange forhold. 

(Ellers kan man si at å være lys blond og smile når man er på datingsider trekker uhorvelig mange menn - oppegående og apene.) 

Anonymkode: 3dddf...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er kjipt å være uattraktiv 

Anonymkode: e1e95...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det åpenbart at det er mest fordelaktig å ha et gjennomsnittlig utseende som kan tones opp eller ned alt etter som. Med mindre man er "cluster B" eller har ambisjoner om å leve av utseendet, kanskje. Skjønner ikke at det er noe å bli fornærma av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som får mye oppmerksomhet fra menn er trolig ikke så pene og attraktive som de tror. De aller peneste sliter litt, faktisk. Du må kanskje være mann for å skjønne hvorfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet helt klart mye av respekten for menn da jeg var tenåring. Kunne gjøre hva som helst og de forgudet meg likevel, så så jeg meg i speilet og likte ikke den personen jeg var.
Det jeg synes er kjipest med å være pen er hvordan andre behandler en. De tilegner deg så mange egenskaper du ikke har kun fordi de liker hvordan du ser ut. Jeg er lei av å høre menn si at jeg er så fantastisk, så unik. Jeg er helt alminnelig, kanskje til og med litt kjedelig. Jeg har venninner som er fantastiske, men de blir ignorert og forbigått fordi menn er så opphengt i utseendet at de absolutt skal bort til meg eller andre.

Anonymkode: b4f8a...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mistet helt klart mye av respekten for menn da jeg var tenåring. Kunne gjøre hva som helst og de forgudet meg likevel, så så jeg meg i speilet og likte ikke den personen jeg var.
Det jeg synes er kjipest med å være pen er hvordan andre behandler en. De tilegner deg så mange egenskaper du ikke har kun fordi de liker hvordan du ser ut. Jeg er lei av å høre menn si at jeg er så fantastisk, så unik. Jeg er helt alminnelig, kanskje til og med litt kjedelig. Jeg har venninner som er fantastiske, men de blir ignorert og forbigått fordi menn er så opphengt i utseendet at de absolutt skal bort til meg eller andre.

Mene er biologisk programmert til å gå etter utseende, det er ikke noe vi kan gjøre noe med.

Blir feil å kritisere menn for å gjøre hva naturen forteller dem å gjøre.

Skal vi gjøre det samme med kvinner da? Kritisere kvinner som går for menn med bedre jobber enn menn med bedre personlighet, men mindre gode jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som liker å være pen? 

For min del vil jeg si det motsatte ... fytti grisen så mye uønsket oppmerksomhet man får, og ikke minst hva mange føler seg berettiget til. Jeg tror det er bedre å være alminnelig.

Hva er gøy med å få oppmerksomhet egentlig?  

Anonymkode: 70fe5...bd7

Bare slapp av du TS, det går nok over en vakker dag skal du se, og da tipper jeg du vil savne det hele. :klem1:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant med et bilde av deg.. Selv har jeg et problem med at et par av venninnene mine får mer gutter etter seg, selv om jeg ikke synes de er noe penere enn meg. Men de ligger rundt, og er ganske "enkle" å få, har hatt mange partnere for alderen. Sånn er ikke jeg. Men synes det er helt greit, for de guttene som er interessert i dem, er jo bare interessert i sex. 

Hvor mye oppmerksomhet man får har nok ofte mer å gjøre med personlighet enn nødvendigvis utseende. Selv er jeg ganske sjenert og holder meg i bakgrunnen, så venninner som liker å være midtpunktet får jo mer oppmerksomhet enn meg. Det er naturlig det.

Anonymkode: 05200...36b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24. juli 2017 den 7.03, AnonymBruker skrev:

Kan være at folk gir deg oppmerksomhet fordi de synes synd på deg? Er mange jenter som går rundt å tror de er Guds gave til menn, når de er langt unna det. 

Dessuten er de som er pene ofte ikke klar over det selv, mens du skryter av det?  

Anonymkode: 6c91e...a3d

Kan være det, men tror du ikke f.eks Gigi Hadid vet at hun er pen? 

Anonymkode: 05200...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke si på KG at man er attraktiv uten å få høre "du er ikke så attraktiv som du tror".

Endret av Gardermobanen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Gardermobanen skrev:

Man kan ikke si på KG at maner vakker uten å få høre "du er ikke så vakker som du tror".

Jeg er alltid selv svært kritisk til folk som mene de selv er pene.

Ta av deg sminke sier jeg så kan jeg avgjøre om du er pen eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎07‎.‎2017 den 2.30, AnonymBruker skrev:

Mange menn(både single og opptatte), ser i min retning. De fleste guttevenner jeg har hatt har jeg måttet kutte ut, da de egentlig var interessert i noe mer.. Veldig skuffende og ødeleggende for meg rent vennskapelig.

Utrolig mange kvinner vil heller ikke være venner med meg, og fryser meg ut. Jeg har også blitt utsatt for stygg baksnakking.

Dette er livet for de som er heldig med utseendet.

Anonymkode: 3a92d...020

Det er ikke sånn livet er for alle pene piker, det er sånn livet var for deg.

Jeg og har alltid vært hun pene, blitt sjekket opp overalt, og klådd på, men jeg har alltid hatt mange venner, fordi jeg har en bra personlighet, og behandler andre mennesker bra. Men for 2 år siden ble jeg syk, og grunnet medisin, så har jeg både gått opp i vekt, og jeg blir pløsete, hoven og rød i ansiktet, gjerne flekkvis. Og jeg kan love deg, at jeg vil mye heller være hun pene jenta. Jeg er singel, og gikk fra å kunne velge og vrake i menn. Til at nå, får jeg ingen av de mennene jeg vil ha.

Anonymkode: 4b00f...114

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Horten Market skrev:

Kvinner som får mye oppmerksomhet fra menn er trolig ikke så pene og attraktive som de tror. De aller peneste sliter litt, faktisk. Du må kanskje være mann for å skjønne hvorfor.

Tror jeg aldri har sett de peneste damene slite noe som helst med å få oppmerksomhet. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, hocane skrev:

Mene er biologisk programmert til å gå etter utseende, det er ikke noe vi kan gjøre noe med.

Blir feil å kritisere menn for å gjøre hva naturen forteller dem å gjøre.

Skal vi gjøre det samme med kvinner da? Kritisere kvinner som går for menn med bedre jobber enn menn med bedre personlighet, men mindre gode jobber.

Det er jo det dere gjør hele....jævla.....tiden.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen og blir ofte gjenstand til stirring. La på meg 20 kilo, slutte å sminke meg og kjøpte med store postet klær, Nå er det bare noen få som stirrer og det er usikkert om det er pga mitt pene ytre eller klærne. Mp si jeg synes det er deilig å være en i mengden og ikke bli gjenstand for denne siklingen lengre

Anonymkode: 68d01...bcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 19.30, NotNaomi skrev:

Utseendet betyr nada! Utstråling gjør :-) 

Lol

Anonymkode: 726f4...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn livet er for alle pene piker, det er sånn livet var for deg.

Jeg og har alltid vært hun pene, blitt sjekket opp overalt, og klådd på, men jeg har alltid hatt mange venner, fordi jeg har en bra personlighet, og behandler andre mennesker bra. Men for 2 år siden ble jeg syk, og grunnet medisin, så har jeg både gått opp i vekt, og jeg blir pløsete, hoven og rød i ansiktet, gjerne flekkvis. Og jeg kan love deg, at jeg vil mye heller være hun pene jenta. Jeg er singel, og gikk fra å kunne velge og vrake i menn. Til at nå, får jeg ingen av de mennene jeg vil ha.

Anonymkode: 4b00f...114

Samme her, ble syk og la på meg. Men nå synes jeg det er litt deilig å ikke få disse blikkene. Og bare være en i mengden :) God bedring :)

Anonymkode: 68d01...bcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...