Gå til innhold

Jeg vil at mannen skal ha sex med andre....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.7.2017 den 8.03, AnonymBruker skrev:

Forstår deg godt jeg. Jeg (mann 42 år) tenner også veldig på dette. Ønsker ikke å bli såret eller nedverdiget. Men ønsker å gi henne en deilig seksuell opplevelse.

Tenner på at hun har sex med en sprek mann i tyveårene på toppen av sitt fysiske nivå. Jeg er sprek selv og får lett kontakt med damer. Vi har deilig sex med hverandre. Tror ikke slike fantasier alltid har med undertrykkelse og dårlig selvbilde, men heller at en er åpen, og vil gi sin kjære gode og fantastiske opplevelser.

Men vil ikke ha emosjonelle bindinger til den hun har sex med. Avtale anonymt møte og ha heftig, trygg sex. Vi vet jo at det er relativt enkelt å få menn mellom 20-30 til å ha sex med en dame på førti uten noen forpliktelser. 

Jeg ønsker å gjennomføre. Hun er litt usikker, men blir veldig kåt av tanken og hadde ikke hatt noe imot å knulle en flott yngre mann. Det må uansett føles riktig for begge. Men det har ikke vært negativt at hun fikk vite om mine fantasier omkring dette. Hun digger at hun kan se på andre og fortelle til meg etterpå hvem hun kunne tenkt seg å ha sex med, uten at jeg blir sjalu. Jeg ser også på flotte damer og blir inspirert til deilig sex. Bare fint det :-) 

Lykke til!

Anonymkode: 006a3...380

Hei!kunne du vært int. I å snakke privat?:) jeg elsker tanken på at samboer gir en annen nytelse.. han er 32 år

Anonymkode: 18236...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Innlegg slettet da det bryter ned denne regelen: 

* Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn".

 

Ninab82, mod

Endret av ninab82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 22.7.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Nei det kunne jeg aldri sett for meg eller fantasert om. Å vite at mannens kuk hadde entret noen andres himmeldør, vel da får han flytte inn hos dem i stedet!

Anonymkode: 57ca6...b81

Himmeldør? Aldri hørt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Vi fantaserer om å bringe inn andre personer, enten med oss eller eller hver for oss alene. Partner tenner på det, men er noe redd for konsekvensene. 

Jeg har fortalt henne at hun står fritt til å være med andre. Det er en del av min kjærlighet til henne at jeg ikke skal være et stengsel og ikke skal kreve eksklusivitet.

Hun mottar og verdsetter kjærlighetserklæringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Hei!kunne du vært int. I å snakke privat?:) jeg elsker tanken på at samboer gir en annen nytelse.. han er 32 år

Anonymkode: 18236...6e1

Er det det samme om det er til en mann eller en kvinne?

Anonymkode: 811ef...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Vi fantaserer om å bringe inn andre personer, enten med oss eller eller hver for oss alene. Partner tenner på det, men er noe redd for konsekvensene. 

Jeg har fortalt henne at hun står fritt til å være med andre. Det er en del av min kjærlighet til henne at jeg ikke skal være et stengsel og ikke skal kreve eksklusivitet.

Hun mottar og verdsetter kjærlighetserklæringen.

Er det det samme om det er sex med en av samme kjønn, for dere begge??

Anonymkode: 811ef...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎22‎.‎07‎.‎2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt endel drømmer om at jeg vil at han skal det, men det er en form for selvskading. En sånn ekkel følelse av at jeg ønsker å bli såret

Anonymkode: 4e025...bea

Takk!

De ordene traff meg veldig, og du satte endelig ord på det: selvskading og ønske om å bli såret!

Anonymkode: 701f3...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det det samme om det er sex med en av samme kjønn, for dere begge??

Anonymkode: 811ef...718

Hun tenner ikke på kvinner, så hun ville evnt vært med en mann. Jeg er til en viss grad mer flexi. Skulle vi hatt trekant, ville det vært med en mann. Hun ville frydet seg om jeg var i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung mann og IKKE homo. Jeg og dama har en deal, hvis jeg skal få de virkelig STORE orgasmene, da må jeg ha sex med en skikkelig mann, men da kommer til gjengjeld som en orkan, flere ganger. Det går så hardt at dama må holde meg fast😊

Anonymkode: 811ef...718

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hun tenner ikke på kvinner, så hun ville evnt vært med en mann. Jeg er til en viss grad mer flexi. Skulle vi hatt trekant, ville det vært med en mann. Hun ville frydet seg om jeg var i sentrum.

Deilig. Vi har det sånn. Hun er ikke lesbisk. Jeg er alternativ og har med mann i vår trekant. Her er det ingen hemninger. Jeg knulles til krampa tar meg og gjerne flere orgasmer på meg. Dama blir grisekåt og mannen avslutter ikke sjelden i henne.

Anonymkode: 811ef...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Cuckqueen? 

Anonymkode: 37bc6...506

Eller Pussyhold?

Anonymkode: 671cc...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Deilig. Vi har det sånn. Hun er ikke lesbisk. Jeg er alternativ og har med mann i vår trekant. Her er det ingen hemninger. Jeg knulles til krampa tar meg og gjerne flere orgasmer på meg. Dama blir grisekåt og mannen avslutter ikke sjelden i henne.

Anonymkode: 811ef...718

🤩 Herlig! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Nei det kunne jeg aldri sett for meg eller fantasert om. Å vite at mannens kuk hadde entret noen andres himmeldør, vel da får han flytte inn hos dem i stedet!

Anonymkode: 57ca6...b81

At kvinner kaller sitt eget kjønnsorgan for 'himmeldør' blir for dumt. Hva tror de at de er???? Det er jo bare en enkel kanal... OMG... Sorry altså.. 

Anonymkode: 463e5...5e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken på at mannen tar en annen dame forann meg tenner meg veldig. Har lyst å prøve men redd det vil ødelgge forholdet etterpå. Har lyst å være med selv og. Men aldri om jeg ville latt han hjøre det alene. Hadde jeg ikke klart.

Anonymkode: bf2ce...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette gjennomføres må dere være veldig veldig trygge på hverandre

og sette opp spillereglene sammen 

om hva som er tillat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 22.7.2017 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært sammen i mange, mange år. Jeg tenner på tanken på at han skal ha sex med andre, og så komme hjem til meg og fortelle om det. Jeg ville ikke sett på, men ville gjerne hørt om det. 

Selvsagt fantaserer jeg også om å ha sex med andre menn, men tviler på at det er hans greie eller at han ville gått med på noe sånt, så det er absolutt ikke en del av dealen. Jeg hadde gitt ham lov til å ligge med andre, selv om jeg ikke fikk lov til det samme. 

Noen andre som har levd ut slike fantasier, eller som har åpne forhold, som kan si noe om sine erfaringer?

Anonymkode: 64f2d...3dd

Synes ikke dette er noe å skamme seg over..kan forstå at dette pirrer deg veldig. Mange som ser på dette som utenkelig. Men det er kanskje pga usikkerhet og oppfatning å gjøre. Jeg synes selv det er tillitsfullt av deg å unne mannen din dette

Anonymkode: 76d60...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.7.2017 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har levd ut slike fantasier, eller som har åpne forhold, som kan si noe om sine erfaringer?

Jeg lever i et halv-åpent forhold, samboeren min utforsker sine lesbiske fantasier med ei venninne. Det har nok sklidd ut litt, for hun er mere glad i henne enn meg. Forholdet er blitt kaldt, vi krangler ikke, men kos og nærhet mangler. og det er vel det jeg savner mest😊

Resultatet blir brudd, men uten krangling. Jeg vil poengtere at jeg elsker henne fremdeles, og vi respekterer hverandres lyster og fantasier. Så respekten ble vel høyere enn kjærligheten da, og jeg ønsker henne lykke til! Jeg skal nok klare meg😌

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig
På 22.7.2017 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært sammen i mange, mange år. Jeg tenner på tanken på at han skal ha sex med andre, og så komme hjem til meg og fortelle om det. Jeg ville ikke sett på, men ville gjerne hørt om det. 

Selvsagt fantaserer jeg også om å ha sex med andre menn, men tviler på at det er hans greie eller at han ville gått med på noe sånt, så det er absolutt ikke en del av dealen. Jeg hadde gitt ham lov til å ligge med andre, selv om jeg ikke fikk lov til det samme. 

Noen andre som har levd ut slike fantasier, eller som har åpne forhold, som kan si noe om sine erfaringer?

Anonymkode: 64f2d...3dd

Det er ikke en veldig uvanlig fantasi men det er nok oftere at menn fantaserer om å se din kvinne ha sex med andre menn, enn omvendt. Jeg lever i et slikt forhold og kan si at det er veldig spennende, utviklende og gøy. Men det er også krevende og man må ha veldig mange samtaler om dette og ha en veldig åpen kommunikasjon. Du og han må tåle at dere kommer til å gjøre feil og kanskje såre hverandre innimellom. Da er det veldig viktig å ha fokus på hverandre og være god med hverandre. 

Mange kaller det for hotwife/cuckolding. Du kan jo Google det og lese om det. Detfinnes også et eget nettsted for norske par som holder på med dette. Kalles cuckold.no. Det er mer der inne om tema enn på fetlife. Men, vær obs på at der inne er det 90 prosent menn som ønsker å se kvinnen sin med en annen mann og ikke omvendt 🙂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 10.52, AnonymBruker skrev:

At kvinner kaller sitt eget kjønnsorgan for 'himmeldør' blir for dumt. Hva tror de at de er???? Det er jo bare en enkel kanal... OMG... Sorry altså.. 

Anonymkode: 463e5...5e8

ja nei jeg sat tog funderte litt på den, hos meg er i så fall munnen "himmeldør" for jeg er avsindig rå på munnsex i følge de som har fått æren 😂

Anonymkode: 71018...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...