Gå til innhold

Jeg vil at mannen skal ha sex med andre....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har vært sammen i mange, mange år. Jeg tenner på tanken på at han skal ha sex med andre, og så komme hjem til meg og fortelle om det. Jeg ville ikke sett på, men ville gjerne hørt om det. 

Selvsagt fantaserer jeg også om å ha sex med andre menn, men tviler på at det er hans greie eller at han ville gått med på noe sånt, så det er absolutt ikke en del av dealen. Jeg hadde gitt ham lov til å ligge med andre, selv om jeg ikke fikk lov til det samme. 

Noen andre som har levd ut slike fantasier, eller som har åpne forhold, som kan si noe om sine erfaringer?

Anonymkode: 64f2d...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det kunne jeg aldri sett for meg eller fantasert om. Å vite at mannens kuk hadde entret noen andres himmeldør, vel da får han flytte inn hos dem i stedet!

Anonymkode: 57ca6...b81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en del fler svar å få på dette på fetlife. :)

Anonymkode: d1765...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kunne jeg aldri sett for meg eller fantasert om. Å vite at mannens kuk hadde entret noen andres himmeldør, vel da får han flytte inn hos dem i stedet!

Anonymkode: 57ca6...b81

Entret noen andres himmeldør? :laugh:

Nei ts, jeg kunne ikke det.

Anonymkode: d9d80...ef6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som poly i et polifidel forhold, har jeg sett Kjære pule et par andre kvinner.. herlig, opphissende og gøy ;)
Jeg elsker å "låne han bort" *ler* 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann får også lov, men jeg er delaktig og tilstedet, og får utforske på lik linje. Dette forutsetter at forholdet er trygt, stabilt og at alle ønsker hverandre vel. Det alltid er lov å trekke seg om det skulle føles feil. Den som er mest usikker bestemmer farten. Dette er ingenting for dramaqueens eller par med et skrantende forhold. For oss er det spennende krydder i en hverdag full av krav og forventninger :) Hvis han var typen å bedra meg ville jeg heller ikke gitt han denne muligheten i utgangspunktet. Håper dere finner deres greie som begge vil være fornøyd med :) Lykke til!

Anonymkode: 63a10...aaa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann får også lov, men jeg er delaktig og tilstedet, og får utforske på lik linje. Dette forutsetter at forholdet er trygt, stabilt og at alle ønsker hverandre vel. Det alltid er lov å trekke seg om det skulle føles feil. Den som er mest usikker bestemmer farten. Dette er ingenting for dramaqueens eller par med et skrantende forhold. For oss er det spennende krydder i en hverdag full av krav og forventninger :) Hvis han var typen å bedra meg ville jeg heller ikke gitt han denne muligheten i utgangspunktet. Håper dere finner deres greie som begge vil være fornøyd med :) Lykke til!

Anonymkode: 63a10...aaa

Takk for svar. Jeg kunne ikke tenke meg selv å være med/se på. Tror det ville føltes feil for både meg og ham. Har bare en fantasi om at han skal få prøve andre :).

Anonymkode: 64f2d...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg kunne ikke tenke meg selv å være med/se på. Tror det ville føltes feil for både meg og ham. Har bare en fantasi om at han skal få prøve andre :).

Anonymkode: 64f2d...3dd

Det er stor forskjell på fantasi og virkelighet ;) Å tenne på tanken av at han har sex med andre kvinner, kontra det at han faktisk fysisk skal møte den kvinnen, flørte med henne, kysse henne, dele intimitet og være så nær henne..tenner det like mye? 

Anonymkode: ee212...572

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt endel drømmer om at jeg vil at han skal det, men det er en form for selvskading. En sånn ekkel følelse av at jeg ønsker å bli såret.. sykt

Anonymkode: 4e025...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på fantasi og virkelighet ;) Å tenne på tanken av at han har sex med andre kvinner, kontra det at han faktisk fysisk skal møte den kvinnen, flørte med henne, kysse henne, dele intimitet og være så nær henne..tenner det like mye? 

Anonymkode: ee212...572

Ja :) . Og så vil jeg høre om det etterpå :)

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt endel drømmer om at jeg vil at han skal det, men det er en form for selvskading. En sånn ekkel følelse av at jeg ønsker å bli såret.. sykt

Anonymkode: 4e025...bea

Okay. Fantasien oppleves ikke sånn for meg. Hadde heller blitt pirret av det. 

Anonymkode: 64f2d...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg kunne ikke tenke meg selv å være med/se på. Tror det ville føltes feil for både meg og ham. Har bare en fantasi om at han skal få prøve andre :).

Anonymkode: 64f2d...3dd

Kanskje du bare skal la dette være en fantasi i ditt hode? Han har jo ikke vist noe at han vil ligge med andre damer, og jeg hadde blitt såra jeg om min mann hadde kommet å sagt han ville delt meg med andre. Hva?! Får jeg ikke BARE være din lenger?!

Nei sånne fantasier skal man vite at begge har før man deler de.....

Anonymkode: 57ca6...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare skal la dette være en fantasi i ditt hode? Han har jo ikke vist noe at han vil ligge med andre damer, og jeg hadde blitt såra jeg om min mann hadde kommet å sagt han ville delt meg med andre. Hva?! Får jeg ikke BARE være din lenger?!

Nei sånne fantasier skal man vite at begge har før man deler de.....

Anonymkode: 57ca6...b81

Hehe, hvordan skal man vite at begge har samme fantasi om man ikke deler dem med partneren? Man må jo snakke sammen, såklart. 

Anonymkode: 64f2d...3dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og gubben og et annet par byttet partner en gang vi var på hyttetur... hadde sex på samme rom, var fryktelig opphissende. 😋

Anonymkode: 76f8f...4f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kattepusen skrev:

Som poly i et polifidel forhold, har jeg sett Kjære pule et par andre kvinner.. herlig, opphissende og gøy ;)
Jeg elsker å "låne han bort" *ler* 

I hver eneste tråd kommer dette frem. Alle vet dette nå til opplysning. 

Anonymkode: 94c31...708

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hver eneste tråd kommer dette frem. Alle vet dette nå til opplysning. 

Anonymkode: 94c31...708

Faktisk, kun i tråder hvor det er relevant, som denne. Eller når jeg blir spurt direkte :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår deg godt jeg. Jeg (mann 42 år) tenner også veldig på dette. Ønsker ikke å bli såret eller nedverdiget. Men ønsker å gi henne en deilig seksuell opplevelse.

Tenner på at hun har sex med en sprek mann i tyveårene på toppen av sitt fysiske nivå. Jeg er sprek selv og får lett kontakt med damer. Vi har deilig sex med hverandre. Tror ikke slike fantasier alltid har med undertrykkelse og dårlig selvbilde, men heller at en er åpen, og vil gi sin kjære gode og fantastiske opplevelser.

Men vil ikke ha emosjonelle bindinger til den hun har sex med. Avtale anonymt møte og ha heftig, trygg sex. Vi vet jo at det er relativt enkelt å få menn mellom 20-30 til å ha sex med en dame på førti uten noen forpliktelser. 

Jeg ønsker å gjennomføre. Hun er litt usikker, men blir veldig kåt av tanken og hadde ikke hatt noe imot å knulle en flott yngre mann. Det må uansett føles riktig for begge. Men det har ikke vært negativt at hun fikk vite om mine fantasier omkring dette. Hun digger at hun kan se på andre og fortelle til meg etterpå hvem hun kunne tenkt seg å ha sex med, uten at jeg blir sjalu. Jeg ser også på flotte damer og blir inspirert til deilig sex. Bare fint det :-) 

Lykke til!

Anonymkode: 006a3...380

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) . Og så vil jeg høre om det etterpå :)

Okay. Fantasien oppleves ikke sånn for meg. Hadde heller blitt pirret av det. 

Anonymkode: 64f2d...3dd

Ikke sikkert du hadde det, i virkeligheten.

Anonymkode: 4e025...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hver eneste tråd kommer dette frem. Alle vet dette nå til opplysning. 

Anonymkode: 94c31...708

Jeg visste det ikke, så det var fint at kattepusen skrev det :)

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg godt jeg. Jeg (mann 42 år) tenner også veldig på dette. Ønsker ikke å bli såret eller nedverdiget. Men ønsker å gi henne en deilig seksuell opplevelse.

Tenner på at hun har sex med en sprek mann i tyveårene på toppen av sitt fysiske nivå. Jeg er sprek selv og får lett kontakt med damer. Vi har deilig sex med hverandre. Tror ikke slike fantasier alltid har med undertrykkelse og dårlig selvbilde, men heller at en er åpen, og vil gi sin kjære gode og fantastiske opplevelser.

Men vil ikke ha emosjonelle bindinger til den hun har sex med. Avtale anonymt møte og ha heftig, trygg sex. Vi vet jo at det er relativt enkelt å få menn mellom 20-30 til å ha sex med en dame på førti uten noen forpliktelser. 

Jeg ønsker å gjennomføre. Hun er litt usikker, men blir veldig kåt av tanken og hadde ikke hatt noe imot å knulle en flott yngre mann. Det må uansett føles riktig for begge. Men det har ikke vært negativt at hun fikk vite om mine fantasier omkring dette. Hun digger at hun kan se på andre og fortelle til meg etterpå hvem hun kunne tenkt seg å ha sex med, uten at jeg blir sjalu. Jeg ser også på flotte damer og blir inspirert til deilig sex. Bare fint det :-) 

Lykke til!

Anonymkode: 006a3...380

Ja, nettopp. Når man har valgt livslangt monogami utelukker man muligheten for å ha sex med flere. Jeg synes ikke det nødvendigvis må være sånn. Jeg kunne veldig godt tenke meg at mannen min fikk oppleve det, ihvertfall, sånn som du skriver at du fantaserer for din partner. 

De som kommenterer at det er en dårlig ide, og at det sikkert hadde endt med smerte og fordervelse, tar jeg meg ikke bryet med å svare ;). Det er ikke relevant i mitt/vårt tilfelle og jeg vet veldig godt hvem jeg er og hva jeg ønsker. 

Anonymkode: 64f2d...3dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og har sagt til damen: har du lyst har du lov( til å knulle med en annen mann vist sjansen byr seg).Men hun vil ikke, vist ikke jeg er til stede. En gang fikk vi en mann til å knulle henne, og da var jeg til stede. Blir sykt kåt av det, både det og se på, men og vist hun kom hjem og hadde vert sædvåt i trusa.

Anonymkode: 3599e...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...