Gå til innhold

Kjipt å være attraktiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som liker å være pen? 

For min del vil jeg si det motsatte ... fytti grisen så mye uønsket oppmerksomhet man får, og ikke minst hva mange føler seg berettiget til. Jeg tror det er bedre å være alminnelig.

Hva er gøy med å få oppmerksomhet egentlig?  

Anonymkode: 70fe5...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man først skal være pen så er det nok best å like oppmerksomhet, ja. Det går jo an å tone det ned litt også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Å,jeg skjønner deg Ts! Er helt alminnelig selv. Men vet mange sliter med for mye oppmerksomhet ang utseendet . Og ingen vil egentlig bli kjent med hvem du egentlig er 

Broren min var ekstremt pen. Han fikk aldri den oppnerksomheten han egentlig ville ha <3  å e deg bak fasaden. Ikke sant? Eller som han følte det . Folk respekterte han mer enn han så.

Utseendet betyr nada! Utstråling gjør :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å bare være pen, man må også ha en fin personlighet og ha utsråling.

Anonymkode: 54b1d...28d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde mislikt oppmerksomheten hadde du sluttet å bruke sminke, fine klær, ordne håret, holde deg slank etc. Man kan alltids bli styggere.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bobler skrev:

Om du hadde mislikt oppmerksomheten hadde du sluttet å bruke sminke, fine klær, ordne håret, holde deg slank etc. Man kan alltids bli styggere.

Man gjør ikke alle disse tingene for å få oppmerksomhet vet du ;) Man gjør det for sin egen del som oftest.

Nå er jeg ikke den peneste, men kanskje litt over gjennomsnittet pen. Jeg har ikke noe problemer med det, men uønsket oppmerksomhet er aldri kjekt.

Anonymkode: e2228...2f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man gjør ikke alle disse tingene for å få oppmerksomhet vet du ;) Man gjør det for sin egen del som oftest.

Nå er jeg ikke den peneste, men kanskje litt over gjennomsnittet pen. Jeg har ikke noe problemer med det, men uønsket oppmerksomhet er aldri kjekt.

Anonymkode: e2228...2f1

Nei greit men da får du bestemme deg over hva som er viktigst: å føle seg vel pga du ser bra ut eller føle seg vel pga du får være i fred.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bobler skrev:

Nei greit men da får du bestemme deg over hva som er viktigst: å føle seg vel pga du ser bra ut eller føle seg vel pga du får være i fred.

Eller kanskje mannfolka kan lære seg å oppføre seg :)

Anonymkode: e2228...2f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje mannfolka kan lære seg å oppføre seg :)

Anonymkode: e2228...2f1

ja la oss bare fjerne hundretusenvis av år med evolusjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bobler skrev:

ja la oss bare fjerne hundretusenvis av år med evolusjon

:klaske:

Anonymkode: e2228...2f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en del oppmerksomhet også når jeg ikke har på meg sminke. Klart det kan være plagsomt enkelte ganger, men det er flere fordeler ved å være pen for min del. Greit å bli vartet opp samtidig som man kan fortelle de man ikke liker at man er opptatt. Bitch shield. :P

Å klage over å være pen blir litt som å klage over å ha arvet mye penger. Virker usmakelig for de aller fleste. Men klart for enkelte kan det jo være en byrde. 

Anonymkode: 22e0a...b74

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje mannfolka kan lære seg å oppføre seg :)

Det er i hvert fall ikke lettere for dem enn det er for deg å ignorere følelsene som får deg til å prøve å se bra ut. Selv om du rasjonaliserer dem med at du gjør det for deg selv så har evolusjonen gitt deg de følelsene fordi det får kvinner til å tiltrekke seg menn.

Anonymkode: 4fafd...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn(både single og opptatte), ser i min retning. De fleste guttevenner jeg har hatt har jeg måttet kutte ut, da de egentlig var interessert i noe mer.. Veldig skuffende og ødeleggende for meg rent vennskapelig.

Utrolig mange kvinner vil heller ikke være venner med meg, og fryser meg ut. Jeg har også blitt utsatt for stygg baksnakking.

Dette er livet for de som er heldig med utseendet.

Anonymkode: 3a92d...020

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn(både single og opptatte), ser i min retning. De fleste guttevenner jeg har hatt har jeg måttet kutte ut, da de egentlig var interessert i noe mer.. Veldig skuffende og ødeleggende for meg rent vennskapelig.

Utrolig mange kvinner vil heller ikke være venner med meg, og fryser meg ut. Jeg har også blitt utsatt for stygg baksnakking.

Dette er livet for de som er heldig med utseendet.

Anonymkode: 3a92d...020

Stakkars pene pike 

Mitt råd. Vær tydelig på hva du vil og ikke vil. Sett grenser mot menn. 

I forhold til jenter/kvinner. Ikke skryt eller klag pga utseendet  hvis du gjør det.  Hvis du opplever at menn med kjærester gir det oppmerksomhet. Vær tydelig og avvisende.

Vær lojal i forhold til venninnene dine uten å smiske. 

Ikke bruk utseende ditt til å få fordeler som gratis drinker osv. 

Ton ned litt. 

Dette er generelle råd til de pene som sliter, vet ingen ting om ts

Anonymkode: 83ed2...7f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars pene pike 

Mitt råd. Vær tydelig på hva du vil og ikke vil. Sett grenser mot menn. 

I forhold til jenter/kvinner. Ikke skryt eller klag pga utseendet  hvis du gjør det.  Hvis du opplever at menn med kjærester gir det oppmerksomhet. Vær tydelig og avvisende.

Vær lojal i forhold til venninnene dine uten å smiske. 

Ikke bruk utseende ditt til å få fordeler som gratis drinker osv. 

Ton ned litt. 

Dette er generelle råd til de pene som sliter, vet ingen ting om ts

Anonymkode: 83ed2...7f2

Fordi det er så urettferdig for de alminnelige,  mindre pene?

Anonymkode: 2daf5...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BerntJohnny
På 7/23/2017 den 2.30, AnonymBruker skrev:

Mange menn(både single og opptatte), ser i min retning. De fleste guttevenner jeg har hatt har jeg måttet kutte ut, da de egentlig var interessert i noe mer.. Veldig skuffende og ødeleggende for meg rent vennskapelig.

Utrolig mange kvinner vil heller ikke være venner med meg, og fryser meg ut. Jeg har også blitt utsatt for stygg baksnakking.

Dette er livet for de som er heldig med utseendet.

Anonymkode: 3a92d...020

Sånn er det når man har for mye av noe som er ansett som bra. Jeg pleide å si at det er tre ting som blir en forbannelse, om man har for mye av det:

Penger, intelligens og skjønnhet.

Gjør det beste ut av det. Ønsker deg lykke til

Endret av BerntJohnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.7.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som liker å være pen? 

For min del vil jeg si det motsatte ... fytti grisen så mye uønsket oppmerksomhet man får, og ikke minst hva mange føler seg berettiget til. Jeg tror det er bedre å være alminnelig.

Hva er gøy med å få oppmerksomhet egentlig?  

Anonymkode: 70fe5...bd7

Jeg er mest glad for å være midt i mellom. Men de som sladrer om deg, kan jo hende de bare har funnet ett eller annet. Men tåpelig er det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at folk gir deg oppmerksomhet fordi de synes synd på deg? Er mange jenter som går rundt å tror de er Guds gave til menn, når de er langt unna det. 

Dessuten er de som er pene ofte ikke klar over det selv, mens du skryter av det?  

Anonymkode: 6c91e...a3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lisa95 skrev:

Syns alltid det er morsomt når kvinner forteller hvor pen de er og at TIL Å MED single og menn i forhold ser/legger ann på deg........de fleste kvinner generelt har en skare med menn etter seg uansett om man er pen eller ikke. Sånn er det bare. Menn er kåt og mange er desperate. Har et flust med mindre pene venniner som har masse mannfolk etter seg. Det er helt vanlig

Og gjerne er de som ikke er noe mer enn ordinære lettere å sjarmere, flørter mer og overkompenserer generelt mer enn de som er slående vakre. Så for menn er det tryggere å prøve seg på disse

Anonymkode: 6c91e...a3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...