Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, smartbimbo skrev:

Men selv om jeg er sammen med en som er 9 år eldre enn meg så blir jeg overrasket når andre, spesielt kvinner, (for helt ærlig så har ikke det vært like vanlig i samfunnet) blir sammen med noe som er betydelig mye eldre enn seg selv. Jeg glemmer at jeg selv er i et slikt forhold.

Det er ikke å være hyklerisk? Jeg har jo aldri sakt at jeg har noe imot forholdet til Linni og kjæresten. Det å være overrasket/sjokkert/skeptisk når man hører om slikt alderssprik, må da være "lov" selv om man er i et tilsvarende selv? Sikkert noen som kunne vært det til mitt forholdet også og det er helt greit. 

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun begynt å lyve på alderen?
Hun skriver at hun forelsket seg i Audi TT da hun var rundt ti år gammel.
Audi TT kom ikke før i 1998. :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 15.7.2016 den 21.57, jeante skrev:

Ser at Linni er sammen med en som har blitt avbildet  på bloggen hennes i 2014 sammen med eksen hennes. Han er visst sønnen til en hun spilte poker med. Da var han 18 år, nå er han 20... Eneste som reagerer på oppførselen hennes for tiden? 

Hvorfor skulle jeg reagert på det? Flott at hun har kjæreste. Er det så rart at folk har kjæreste?? La hun få leve det livet hun selv vil sier nå jeg. Heldig kar som har henne ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 4.10.2016 den 9.53, ashanti skrev:

Begge foreldrene til Linni er døde forresten. 

Huff det visste jeg ikke. Trist! Ser godt på henne at hun er ei sterk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ms. Daisy skrev:

Den kan du holde for deg selv. Makan! 

Så du syns ikke det er det minste affektert? Hun senket nivået på babypratet etter en tid inne på farmen, så det burde la seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, loffen skrev:

Har hun begynt å lyve på alderen?
Hun skriver at hun forelsket seg i Audi TT da hun var rundt ti år gammel.
Audi TT kom ikke før i 1998. :P

Selv om første modellår var 1998, så var den å se lenge før det :) 

Vist fram som konseptbil i 1995, da var Linnni 9 år gammel. Hun kan ha sett bilder av den før 1998, som 9-10-11-åring. 

Endret av JackIost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, JackIost skrev:

Selv om første modellår var 1998, så var den å se lenge før det :) 

Vist fram som konseptbil i 1995, da var Linnni 9 år gammel. Hun kan ha sett bilder av den før 1998, som 9-10-11-åring. 

Hun skriver at hun aldri glemmer da hun var ute og lekte med vennene sine utenfor barndomshjemmet sitt da det kjørte en Audi TT forbi. At hun var vel rundt 10 år.  Hun stoppet helt opp og følte seg nesten litt hypnotisert.

Kan ikke lime inn eksakt tekst pga Rampelysrelgene, men det står i det siste innlegget.

Men ja, sikkert en konseptbil som rullet forbi. Eller så husker hun feil og at hun var på bilutstillingen i Frankfurt i 1995.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, loffen skrev:

Hun skriver at hun aldri glemmer da hun var ute og lekte med vennene sine utenfor barndomshjemmet sitt da det kjørte en Audi TT forbi. At hun var vel rundt 10 år.  Hun stoppet helt opp og følte seg nesten litt hypnotisert.

Kan ikke lime inn eksakt tekst pga Rampelysrelgene, men det står i det siste innlegget.

Men ja, sikkert en konseptbil som rullet forbi. Eller så husker hun feil og at hun var på bilutstillingen i Frankfurt i 1995.

Om hun rent faktisk var for eksempel 12 år gammel men ikke husker nøyaktig når det var, så er det da helt innenfor å skrive "rundt 10 år". At du får dette til å bli til at hun lyver på alderen er bare latterlig. At hun brukte ordet "rundt" gjør at det er helt greit, slik det står.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

På 9.2.2017 den 22.50, orfeus skrev:

Så du syns ikke det er det minste affektert? Hun senket nivået på babypratet etter en tid inne på farmen, så det burde la seg gjøre.

Den babystemmen er tilgjort ja, hun snakker ikke sånn naturlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hvorfor i alle dager fylle 600 mg i hvert bryst MOT kirurgens anbefaling? Med den lave, vevre  høyden hennes så blir det seende ut som to svære oppblåste ballonger 😳 

Nå har hun stått fram i Se og Hør og God kveld Norge med disse nye silikoninnleggene. Det skrives og snakkes om at hun gikk så mye ned i vekt på Farmen Kjendis og at hun har problemer med å få de på igjen. Men det som er hovedfokus er de nye innleggene. Hun burde valgt en størrelse som står i stil til resten av kroppen, så hadde hun sluppet alle disse smertene hun har slitt med i flere år. Helt idiotisk å fylle på enda MER! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvorfor i alle dager fylle 600 mg i hvert bryst MOT kirurgens anbefaling? Med den lave, vevre  høyden hennes så blir det seende ut som to svære oppblåste ballonger 😳 

Nå har hun stått fram i Se og Hør og God kveld Norge med disse nye silikoninnleggene. Det skrives og snakkes om at hun gikk så mye ned i vekt på Farmen Kjendis og at hun har problemer med å få de på igjen. Men det som er hovedfokus er de nye innleggene. Hun burde valgt en størrelse som står i stil til resten av kroppen, så hadde hun sluppet alle disse smertene hun har slitt med i flere år. Helt idiotisk å fylle på enda MER! 

Jeg synes hun hadde svære før jeg. Hvilken str hadde hun før da? 600 mg på en så lita og spinkel jente er ikke bra.

Hva mener du med at hun hadde problemer med å få de på igjen? 

Endret av Snuppah00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg synes hun hadde svære før jeg. Hvilken str hadde hun før da? 600 mg på en så lita og spinkel jente er ikke bra.

Hva mener du med at hun hadde problemer med å få de på igjen? 

Hun hadde 450 mg i hvert bryst, nå 600 mg (6 dl !) i hvert bryst på den lille, vevre kroppen sin. Noe som ikke blir lagt skjul på i God kveld Norge. Syns det er horribelt mye på en person som i følge Se og Hør nå er oppe i "matchvekt" igjen, noe som er altfor lite i mitt hode og øyne. Venninner av henne har vært bekymra for vekta hennes før... Men som hun selv sier, hun elsker store bryster og ville ha dem større, enda kirurgen anbefalte mindre. Likevel la kirurgen inn det hun ba om. Fatter ikke etikken til kirurgen. 

Hun hadde problemer med å legge på seg de 10% av kroppsvekten hun mistet på Farmen, men påstår nå at hun er tilbake. Noe jeg mener og ser er for lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hun hadde 450 mg i hvert bryst, nå 600 mg (6 dl !) i hvert bryst på den lille, vevre kroppen sin. Noe som ikke blir lagt skjul på i God kveld Norge. Syns det er horribelt mye på en person som i følge Se og Hør nå er oppe i "matchvekt" igjen, noe som er altfor lite i mitt hode og øyne. Venninner av henne har vært bekymra for vekta hennes før... Men som hun selv sier, hun elsker store bryster og ville ha dem større, enda kirurgen anbefalte mindre. Likevel la kirurgen inn det hun ba om. Fatter ikke etikken til kirurgen. 

Hun hadde problemer med å legge på seg de 10% av kroppsvekten hun mistet på Farmen, men påstår nå at hun er tilbake. Noe jeg mener og ser er for lite. 

Synes man skal høre på hva kirurgen faktisk anbefaler,  men noen er jo så sta :rolleyes: Fatter ikke hva hun skal med så store pupper etter. Hun hadde jo store før! Jeesz 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudealutt

Hun ser dessverre ikke selv at dette ikke er bra, men det må da være andre voksne i livet hennes som kan gi henne råd. Noen som kan fortelle henne at hun er vakker, og at det hadde kommet bedre frem om det ikke var for de "håndballene" som tar all oppmerksomhet. 

Vi har vel ikke lov til å diskutere kropp..... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...